Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjainleikki: nimessäsi on i. Mikä kirjain on kaivattusi nimessä vastaavassa kohtaa? Kerro vielä, onko kyseessä etu- vai sukunimi.
e. etunimi :)
Niin onkin :) sukunimessä n (?)
Kyllä :) ja a :)
Vierailija kirjoitti:
Määää aattelin ton tiimiparin silleen niinku elämässä, vaikka voitais me töitäkin yhdessä tehdä
Sama. En minäkään ajatellut tiimillä työkuvioita, sillä pidän mielelläni työn ja rakkauselämän erillään. Kaivatulla on jo oma tiimi ja minulla oma, mutta jos yhdistettäisiin ne, se olisi todellinen unelmatiimi.
Voispa sulle soittaa. Kuulisin äänesi. 🎼
Suudelmin olisin sut peitellyt
et tahtonut.
Nyt kumpikin omalla tahollaan
kai unta odottelee.
Vierailija kirjoitti:
Voispa sulle soittaa. Kuulisin äänesi. 🎼
Numero toimii kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä haluaisin helliä sua niin paljon että sattuu
<3 hellittäspä. Mä rakastan meidän ristiriiitaista eloa ja todellisuutta
Operakas sitten ajoissa nukkumaan <3
Vierailija kirjoitti:
Jos minä ajattelen, että kaivattu kaipaa kaipaamisen ilosta, eikä olisi mihinkään muuhun valmis, kaipaukseni saatetaan hyvinkin pian päätökseen. Kyllä tässä on tietynlaisia toiveita kuitenkin ylläpidetty.
Kaipauksen kanssa oppii elämään.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä ajattelen, että kaivattu kaipaa kaipaamisen ilosta, eikä olisi mihinkään muuhun valmis, kaipaukseni saatetaan hyvinkin pian päätökseen. Kyllä tässä on tietynlaisia toiveita kuitenkin ylläpidetty.
Ei tämä kaipaus tunnu enää iloiselta, vaan raastavalta ja riipivältä. Haluaisin jo paljonkin muuta.
Epäreiluja asioita tapahtui silloin mutta sydän haluaa anteeksi antaa. Mutta nähdäänkö me vielä joskus?
Kaikella hyvällä, mutta nyt meitsi poistuu. Hyvät yöt ja loppuelämät.
Hyvää yötä aurinkoiselle Päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle. Näittekö auringon tänään? Tulkaa uniini. Elämäänikin.
GALLUP: Mitä asioita arvostat kaivatussasi?
Onko hän mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Epäreiluja asioita tapahtui silloin mutta sydän haluaa anteeksi antaa. Mutta nähdäänkö me vielä joskus?
Kyllä, varmasti.
G: Milloin viimeksi olitte yhteydessä irl?
On kyllä taas niin ristiriitasta viestintää sulta, että en ota tolkkua. Veikkaan ettet riedä itsekään mitä haluat. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole ottanut minuun yhteyttä itse. Niin pakottavaa tarvetta ei ole tullut.
Minä tarvitsen kaivattua äärettömästi, enkä nyt puhu edes seksistä, kuten moni sen varmaan siksi kääntää. Ei ole pakottavaa tarvetta on valtava halu toivoa kaivattua elämääni. Itse tekee päätöksensä kuitenkin, en voi siihen vaikuttaa. Hän on ollut minulle suuri tuki ja turva ja monella tavalla ilon lähde. Siksi toivon, ettei häntä tarvitsisi kokonaan menettää, vaan mahtuisin edes jollain tavalla hänen elämäänsä mukaan. Ymmärrän kyllä, jos hän ei sitä halua.
Kenelle kirjoitat?
Rakkaimmalle, kalleimmalle
Kalle
En halua päästää pois vaan haluan sinut elämääni. Tarvitsen sinua mielettömästi joka ikinen päivä.
Hyvää yötä, rakas. Hellä halaus ja pitkä suudelma.
Vierailija kirjoitti:
Samoin.