Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Kaikki siksi, että kaipaan ja tarvitsen sinua, välitän valtavasti. Jos tämän ymmärtäisit. Kun sinua saa niin vähän, se harmittaa.
Minuakin harmittaa meidän tulehtuneet välit. Tärkeä olet ollut.
Niin olen ollut. Joku muinaisjäänne jossain kaapin perällä.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin harmittaa meidän tulehtuneet välit. Tärkeä olet ollut.
En enää?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuntee näin?
Toivottavasti stalkkerini ei luule minun pitäneen häntä koskaan tärkeänä. 🤮
Onpa surullista ja vihaista tekstiä tänään 😟 toivottavasti en itse ole loukannut koskaan kaivattua. Ja jos olen, niin mörökölli mut vieköön.
Tärkeitä ihmisiä ei kohdella kaltoin. Koskee myös ystäviä ja kavereita.
Et kysynyt lupaa kun otit kädestäni kiinni
Veit minut paikkaan jossa virtasi punainen viini
Sanattomaksi jäin niin kaunis oli paikka
Satukirjan sivuilta lainattu vaikka
Hiuksesi hulmuten kirmasit kedon halki
Yksinkö jäin
minä vapauteni vanki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuntee näin?
Ihminen. Tai joka oli ihminen. Olen lähinnä zombi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti stalkkerini ei luule minun pitäneen häntä koskaan tärkeänä. 🤮
Viesteissä ei "kullitella" jos ei halua olla yhteydessä.
Rehellisyys voi olla rakkautta ja välittämistä. Toisen kulman näyttämistä ilman ilkeyttä.
Meillä taitaa olla yksi suuri ero tässä kaipauksessa, mutta toivottavasti kestät sen, että nurisen tästä erosta ajoittain. Kyse on erilaisista tarpeista. Kun astian pohjalla on vain vähän, tarvitaan lisää, jotta tulee riittävästi. Kun astiassa on jo valmiiksi tarpeeksi, ei ole tarvetta saada välttämättä lisää. Minulla on nälkä, sinun nälkä. Voin olla ahne, mutta sydämeni tarvitsisi sinua paljon nykyistä enemmän. En saa, mutta kun en saa, nurisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa olis kyllä kiva nähdä.
Niitä näkee netissä paljon. Internet on kissojen salajuoni maailmanvaltiuden saavuttamiseksi, siksi söpöt ja hauskat kissamediat dominoivat informaatiota ja hallitsevat algoritmeja. Musketit ja Sukkerit ovat piipertäjiä ja vain mahdolistajia, välineitä.
Puhuin kissa-ihmisestä. Kissa kuiskaajasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olisin ollut ihan ok. Ihan ok kaiken kanssa. Antanut sun edetä elämässä. Kaikki olisi vaan lipunut eteenpäin. Ellet sä olisi lohduttanut mua niin, miten teit. se muutti kaiken. Tiedät sen itsekin. Se muutti kaiken. Se meidän keskustelu, miten sä puhuit mulle, mä kuulin sen sun äänestä. Miten sä välität. Mä kuulin sun tunteet. Sen jälkeen musta on tullut tällainen palstamaanikko, koska mun mielenrauhani säilytti se et mä ajattelin että sulla ei niitä tunteita ole.
En saa kiinni hetkestä, ei varmaan mulle tää. Mut ihanasti kirjoitettu jokatapauksessa. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kissakin leikkii hiirellä aikansa kunnes kyllästyy.
Jos mies on ku hiiri. Voin tassulla läppästä ja jatkaa matkaani😊
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys voi olla rakkautta ja välittämistä. Toisen kulman näyttämistä ilman ilkeyttä.
Mitä halusit näyttää? En ymmärtänyt.
Sama