Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Kumorronallihuuppa ja kaivattu erityisesti💕💕
Missä oot nykyään J, ei oo sua pitkiin aikoihin näkyny
Vierailija kirjoitti:
Missä oot nykyään J, ei oo sua pitkiin aikoihin näkyny
Voisin kysellä samaa. Oli kiinnostava tyyppi eräs J.
Vierailija kirjoitti:
Voin ainakin kuvitella sinut sellaiseksi, vaikken minä sulle sellainen olisikaan. Kuvitelmissa voi olla symbioosissa vaikka auringon kanssa.
Se vasta ois kuumaa
Mikä on Johannan ensimmäinen nimi 💕
Aurinkoiseen iltapäivään kaipaavat terveiset! Olet kromin kirkas säihke ruosteisten ajatusteni keskiössä.
Mulla aina mielessä eräs dr.Eam
Joni on varmaan vaihtanut nimensä ja kaipaa nykyisin jollain muulla kirjaimella. Et vaan huomaa sitä.
ANTTI, oot söpö! 🎸🌹
Tule samaan paikkaan nyt perjantaina 17.1. tai jätä puh.nro tiskille. Olin idiootti, kun en pyytänyt sitä sulta!
Mulla oli lappuhaalarishortsit, valkoiset tennarit ja musta vyölaukku. Tanssittiin hitaita. Ja sitä en yleensä tee. Pakenen piiloon, kun alkavat hitaat 😅
Sun kaverille pahoittelin, kun hän joutui olemaan niin kauan yksin.
Kerroin meidän tanssiessa, että oon Tinderissä Mandi. Ja yhdessä haukuttiin se sovellus. Seuraavana aamuna poistin profiilin. Ei siellä ole yhtään mitään mulle sen jälkeen, kun tapasin sut.
En mä aio laittaa sulle kahleita ja palloa jalkaan, mutta haluaisin tavata sut vielä ja jutella lisää. Harvoin tapaa ketään, jonka on tuntenut jo ainakin 1000 vuotta. Jonku, jonka kanssa haluaisi trampoliinilta hypätä kuunsirpille istumaan hetkeksi omaan kuplaan.
Jos sä et halua tavata, niin ymmärrän kyllä. Mutta muista, että olet ainutlaatuinen ja ihana! Ja mulle on pääasia, että sä olet onnellinen. Joko mun ystävänä tai jotain. Tai sitten ilman mua. - M
Sanoit, että pitää puhua itselle arvostavasti ja rakastavasti. Niin teen, kun jaksan. Itseluottamukseni on suht vakaa. Horjuntaa tuo elämä ja sen vastoinkäymiset. Kun mikään ei onnistu, se niin sanotusti syö "miestä". Kun tuota jatkuu kauan (en puhu kuukausista vaan vuosista), silloin tekee lähinnä mieli heittää hanskat seinään ja antaa kaiken olla.
Vierailija kirjoitti:
Liisa <3
MM
Hei MM kerro vähän enemmän Liisasta?
Täytyy kyllä jarruttaa tämän ihastumisen kanssa ettei tipu niin korkealta. Enhän oikeasti tiedä susta paljoakaan muuta kuin että teet suhun ihastumisen helpoksi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä jarruttaa tämän ihastumisen kanssa ettei tipu niin korkealta. Enhän oikeasti tiedä susta paljoakaan muuta kuin että teet suhun ihastumisen helpoksi.
Samaa mieltä. Tosin sinä olet ollut pykälän nopeampi liikkeissäsi viimeaikoina.
Vierailija kirjoitti:
En minä voinut pitää sinua mielessäni. Olisi kuitenkin tullut hankaluuksia. Kuitenkin... Jälleen kerran kaikki jäi. Piditkö mun paidasta? Ehkä laitan sen sulle postiin jos osaan.
Ne kaikkiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liisa <3
MM
Hei MM kerro vähän enemmän Liisasta?
Liisa on hieman yli 40v, korkeakoulutettu, 3 lapsen äiti, eronnut. Ainut nainen jota minä olen rakastanut ja nainen jota kohtaan olen kokenut suunnatonta intohimoa.
Meidän hetkemme sattui vaan väärään aikaan...
Vierailija kirjoitti:
Tulit ajatuksiini ja on hyvä pitää breikkii. Ne pari lounastaukoani mielessä, kun sain olla lähellä sua, samassa huoneistossa ja jutella kanssasi. Toisel kertaa katsottiin räksynpesii. Näkisinpä tänään taas joutsenia, kaipaan sua.
Pahankuuloinen pakkomielle, auttaisiko vuosittainen rokote?
Vierailija kirjoitti:
Varavaihtoehto
Olet sentään vaihtoehto 🥳
Millä tavoin?