Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Silloin on kysymys aidoista rakkaudellisista tunteista, kun miettii mieluummin sitä, mitä itse voisi antaa kaivatulleen, kuin sitä, mitä voisi saada kaivatusta itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos me joskus vielä tavataan niin olen kasa tuhkaa vaikkei fyysisesti ole kuollutkaan.
Tuhkaa- Pate Mustajärvi
En pystyisi puhumaan sulle. En antaa sun koskea mua. Silmistäni näkisit vain apatian ja huudon.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavata enää.
Ei enää vanhoja tuttuja, ei kiitos. Uutta kohti.
Vierailija kirjoitti:
Silloin on kysymys aidoista rakkaudellisista tunteista, kun miettii mieluummin sitä, mitä itse voisi antaa kaivatulleen, kuin sitä, mitä voisi saada kaivatusta itselleen.
i h a n a 🤍
Vierailija kirjoitti:
Ei tavata enää.
Hyvä yritys taas rolliloinen pahoittaa entisestään sydänsurullisten kaipaajien mieltä.
Monella ei ole henkistä eikä fyysistä annettavaa yhtään kenellekään.
Mulle kelpaisi vanha tuttu - suhteeseen vakavaan
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin romanttista kaipausta. Mokkapusuja ja kaffetta.
Olisi kiva, mutta kun halutaan pitää asiat ystävyystasolla. Ja tuo "ystävyys" ei oikesti tarkoita ystävyyttä.
Kaikissa suhteissa on tyyntä ja myrskyä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ne on kuule yksi ja sama asia. Kun saa onnellisesti rakastaa, antaa kaivatulleen ja saa häneltä samaa takaisin. Ilman laskuja kuka saa ja mitä ja kenen rakkaus näkyy puhtaammin.
Täällä monen kaivattu ei ole halunnut ottaa vastaan sitä mitä me oltaisiin heille tarjottu, joten mitä jää jäljelle: haaveilla siitä että hekin tahtoisivat antaa meille sitä mitä halusimme antaa heille. Mä olen ainakin niin väsynyt etten jaksa haaveilla kirjaimin enää kummastakaan. Mitä mä olin ja mitä mä olisin tahtonut antaa enemmän kuin mitään ei riittänyt tai kelvannut. Kuinka usein siitä siis vieläkin pitäisi täällä kirjoittaa - siitä mitä hän ei halua?
Vierailija kirjoitti:
Niin täytyy olla. Mäki annoin itsestäni paljon saamatta itse mitään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva, mutta kun halutaan pitää asiat ystävyystasolla. Ja tuo "ystävyys" ei oikesti tarkoita ystävyyttä.
Mitä se sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ne on kuule yksi ja sama asia. Kun saa onnellisesti rakastaa, antaa kaivatulleen ja saa häneltä samaa takaisin. Ilman laskuja kuka saa ja mitä ja kenen rakkaus näkyy puhtaammin.
Täällä monen kaivattu ei ole halunnut ottaa vastaan sitä mitä me oltaisiin heille tarjottu, joten mitä jää jäljelle: haaveilla siitä että hekin tahtoisivat antaa meille sitä mitä halusimme antaa heille. Mä olen ainakin niin väsynyt etten jaksa haaveilla kirjaimin enää kummastakaan. Mitä mä olin ja mitä mä olisin tahtonut antaa enemmän kuin mitään ei riittänyt tai kelvannut. Kuinka usein siitä siis vieläkin pitäisi täällä kirjoittaa - siitä mitä hän ei halua?
Koska jotta voisin antaa kaiken sen ihanan ja kauniin hänelle, hänen pitäisi ensin haluta ottaa se vastaan - siis rakastaa minua takaisin eli antaa. Muu olisi väärin. Yrittää tuputtaa toiselle mitä hän ei tahdo. Siksi minäkin nykyään vain ensin haaveilen vain siitä että hän ylipäätään edes tahtoisi rakastaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sitten on?
Eläimellistä himoa se on, sano mun sanoneen.
Miten hemmottelisit kaivattuasi?
Ei tavata enää.