Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Jätit jälkeesi niin pahan olon.
Vierailija kirjoitti:
Teidän kaivatuissa ei ole mitään ihmeellistä. Olette vaan jääneet kiinni, koska elämänne on niin ilotonta, ettekä ole tyytyväisiä itseenne. Koitte kaivatun kanssa hetkellistä innostusta, mutta jos viettäisitte aikaa oikeasti yhdessä, huomaisitte että ihan laimea henkilö tuokin eikä elämänne muuttuisi nykyistä paremmaksi. Koska ilo ja onni syntyy oman itsen sisältä, ei muista ihmisistä energiaa ottamalla.
Anna mun nauraa. Et tiedä rakkautta selvästikään. Viitaten itse kunkin kaivatun laimeuteen ja siihen etteikö paljon muuttuisi saamalla olla ja elää tunteita yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tattia kaipaan.
Minkä kokoista?
Olen kaivannut sinua Kyllikki kun kohtalon tuuli kaarnalaivaa keinuttaa. 🎼
Vierailija kirjoitti:
Olen kaivannut sinua Kyllikki kun kohtalon tuuli kaarnalaivaa keinuttaa. 🎼
Joku selvästi kaipaa Leeviä.
Saisinpa vielä edes kerran kalusi kouriini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutit niin pahasti etten usko että sen jättämiä jälkiä voi enää korjata. On inhottavaa ja surullista tuntea vihaa ja jopa inhoa sinua kohtaan.
Samat sanat.
Hyvä yritys, mutta hänellä ei ole mitään syytä kokea minusta noin toisin kuin minulla hänestä.
Mun usko ihmisiin, elämään tai oikeastaan yhtään mihinkään on horjunut vuosien aikana niin pahasti, että en uskalla enää asettaa itseäni alttiiksi työ-, opiskelu-, ystävyys-, rakkaus- tms elämässä.
Se tunne, kun on yrittänyt yli oman jaksamisen ja ei kelpaa.
Tähän väliin romanttista kaipausta. Mokkapusuja ja kaffetta.
Jos me joskus vielä tavataan niin olen kasa tuhkaa vaikkei fyysisesti ole kuollutkaan.
En pysty antamaan anteeksi 😞