Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle.
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panoseuraa kannattaa hakea siltä, jonka on valtuuttanut siihen tehtävään.
Tietenkin. Sehän voi olla vaikka kaivattu. Ihan vaan tiedoksi sinullekin, esimerkiksi puoliso ei välttämättä aina ole panoseuraa. On parisuhteita, jotka eivät tyydytä ja täytä kaikkia eri tarpeita ja tavoitteita. Tai tarpeet eivät laadun tai määrän suhteen vaan kohtaa.
🙃
A, miks kierrätät sun wanhoja kuvia etkä laita uusia? Jos kuvittelet sun olevan nykyään jotenkin vähemmän viehättävä, niin mulla on siihen kyllä lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Sehän voi olla vaikka kaivattu. Ihan vaan tiedoksi sinullekin, esimerkiksi puoliso ei välttämättä aina ole panoseuraa. On parisuhteita, jotka eivät tyydytä ja täytä kaikkia eri tarpeita ja tavoitteita. Tai tarpeet eivät laadun tai määrän suhteen vaan kohtaa.
Sitten pitää jutella sen puolison kanssa, missä on ongelma, jos haluaa jatkaa sen puolison kanssa. Itse en alkaisi kuuna päivänä kenenkään panoalustaksi, jos roikkuu puolisossaan.
Niin varmasti asian koet. Se tuskin liittyy randomi kaipaajien tilanteisiin.
No kun sitä panoseuraa "minusta" haluttiin.
Pitemmän päälle en jaksa vain kaipailla, ellei välillä ole merkkiäkään irl. Tyhjyys tappaa kaipuun, mutta ehkä sitä haluatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää jutella sen puolison kanssa, missä on ongelma, jos haluaa jatkaa sen puolison kanssa. Itse en alkaisi kuuna päivänä kenenkään panoalustaksi, jos roikkuu puolisossaan.
Niin varmasti asian koet. Se tuskin liittyy randomi kaipaajien tilanteisiin.
No kun sitä panoseuraa "minusta" haluttiin.
Okei. Siitä en tiedä mitään, kommentoin yleisellä tasolla lukemaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen tarttet minua?
Panoihin????
Erikoinen tapa hankkia kaveri sellaiseen, kun se ei virtuaalisesti ole kovin sujuvaa.
Myös juttuseura käy 🙂
Jos avaus on panoviesti, juttuseurakaan ei vaikuta järin kiinnostavalta.
Kun sitä tukea ja turvaa ei ainakaan löydy😅 eikä niin väliksi ookkaan, muuta kyllä 😁
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä kaipaat elämääsi ja miksi?
Kolmipyöräsen kromivanteilla
Vierailija kirjoitti:
Odotan, että kryptovaluuttojeni arvo nousee 100000€+, lähden silloin pidemmälle lomalle Australiaan. Kaipaan myös kumppaniani, mutta toisaalta kaikki on hyvin ilmankin. Kaipaan ehkä kesää, vaikka kyllä kevätkin on usein ihmeellinen. Pitääkö kaivata jotakin? Ketjussa kaipailin huvikseni yhtä tyyppiä. Koska kai nyt jotakin pitää elämästä aina puuttua. Vai pitääkö? Ehkä kaikki onkin hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeeseen, tietenkin. Rakkauteen kaikenkattavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panoihin????
Erikoinen tapa hankkia kaveri sellaiseen, kun se ei virtuaalisesti ole kovin sujuvaa.
Myös juttuseura käy 🙂
Kun sitä tukea ja turvaa ei ainakaan löydy😅 eikä niin väliksi ookkaan, muuta kyllä 😁
Tukea ja turvaa keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Työtä, turvaa ja onnistumisia. Ja sellaista rakkautta, jossa on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panoihin????
Myös juttuseura käy 🙂
Tukea ja turvaa keneltä?
Mä ainakin haluisin tukea ja turvaa. Koen jotenkin, et oon välillä ihan tuuliajolla ja mulla ei oo mitään kiintopistettä elämässä. Silloin kaipaan toista ihmistä. Tai pikemminkin ensimmäistä.
Vaihtelu virkistää.