Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sun aatoksia mutta niissä ei otettu mun tunteita mitenkään huomioon
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedonvaihdon edellytys on se, että osapuolet antavat tietoa tasavertaisesti. Ei niin, että vain toinen antaa.
Kysy, jos haluat tietää! Vastaan kyllä.
Jos meillä olisi viikko aikaa yhdessä, mitä tekisimme?
Ainakin ensimmäinen päivä kuluisi nauttien siitä onnesta, että saa viimein olla lähellä. Katsella rauhassa silmiin, pitää kädestä, silittää hiuksia, kuunnella toisen ääntä. Rauhassa, ilman mitään ulkoisia häiriöitä. Ennen tuota tavatessa tai hyvin pian sen jälkeen luonnonvoimia ei olisi enää tarvinnut yrittää kahlita. Olisimme tarttuneet toisiimme kuin mielettömät. En tiedä, miltä se tuntuisi, mutta se on jotakin, jota en ole koskaan kokenut. Sen sydänten ja ääriviivojen symboosin haluaisin kokea, kun ei ole eroa sinulla eikä minulla vaan olisimme yhtä. Sinun kanssasi, rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää maanantaita ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää maanantai päivää ja alkavaa viikkoa risuleualle. 🧡🤗 Olet ajatuksissani. On ikävä. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Jos tilanne muuten sen sallisi, pystyisitkö ja haluaisitko sanoa kasvotusten silmiin katsoen haluan sua?
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne muuten sen sallisi, pystyisitkö ja haluaisitko sanoa kasvotusten silmiin katsoen haluan sua?
Tämän haluaisin toteuttaa ja tällä kantavalla ajatuksella lähteköön viikkokin käyntiin. Olet ajatuksissani, ihana.
Vierailija kirjoitti:
IhanallE naiselle antoisaa viikkoa! 😘-M-
Tänks😄
Olet parempaa kuin unelmat. Enemmän kuin pystyn fantasioimaan. Vahvempi kuin haaveet. Sinua ajattelen, mutta mielikuvitukseni ei riitä sinua toisintaamaan. Kaipaan aitoa ja alkuperäistä. Nappisilmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset veivät hetkeen hänen edessään. Aistien. Olisi ihanaa saada sanoa. Haluaisin myös tanssia yhdessä rannalla, on unelma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset veivät hetkeen hänen edessään. Aistien. Olisi ihanaa saada sanoa. Haluaisin myös tanssia yhdessä rannalla, on unelma...
Tanssi rannalla tässä säässä.
Aamulla oli ihana sää. Vaikka tanssiksi ois laittanut. Tai muuten vaan.
Okei. Ehkä ei sittenkään. Juttu haisee.
Vierailija kirjoitti:
Olet parempaa kuin unelmat. Enemmän kuin pystyn fantasioimaan. Vahvempi kuin haaveet. Sinua ajattelen, mutta mielikuvitukseni ei riitä sinua toisintaamaan. Kaipaan aitoa ja alkuperäistä. Nappisilmälle.
Miehelle naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sun aatoksia mutta niissä ei otettu mun tunteita mitenkään huomioon
Kuinka niin?
Mun annettiin roikkua toivonkipinöissä, eikä voitu suoraan sanoa ettei halua mun kanssa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsisi sanoa, kun tulisi ilmi muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi todella awkward moment, jos minä jotakin tuollaista hänelle lausahtaisin. Never. Hän saisi kyllä sanoa mitä vain, jos joskus vielä nähtäisiin. Eikä se olis mitenkään noloa tai outoa.
Kunpa tietäisin varmuudella rakas Henna, mitä sinä tahdot minusta.
Mihin ihmeeseen tarttet minua?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa toisen luo ja yhteyteen, toimii sen mukaisesti. Ellei halua, toimii sitä vastaan.
Ei huvita aina olla se joka hankkiutuu "luo"🤔
Hyvää maanantaita ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka