Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
5921/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavata enää.

Vierailija
5922/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on kysymys aidoista rakkaudellisista tunteista, kun miettii mieluummin sitä, mitä itse voisi antaa kaivatulleen, kuin sitä, mitä voisi saada kaivatusta itselleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5923/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos me joskus vielä tavataan niin olen kasa tuhkaa vaikkei fyysisesti ole kuollutkaan.

Tuhkaa- Pate Mustajärvi

Vierailija
5924/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan enää.

Vierailija
5925/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi puhumaan sulle. En antaa sun koskea mua. Silmistäni näkisit vain apatian ja huudon.

Vierailija
5926/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavata enää.

Ei enää vanhoja tuttuja, ei kiitos. Uutta kohti.

Vierailija
5927/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin on kysymys aidoista rakkaudellisista tunteista, kun miettii mieluummin sitä, mitä itse voisi antaa kaivatulleen, kuin sitä, mitä voisi saada kaivatusta itselleen. 

i h a n a 🤍

Vierailija
5928/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavata enää.

Hyvä yritys taas rolliloinen pahoittaa entisestään sydänsurullisten kaipaajien mieltä.

Vierailija
5929/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ei ole henkistä eikä fyysistä annettavaa yhtään kenellekään. 

Vierailija
5930/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi vanha tuttu - suhteeseen vakavaan

Vierailija
5931/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin romanttista kaipausta. Mokkapusuja ja kaffetta.

Olisi kiva, mutta kun halutaan pitää asiat ystävyystasolla. Ja tuo "ystävyys" ei oikesti tarkoita ystävyyttä.

Vierailija
5932/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa suhteissa on tyyntä ja myrskyä.

Vierailija
5933/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ne on kuule yksi ja sama asia. Kun saa onnellisesti rakastaa, antaa kaivatulleen ja saa häneltä samaa takaisin. Ilman laskuja kuka saa ja mitä ja kenen rakkaus näkyy puhtaammin.

Täällä monen kaivattu ei ole halunnut ottaa vastaan sitä mitä me oltaisiin heille tarjottu, joten mitä jää jäljelle: haaveilla siitä että hekin tahtoisivat antaa meille sitä mitä halusimme antaa heille. Mä olen ainakin niin väsynyt etten jaksa haaveilla kirjaimin enää kummastakaan. Mitä mä olin ja mitä mä olisin tahtonut antaa enemmän kuin mitään ei riittänyt tai kelvannut. Kuinka usein siitä siis vieläkin pitäisi täällä kirjoittaa - siitä mitä hän ei halua?

Vierailija
5934/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin täytyy olla. Mäki annoin itsestäni paljon saamatta itse mitään takaisin. 

Vierailija
5935/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin mahalasku. 

Vierailija
5936/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva, mutta kun halutaan pitää asiat ystävyystasolla. Ja tuo "ystävyys" ei oikesti tarkoita ystävyyttä.

Mitä se sitten on?

Vierailija
5937/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ne on kuule yksi ja sama asia. Kun saa onnellisesti rakastaa, antaa kaivatulleen ja saa häneltä samaa takaisin. Ilman laskuja kuka saa ja mitä ja kenen rakkaus näkyy puhtaammin.

Täällä monen kaivattu ei ole halunnut ottaa vastaan sitä mitä me oltaisiin heille tarjottu, joten mitä jää jäljelle: haaveilla siitä että hekin tahtoisivat antaa meille sitä mitä halusimme antaa heille. Mä olen ainakin niin väsynyt etten jaksa haaveilla kirjaimin enää kummastakaan. Mitä mä olin ja mitä mä olisin tahtonut antaa enemmän kuin mitään ei riittänyt tai kelvannut. Kuinka usein siitä siis vieläkin pitäisi täällä kirjoittaa - siitä mitä hän ei halua?

Koska jotta voisin antaa kaiken sen ihanan ja kauniin hänelle, hänen pitäisi ensin haluta ottaa se vastaan - siis rakastaa minua takaisin eli antaa. Muu olisi väärin. Yrittää tuputtaa toiselle mitä hän ei tahdo. Siksi minäkin nykyään vain ensin haaveilen vain siitä että hän ylipäätään edes tahtoisi rakastaa minua.

Vierailija
5938/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sitten on?

Eläimellistä himoa se on, sano mun sanoneen.

Vierailija
5939/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytetty.

Vierailija
5940/8702 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hemmottelisit kaivattuasi?

Ketju on lukittu.