Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarpeen sitä avata, niin sillekin löytyy aika ja paikka
Voi olla tai olla olemattakin.
Kaipaan intohimoista rakkautta. Sellaista, jossa nainen laittaa pitkin päivää viestejä kuinka ei voi keskittyä mihinkään, kun ajattelee minua ja haluaa minut sisäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on semmonen parsakaali.
Ei, kyllä se on hemapa. Kuuluu arkeen. Tuttu ja turvallinen ja vähän nostalginen.
Henna, tietäisitpä kuinka tänään itken vuoksesi. Sydämeni on rikki. Se vuotaa kuiviin. Elämän halu on pois. Turhaapa täällä olen ja vikisen.
Kauniita unia ja jaksamista tulevaan työviikkoon sinä ihana nainen. Ikävä sua joka päivä, mutta silti kiitollinen ja onnellinen kaikista menneistä hetkistä kanssasi. Parasta mitä minulla on ollut.
Kun sanoin sulle silloin että tulit mieleen, niin et oikeastaan lähtenyt sieltä koskaan pois ja olit jo hetken siellä asustellut. Löydänköhän mä joku päivä sen (itse)varmuuden että voisin kertoa sulle 🥺
Tämä viikonloppu oli todellinen palstaharhojen multihuipentuma. Olisiko mun ihana kaivattuni täällä?🤭
Mainitse huomenna sininen väri jossain asia yhteydessä, niin näät mielenkiintoisia ilmeitä.😂
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan intohimoista rakkautta. Sellaista, jossa nainen laittaa pitkin päivää viestejä kuinka ei voi keskittyä mihinkään, kun ajattelee minua ja haluaa minut sisäänsä.
Niin. En tiedä, laittaisitko sellaisia viestejä, mutta kokemus ei ole tuosta kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia ja jaksamista tulevaan työviikkoon sinä ihana nainen. Ikävä sua joka päivä, mutta silti kiitollinen ja onnellinen kaikista menneistä hetkistä kanssasi. Parasta mitä minulla on ollut.
Oi, ihana, olispa mulle. Kiitos samoin sinulle.:)
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sanojasi, jotta jaksaisin uskoa itseeni.
Uskoa itseesi? Mikset usko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan, vihaan Mordoria.
My precious...
Kyllä, olet ihan oikeassa, Klonkutar täällä.
No onpas tämä nyt toivotonta kerrassaan. Voi kurjuus.
Hyvää yötä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
On pakko rukoilla.
🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Vierailija kirjoitti:
Tiedän hyvin tarkasti kuinka nokkela ja säteilevä tyyppi olet. Onnistut aina kaikessa mihin ryhdyt!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista ei jaksaisi läheskään joka päivä. Alkaisin tuntea itseni näyttelijäksi ja valehtelijaksi. Enkä haluaisi muutenkaan lähettää viestejä, jotka olisivat noloja esim. mennessään väärään osoitteeseen. Toivottavasti sinun hän on sopivampi sinulle.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Ikävä.
Open kaa kohti yhteistä unelmaa. <3