Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholistinaiset parisuhteissa

Vierailija
31.12.2024 |

Yleensähän saa aina lukea tai kuulla miesten juovan liikaa tai olevan alkoholisteja. Mutta on niitä juoppoja naisissakin. Itse erosin pitiästä liitostani, koska vaimo valitsi kuningas alkoholin minun sijaani.

Onko sinulla kokemusta alkoholosoituneista naisista?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, sukulaisesta. Häneltä on korttikin mennyt dokaamisen takia, tosin itse väittää olevansa fyysisesti sairas. On mt-ongelmaa ja ollut monissa liitoissa, nimi vaihtunut monta kertaa, etunimikin. 

Vierailija
2/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisnainen tappoi itsensä viinalla. Hänen miespuoliset lähisukulaisensakin ovat juoppoja, mutta sinnittelevät vielä. 

Hyvä että lähdit suhteesta, ap. Toivottavasti kaikki juoppojen puolisot tekevät niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sairaus katso sukupuolta. Hyvä, että erosit. 

T. Lähes raitis nainen, joka on eronnut samasta syystä 

Vierailija
4/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on aivan täysin alkoholisoitunut.

Vierailija
5/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteja on valtavasti ja mielestäni tähän tulisi yhteiskunnallisesti puuttua.

Alkoholismi on sairaus muiden joukossa, ei tarvitse hävetä kuten ei muitakaan sairauksia.

Alkoholistilla alkoholi menee kaiken edelle.

Vierailija
6/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta, sukulaisesta. Häneltä on korttikin mennyt dokaamisen takia, tosin itse väittää olevansa fyysisesti sairas. On mt-ongelmaa ja ollut monissa liitoissa, nimi vaihtunut monta kertaa, etunimikin. 

Kortti oli mielestäsi jotenkin isossa osassa tässä tragediassa?

Vierailija
7/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-vainaa oli.

Vierailija
8/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo oli alkoholistivanhempien lapsi, nykyään itsekin alkoholisti. Kuten siskonsakin. Laitoin pelin poikki, koska ei suostunut hakeutumaan hoitoon. Hän löysi uuden miehen, joka ei ollut juoppo ja ajattelin, että ehkä eksäkin vielä raitistuu. Väärin luulin. Nyt dokaavat yhdessä ja soittelevat väliin aamukolmelta kun haluavat kertoa jotain "täŕkeää juttua".

Vierailija
9/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen kaverin mielestä rattijuoppous oli vain hauskaa ja jopa vitsaillen kertoi niitä juttuja kun en ollut paikan päällä, sitä ikuista kaljan lipitystä vaikka lasten synttäreillä tai lonkerotölkin mukaan raahaamista vaikka sienimetsään. Möläyttelyä, muiden nolaamista humalassa. Juu ei.

Vierailija
10/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa olette huomanneet naisen / itsenne mopon karanneen? Itse huomasin, kun ensin alkoa meni eksällä ensin joka viikonloppu ja sitten myös arkena.

Eräs entinen työkaveri kertoi, miten voi vetää arkisin pikakännit niin että aamulla oli aina työkunnossa. Eli töiden jälkeen kaksi tuntia että voi vetää niin paljon kuin ehtii ja sitten korkki kiinni.

Vierailija
11/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on monta raittiuslupausta tehty. Suurin osa rikottavaksi. Viina on viisasten juoma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä