Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Terveisiä Ouluun. Toivottavasti on mukavaa.
Kaipaan sinua ja yhdessäoloa sinun kanssasi.
Murisen sulle, kun en saa olla sun kans.
Miksi pitää kaivata toista, kun lähelle ei voi mennä eikä kauas pääse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Sellainen ikävä, joka painaa rintakehän patjan läpi kiinni lattiaan ja kouraisee vatsanpohjan rautakouriinsa. Saisinpa painaa pääni olkaasi vasten ja olla kuin kotonani luonasi aina.
nm?
Joo, eiköhän täällä suurin osa ole n=>m
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mistähän hitosta tiedetään tapahtumia ja asioita, joista ei pitäisi olla tietoakaan?
No niinpä. Mun mielessä sanotaan jollakin omituisella äänellä tähän että kerrotaan mitä halutaan. Kuka lie sen sanoikaan?
Vierailija kirjoitti:
Sitä itseänsä
Siitä itsestään sudenjätöksestä jopa maksetaan, mutta ei muuta kuin serier killereille
Oon liian vanha sulle ja sä liian söpö mulle. Ihan hyvä et ollaan naimisis ni pysytään vaan mun unissa
Mä haluun uida niihin unelmiin sun silmien portista. Ei kai välii jos en kuule mitä puhut, olen sekaisin sinusta
1000 kysymystä mitä en voi kysyä
Ajelin autolla ja kuuntelin radiosta erään naisen kertomusta, miten oli ihastunut tulevaan puolisoonsa. Se kuulosti niin omalta tarinaltani. Toimittaja kommentoi siihen, että tuollaisen kokemuksen saa kokea vain harva ihminen. Olen siis saanut kokea jotain ainutlaatuista, vaikka lopputulos onkin toinen.
Kunpa saisi vielä kokea normaalin molemminpuolisen ihastuksen ja rakkauden jonkun kivan, nätin, mukavan ja tervejärkisen naisen kanssa.
Kaikkea voi kysyä. Pitää vain järjestää intiimi tilanne kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisi vielä kokea normaalin molemminpuolisen ihastuksen ja rakkauden jonkun kivan, nätin, mukavan ja tervejärkisen naisen kanssa.
Sama toive, mutta tuntuu siltä, että omalla kohdallani sen toteutuminen on epätodennäköistä.
Kaipaat ikävää?