Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjainleikki: nimessäsi on i. Mikä kirjain on kaivattusi nimessä vastaavassa kohtaa? Kerro vielä, onko kyseessä etu- vai sukunimi.
Ö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, joka on sillan rikkonut, vastaa sen uudelleen rakentamisesta. Autan mielelläni, jos alkuun päästään. Jos haluat yhteyttä, luo se.
Nimenomaan. Se joka on sillan rikkonut, ei se joka käveli pois koska ei kestänyt enää katsoa yhteyden edellytysten pieksämistä. Minä kävelin pois, koska ihmisellä pitää olla terveet rajat. Minä en sitä siltaa hajottanut. Se oli hajonnut jo.
Pieksämistä? Taitaa olla välissä kuilu, johon ei enää siltaa saada. 😢 En voi lähestymiskieltoa alkaa kerjäämällä kerjäämään.
Figuratiivisesti. Ei tietenkään fyysisesti. Hän ei ole sellainen ollenkaan. En usko että olet minun hän tai minä sinun sun.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sanoisin väreistä noista, sokea minä näkee vain mustaa ja valkoista. Mietteeni puuroutuneet jotain silmänikin todistaneet. Aivan kuin päivästäkin tuli yötä, sinua ilman oleminen on työtä.
Miten tämä solmu aukeaa? Se aukeaa vain oikeassa elämässä. Tosin minä en uskalla edes tervehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ottaisi mua tiimipariksesi. 😅
Miksi? Saattaisin ottaa jos olet järkevä, työteliäs, joustava sekä avoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, joka on sillan rikkonut, vastaa sen uudelleen rakentamisesta. Autan mielelläni, jos alkuun päästään. Jos haluat yhteyttä, luo se.
Nimenomaan. Se joka on sillan rikkonut, ei se joka käveli pois koska ei kestänyt enää katsoa yhteyden edellytysten pieksämistä. Minä kävelin pois, koska ihmisellä pitää olla terveet rajat. Minä en sitä siltaa hajottanut. Se oli hajonnut jo.
Pieksämistä? Taitaa olla välissä kuilu, johon ei enää siltaa saada. 😢 En voi lähestymiskieltoa alkaa kerjäämällä kerjäämään.
Figuratiivisesti. Ei tietenkään fyysisesti. Hän ei ole sellainen ollenkaan. En usko että olet minun hän tai minä sinun sun.
Entä jos olenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Olen myös sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen.
Kuka on rikkonut sillan, siinäpä vasta kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen.
Ja silti arvelet, ettei hän ottaisi sinua parikseen. Erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen.
Pitää olla substanssiosaamista, ja sitä minulla ei ole.
Aika muodostaa unelmatiimi. Odotan sua.
Välillä haluaisin helliä sua niin paljon että sattuu
Vierailija kirjoitti:
Hän on iloisella tuulella. Hän kasasi itse uuden superpienen imurin ja hän päätti heti testata sitä. Hän heittää ilmoille ajatuksen että ette varmasti usko minkä värinen se imuri on. Kenelläkään ei ole minkään väristä ajatusta asiasta.
Hän itse korjaa sen. Super pienen voisi olla kai parempi, näin hän tuumi nyt. Hän on sitä mieltä että päätä sinä itse kuitenkin se asian laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjainleikki: nimessäsi on i. Mikä kirjain on kaivattusi nimessä vastaavassa kohtaa? Kerro vielä, onko kyseessä etu- vai sukunimi.
En tiedä miksi lähden tähän :D mutta sukunimessä u
Ekaa kertaa ikinä palstahistoriassa tää osuisi. Mutta ollaan varmaan kumpikin naisia joten😄
Harmi tuottaa pettymys, mutta joo!
Vierailija kirjoitti:
Hän on iloisella tuulella. Hän kasasi itse uuden superpienen imurin ja hän päätti heti testata sitä. Hän heittää ilmoille ajatuksen että ette varmasti usko minkä värinen se imuri on. Kenelläkään ei ole minkään väristä ajatusta asiasta.
Keltainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen.
Pitää olla substanssiosaamista, ja sitä minulla ei ole.
Olette eri alalla tai eri tasolla. Onneksi voi tehdä sovellettua poikkitieteellistä tiimityötä ainakin vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keltainen
Sellainen iloinen imuri olisi ollut hauska varmasti mutta nyt it's black. Eilen mielessäni käväisi kyllä yellow matto, ei sellainen lentävä malli.
Ikävä. Olisitpa lähelläni. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
En ole tehnyt edes aloitetta vielä. Leffaan ajattelin kysäistä. Olisi kiva tutustua.