Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan intohimoista rakkautta. Sellaista, jossa nainen laittaa pitkin päivää viestejä kuinka ei voi keskittyä mihinkään, kun ajattelee minua ja haluaa minut sisäänsä.
Ihana <3 haluisin lähettää tällaisia mun kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Kun sanoin sulle silloin että tulit mieleen, niin et oikeastaan lähtenyt sieltä koskaan pois ja olit jo hetken siellä asustellut. Löydänköhän mä joku päivä sen (itse)varmuuden että voisin kertoa sulle 🥺
Mistä mä tulin mieleen? Sopasta?
Aarteeni olet. Sydämessä pidettävä. Niin kauan pidän, kun annat pitää. Mieluiten elämäni loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tilaa kaappiin yökylävaatteilles.
En tule.
Miksi pitää tehdä tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia ja jaksamista tulevaan työviikkoon sinä ihana nainen. Ikävä sua joka päivä, mutta silti kiitollinen ja onnellinen kaikista menneistä hetkistä kanssasi. Parasta mitä minulla on ollut.
<3
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakas nainen kevyesti sivellä niskaasi ja kun on tarpeeksi niin ottaa sut syliin ja siinä sivellä sun sisäreisiäsi kunnes kumpikaan ei enää pysty pidättäytymään.
sä olet ihana! Toivottavasti sulla on elämässä joku jolle saat lähetellä tällaisia viestejä. Tai laita tänne mulle :) kuvailet just oikealla tavalla tilanteita
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Minäkin ajattelen sua, joka ikinen yö ja muinakin vuorokauden aikoina. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedonvaihdon edellytys on se, että osapuolet antavat tietoa tasavertaisesti. Ei niin, että vain toinen antaa.
Kysy, jos haluat tietää! Vastaan kyllä.
Jos meillä olisi viikko aikaa yhdessä, mitä tekisimme?
Vierailija kirjoitti:
tietäisimpä oliki ne päivälliset sulta
riippuu mitkä niistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakas nainen kevyesti sivellä niskaasi ja kun on tarpeeksi niin ottaa sut syliin ja siinä sivellä sun sisäreisiäsi kunnes kumpikaan ei enää pysty pidättäytymään.
sä olet ihana! Toivottavasti sulla on elämässä joku jolle saat lähetellä tällaisia viestejä. Tai laita tänne mulle :) kuvailet just oikealla tavalla tilanteita
Exhibionisti.
Väittäisin välillä tuntevani sinua kohtaan lämmintä pyyteetöntä rakkautta, sellaista joka ei vaadi mitään, sellaista joka vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi niin paljon tietää minkä kokoinen varustus sulla on :)
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on kuoleva aate.
Se että muutama wt-baby haluaa daddyn elättäjäkseen ei tarkoita heti koko naiskunnan alistumista ja pakittamista 1800-luvulle. Feminismi on taas nouseva aate, kun sitä tarvitaan näemmä jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin välillä tuntevani sinua kohtaan lämmintä pyyteetöntä rakkautta, sellaista joka ei vaadi mitään, sellaista joka vaan on.
Tunnen sen. Se on taustalla. Missä vain kuljenkin, minulla on ainakin sinun rakkautesi.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli oikeesti ihana!
Vierailija kirjoitti:
Oon niin yksin tässä kamalassa paikassa. Sua ei ole missään.
Mä en vaan jaksa tätä vaellusta. Tätä mustaa.
Älä luovuta ystävä tuntematon. Sivusta, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi niin paljon tietää minkä kokoinen varustus sulla on :)
Large mutta löysä
Kysy, jos haluat tietää! Vastaan kyllä.