Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Kaipaan sua kahvilla, kuunnellen sateen ääntä.
Ujonpuoleiselle miehelle terveisiä. 😊
Kultaseni, oletko varattu? Kultaseni, olen rupu, mutta sinä et. Kultaseni haluaisin koskettaa sinua pitäisitkö siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on i ja mulla a. Etunimi. Ollaan kavereita. Ja mä oon ihastunut suhun. Onneksi tavattiin. Ja halattiin. Nähdään taas!
Sinä otit mut halaukseen. En tykkää sinusta yhtään. En yhtään.
No kaipaat jotain toista kuitenkin vai muuten luet ja tässä oli jotain tuttua? Trolli jos oot, niin ei osunut. Halasin takasin. Luontevaa ja tiedän, että halaamme taas, omasta halusta.
Pitääpä laittaa lotto vetämään, sen verran hyviä asioita on tapahtunut viime päivinä. Ainoastaan flunssa voisi nyt kaataa minut.
Hyvää huomenta kaikille, mutta erityisesti kaivatulle.
Toivotan sulle ihanaa päivä! Tee asioita, mitkä saa hymyilemään ja nauttimaan hetkestä.
Mammoille huomenta. Menkääpä lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä ajattelet, että rikotut sillat on rikottu tarkoituksellisesti, silloin mitään ei enää ole tehtävissä. 😢
Onko ne rikottu tarkoituksellisesti? sivu
En minä ainakaan ole. Olen toki toheltanut, eikä jälki kovin hienoa ollut.
Minä rikon sillan tarkoituksella. Usein olen tilannetta seurannut liiankin pitkään ja sillan päähän tullessa ja rikkoessa, ei mikään ole ikinä enää korjattavissa. Tiedän oman arvoni ja rajani ihmisenä.
Kipeästi tarvitsisin häntä tänäkin aamuna.
Rutistaisin sua hellästi möhömahaani vasten 💕
Vierailija kirjoitti:
Toivotan sulle ihanaa päivä! Tee asioita, mitkä saa hymyilemään ja nauttimaan hetkestä.
Vettä sataa, nautin siitä. Hänestä voisin nauttia enemmän😘
Vierailija kirjoitti:
iskämasut on i h a n i a 🤍
Nainen jolla on hyvä miesmaku🤗
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä laittaa lotto vetämään, sen verran hyviä asioita on tapahtunut viime päivinä. Ainoastaan flunssa voisi nyt kaataa minut.
Ottaisin sinut ennemmin kuin loton😘
Kuinka kitkerästi savuavatkaan tunteet, jotka toisen taholta on tuomittu turhiksi.
Onneksi tuulee.
Vierailija kirjoitti:
Kipeästi tarvitsisin häntä tänäkin aamuna.
Ketä tarvit😘
Voi, kulta! Nyt kun olisit tässä hyvänä pitämässä. Uh ja ah, sanon ma.
Hyvää lauantaita rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka