Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonille kivaa viikonloppua!
Kiitos
Nyt vaan miettimään, onko kaivattusi reijo vai oletko ihan aito ja oikea kaipaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi valita, ottaisin tiimiparikseni jonkun, jonka etunimessä on viisi kirjainta ja yksi niistä on i. 🤔
Mä ottaisin jonkun, jonka nimessä on e.
Onko e samalla paikalla kuin sun i?
Vitoskerroksen miehelle hali. Nelosesta.
Kirjainleikki: nimessäsi on i. Mikä kirjain on kaivattusi nimessä vastaavassa kohtaa? Kerro vielä, onko kyseessä etu- vai sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on etäpalstasuhde reippaalla ripauksella mielikuvitusta ja muistojen hippusia.
11 päivän päästä kirjoitan pienen muistelun, jos kaivattu sallii. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kirjainleikki: nimessäsi on i. Mikä kirjain on kaivattusi nimessä vastaavassa kohtaa? Kerro vielä, onko kyseessä etu- vai sukunimi.
Molemmilla ii samassa kohtaa ja kyseessä etunimi 😘
Kaipaan😘
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi lähden tähän :D mutta sukunimessä u
Vierailija kirjoitti:
Ä
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla on i. Onko tämä kohtaloa vai vain hauska sattuma?😉
Hellyydenkaipuu. Olisi ihanaa olla isossa kainalossa. Ja ehkä vähän muuta...
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun sua ei näy, niin ei voi edes yrittää vokotella.
Kyllä mä kohta näkyilen, kunhan kevät aurinko alkaa paistaan ja heräilen tästä talvihorrokseta.
😘😉
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kirjainta vastaavassa kohtaa. Etunimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi lähden tähän :D mutta sukunimessä u
Ekaa kertaa ikinä palstahistoriassa tää osuisi. Mutta ollaan varmaan kumpikin naisia joten😄
Mitäs ihmettä, yhtäkkiä tuli ikävä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, joka on sillan rikkonut, vastaa sen uudelleen rakentamisesta. Autan mielelläni, jos alkuun päästään. Jos haluat yhteyttä, luo se.
Nimenomaan. Se joka on sillan rikkonut, ei se joka käveli pois koska ei kestänyt enää katsoa yhteyden edellytysten pieksämistä. Minä kävelin pois, koska ihmisellä pitää olla terveet rajat. Minä en sitä siltaa hajottanut. Se oli hajonnut jo.
Pieksämistä? Taitaa olla välissä kuilu, johon ei enää siltaa saada. 😢 En voi lähestymiskieltoa alkaa kerjäämällä kerjäämään.
Vierailija kirjoitti:
V, sukunimi.
Mitäpä sanoisin väreistä noista, sokea minä näkee vain mustaa ja valkoista. Mietteeni puuroutuneet jotain silmänikin todistaneet. Aivan kuin päivästäkin tuli yötä, sinua ilman oleminen on työtä.
Minun kaivattuni tietää irl, että välitän hänestä, kun olen ottanut yhteyttä.