Rakastan kimalaisia
Ne ovat ystäviäni. Olin äsken mustikkametsässä kimalaisia oli siellä pölyttämässä kukkia.
Kommentit (26)
Minä näin kerran metsässä kun kimalaisemo opetti pieniä vauvakimalaisia pölyttämään kukkia. Oli hassun näköistä kun iso äitikimalainen ja pari pientä kimalaisenalkua lähekkäin kukkaa pölyttämässä.
Oi, mä kans, ne on niin ihanan söpöjä ja pulleita! <3
On syytäkin rakastaa: jos kimalaisia ja muita pölyttäjiä ei olisi, niin pian ei olisi enää meitäkään. Erittäin huolestuttavaa ja pelottavaa pölyttäjiä vähentyminen ilmastonmuutoksen myötä.
Täällä kolkutellaan tsasounan ovea mutta ei aukea onkohan asevarasto .
Minäkin rakastan kimalaisia! Sydäntä lämmittää kun ne pörisee ulkosalla ja satoa tulee :) Rakastan myös lintuja! Maailma olisi niin karu ja tyhjä ilman kaikkia noita luonnon omia <3
Ne menee sauna lasten vaunuihin tsiisus!
Kimalaisella on muuntunut penis, jolla se tuikkaa nahkasi alle muuntunutta spermaa eli myrkkyä
Meni taas lasten vaunuihin . Pörriäinen!
Minäkin yritän rakastella niitä mutta se ei onnistu!
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kerran metsässä kun kimalaisemo opetti pieniä vauvakimalaisia pölyttämään kukkia. Oli hassun näköistä kun iso äitikimalainen ja pari pientä kimalaisenalkua lähekkäin kukkaa pölyttämässä.
Jos olet ihan tosissasi, niin tiedoksi: ei ollut.
Kimalais"äiti", eli kuningatar makoilee pesässä ja munii. Työläiset kerää mettä ja siitepölyä ravinnoksi.
Olet nähnyt eri lajien edustajia yhdessä.
Mutta kai viestisi oli huumoria...
Vauvan vaunuissa pörrää kimalainen.
Kimalainen tulee lentää suuhun HUPS A VOT !
Vierailija kirjoitti:
On syytäkin rakastaa: jos kimalaisia ja muita pölyttäjiä ei olisi, niin pian ei olisi enää meitäkään. Erittäin huolestuttavaa ja pelottavaa pölyttäjiä vähentyminen ilmastonmuutoksen myötä.
Minä olen laittanut pihalle sellaisia kasveja joista kimalaiset ja mehiläiset tykkää, joka päivä pörrää noita kiinalaisia, mehiläisiä vähemmän viihtyvät paremmin tuolla niityllä. Valitettavasti erakkoampiaiset viihtyy myös, käyvät munimassa, lähdön sai yksi ampiainen kesän alussa kun haki pesäpaikkaa meidän jasmikkeesta, nehän olisi tappaneet kimalaiset
Vierailija kirjoitti:
Vauvan vaunuissa pörrää kimalainen.
Anna pörrätä. Kimalainen ei pistä jos sitä ei rusenna. Kilttejä ja ahkeria ovat.
Kivoja raitapalleroita