Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Ei!
Cpä c
Hyväntuulista huomenta kaivatulleni sinne töihin/ kotiin. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla niin kiehtova? Oot jotenkin mystinen ja jokainen asia joka susta tulee esiin tuntuu hirvittävän puoleensavetävältä. Missä oot luuhannut koko mun elämän? Tuntuu elämän julmalta pilalta et oot siinä mutten tiedä voinko koskaan saada sua.
Onpa kauniisti kirjoitettu kaivatullesi, kuka onkaan. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormet sormien lomahan.
Pidä vaan peetä kädestä ja muuten voit mennä ihan mihin haluat. Kunhan et ikinä yritä tulla näköpiiriini.
Viesti oli kaipaamalleni miehelle.
Olen hauras ja silti sydän jaksaa sinua rakastaa lujasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä sydämessäni ja ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantai päivää komialle risuleualle. 🧡🤗 Hyvää tulevaa viikonloppua. Ajattelen sua. Ole kiltisti! Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Ainahan mä olen kiltisti. Olet rakas! 🤗😘
-risuleuka
Mukavan miellyttävää viikonvaihdetta, ihana. 😚
Joo voihan sitä vähän vahingossa ihastua johonkin varattuun, mutta todella perseestä on ihan yhtäkkiä tuntea jotain alkukantaista himoa varattua ystävää kohtaan. Sellaista, jonka olet tuntenut vuosikausia ihan oikeasti vaan ystävänä😬
Teen sua varten hyvät eväät. Muista tulla maistamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä sydämessäni ja ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantai päivää komialle risuleualle. 🧡🤗 Hyvää tulevaa viikonloppua. Ajattelen sua. Ole kiltisti! Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Ainahan mä olen kiltisti. Olet rakas! 🤗😘
-risuleuka
Niinhän sä olet! Kivaa päivänjatkoa mun kiltille risuleualle. Suukkoja ja halauksia.🧡🤗😘
- pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Joo voihan sitä vähän vahingossa ihastua johonkin varattuun, mutta todella perseestä on ihan yhtäkkiä tuntea jotain alkukantaista himoa varattua ystävää kohtaan. Sellaista, jonka olet tuntenut vuosikausia ihan oikeasti vaan ystävänä😬
Oikeasti olet himoinnut alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Tai tuttuna. Sivust
Toivottavasti rakkaalla kamulla on kaikki hyvin ja että pysyt terveenä. Mukavaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti rakkaalla kamulla on kaikki hyvin ja että pysyt terveenä. Mukavaa päivää.
On on, toivottavasti sullakin
HYJKU<3