Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Anteeksi pyydetään silloin, jos on ollut ilkeä ja tökerö tarkoituksella. Jos on ollut rehellinen ilman ilkeitä tarkoitusperiä ja toinen on herkkä lumihiutale, niin se on elämää, missä ei ole anteeksipyydeltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissakin leikkii hiirellä aikansa kunnes kyllästyy.
Kuka kyllästyi?
Hiiri, joten kissaa ei enää kiinnostanut.
Sunnuntai on tunnetusti pyhäpäivä, onko kaikki sunnuntaina pyhää, kaipuukin?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle riittää kirjaimet näytöllä, en jaksa tätä enää kauan.
Niin, onhan tätä jo jatkunut aikansa. Mä nautin vielä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi pyydetään silloin, jos on ollut ilkeä ja tökerö tarkoituksella. Jos on ollut rehellinen ilman ilkeitä tarkoitusperiä ja toinen on herkkä lumihiutale, niin se on elämää, missä ei ole anteeksipyydeltävää.
Jos sanoo leikkineensä toisella ja kyllästyneensä, se on kohtuullisen ilkeää ja harkittua. Tai että toisesta riittää ripaus, enempää ei kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Ahistaa. Työviikko ja hiukan meidän välit.
Mikä meidän väleissä ahdistaa? Haluatko ne viileämmäksi vai lämpimämmäksi? Mä haluaisin rennoksi ja luottavaiseksi. Ne hetket kun sä olet osoittanut mulle tukea ja ollaan oltu rehellisesti kaksi ihmisistä ilman mitään kuoria ja showta, ne jää mun mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin silti, vaikka olin tahattomasti aiheuttanut hänelle huonon omatunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissakin leikkii hiirellä aikansa kunnes kyllästyy.
Kuka kyllästyi?
Hiiri, joten kissaa ei enää kiinnostanut.
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin laittaa sanoja suuhun.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
G:
🔼 Kaipaukseni on rakkauslarppausta vailla oikeita aikomuksia
🔽 Kaipaukseni on aitoa ja aikomukseni vilpittömiä
Kohde ei ole käden ulottuvilla, joten jonnekin tämä on pakko purkaa. Ihme, että vielä näinkin pitkähkön ajan jälkeen pyörii mielessä. Luin joskus että pitkä katsekontakti saattaa johtaa rakastumiseen tai ainakin nostaa sen todennäköisyyttä. Meillä muunlaista katsekontaktia ollutkaan, kuin pitkää.
Kalamies
Haluan sinut kultaseni. Kyllä vielä sanon sen myös sulle. Sitten joskus.
K
Vierailija kirjoitti:
Eihän tää mahdu mulle, mikset sä mitään sanonu et tää Batman asu on S - kokoa!?
Mahtuu, mahtuu...leikataan ahtaat kohdat väljemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä meidän väleissä ahdistaa? Haluatko ne viileämmäksi vai lämpimämmäksi? Mä haluaisin rennoksi ja luottavaiseksi. Ne hetket kun sä olet osoittanut mulle tukea ja ollaan oltu rehellisesti kaksi ihmisistä ilman mitään kuoria ja showta, ne jää mun mieleen.
Rennot, lämpimät, välittömät ja luottamukselliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä?
Väleissä se, etten oikein tiedä, missä mennään. Työt nyt vaan muuten stressaa. Liian paljon palikoita ja kaikki ilmassa.
Mulla on aivan tää sama. Mennään huomenna lounaalle? Ikävä niitä hetkiä, kun sä olit stressaavien päivien piristys ja energiapiikki mulle. Autetaan toisiamme :) t.eri
Kissaa ei enää kiinnosta!!!!! Hiiri on niin nähty, harmaa, mitätön ja riepoteltu, ettei se jaksa tapella kissaa vastaan. Ei kelpaa edes syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Terve ei leiki kenelläkään tai kenenkään tunteilla.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää nyt kaiken Kaivatustani!
Mikä on se juttu, joka minut häneen rakastutti! En osaa oikein vastata. On niin monta pientä asiaa. Vieläkin ihmettelen kaikkea tätä.
Kysy :) tiedät et vastaan aina kaikkeen mitä kysyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihanasti kirjoitettu. Lämpimämmiksi, mut välillä tuntuu, ettei meinaa kestää, sydän pakahtuu ja sit tulee sellainen olo, et tarvii hengitystilaa. Miten sulla?
Terve ei leiki kenelläkään tai kenenkään tunteilla.