Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole ottanut minuun yhteyttä itse. Niin pakottavaa tarvetta ei ole tullut.
Minä tarvitsen kaivattua äärettömästi, enkä nyt puhu edes seksistä, kuten moni sen varmaan siksi kääntää. Ei ole pakottavaa tarvetta on valtava halu toivoa kaivattua elämääni. Itse tekee päätöksensä kuitenkin, en voi siihen vaikuttaa. Hän on ollut minulle suuri tuki ja turva ja monella tavalla ilon lähde. Siksi toivon, ettei häntä tarvitsisi kokonaan menettää, vaan mahtuisin edes jollain tavalla hänen elämäänsä mukaan. Ymmärrän kyllä, jos hän ei sitä halua.
Veit minut hetkeksi lähemmäs elämää, en piitannut pilvisistä päivistä, enkä liioin kaatuneesta kahvista. Kelloni viisarit tekivät matkaa kohti naurua, olin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tutustua jo viimein lähemmin. Etäältä tunnen ja tunnistan sinut jo kohtuullisesti.
Kenelle sinä puhut?
Kiitos merkistä. Lisää motivaatiota kokeilla sun vihjeitä taas. Tosin vasta ens kuun alusta alkaen. Tämän kuun loppu on tosi kiireistä. Sais se sattumakin kyllä jo meidät törmäyttää, kun useamman kerran viikossa ollaan samassa rakennuksessa kuitenkin.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjainleikki: nimessäsi on i. Mikä kirjain on kaivattusi nimessä vastaavassa kohtaa? Kerro vielä, onko kyseessä etu- vai sukunimi.
e. etunimi :)
M
etu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tutustua jo viimein lähemmin. Etäältä tunnen ja tunnistan sinut jo kohtuullisesti.
Kenelle sinä puhut?
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle sinä puhut?
Miehelle.
Pallit löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole ottanut minuun yhteyttä itse. Niin pakottavaa tarvetta ei ole tullut.
Minä tarvitsen kaivattua äärettömästi, enkä nyt puhu edes seksistä, kuten moni sen varmaan siksi kääntää. Ei ole pakottavaa tarvetta on valtava halu toivoa kaivattua elämääni. Itse tekee päätöksensä kuitenkin, en voi siihen vaikuttaa. Hän on ollut minulle suuri tuki ja turva ja monella tavalla ilon lähde. Siksi toivon, ettei häntä tarvitsisi kokonaan menettää, vaan mahtuisin edes jollain tavalla hänen elämäänsä mukaan. Ymmärrän kyllä, jos hän ei sitä halua.
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kökkö peli tuo i:n kohdalla pelinne.
Oliko muka?
Työpariksi joku ahkera, sopuisa ja tunnollinen ihminen. Ei välttämättä sellainen, että kanki laajenee joka kerta, kun ollaan samassa huoneessa. Olis liian sietämätön tilanne oidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle sinä puhut?
Miehelle.
Pallit löytyy
Multa ei. Oliko yllätys?
Vai kirjainleikkejä tänään 😉...hyvää yötä *******x:lle
- ***x
Et osallistu kirjaleikkeihin tai sitten et vain kaipaa. Ainakaan et halua minun siitä tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K, sukunimi.
Miks me ei voida olla mitään, vaikka kumpikin rakastaa?
Oot gay, mä en
Jo minä susta helpolla gayn teen
Monesti oon oon kuullut tän toistepäin naisparin ollessa kyseessä. 😂 kaikenlaisia tursoja sitten tästä maastakin löytyy, mut hyvät naurut on aina saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle sinä puhut?
Miehelle.
Pallit löytyy
Multa ei. Oliko yllätys?
Pallithan on vain surkastuneet tissit. Erisivu
Ikävä palauttaa sut takaisin maan päälle mutta oli miehelle tuo :D