Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Pisamaa ikävä💕
Minulla sinua, sulosilmäni. 😍
Haluan viettää Emilyn kanssa luksusviikonloppuloman jossakin. Mitenhän saisin sen onnistumaan?
Ihmettelen elämää ja itseäni. Ihmettelen sinua.
Miten voikaan yksi ja sama ihminen yhdellä hetkellä aiheuttaa sisälläni suurimmat myrskyt ja toisella tyynnyttää mieleni niin kuin ei kukaan muu? Tulla niin lähelle, nähdä niin syvälle sieluuni.
Vierailija kirjoitti:
Kulta,
Meillä on yhteys, jota en ole koskaan aiemmin kokenut kenenkään kanssa. Ymmärrämme toisiamme ilman sanojakin ja usein tuntuu, että tunnet mut paremmin kuin itse tunnen.
Lähelläsi on helppoa ja luonnollista olla. Tuntuu, että olet mulle se kuuluisa puuttuva pala. Sielunkumppani.
Kehoni huutaa päästä lähellesi, ihoni ihollesi.
Oishan tämä kiva omia. Viimeinen lause eritoten. Todellisuudessa meillä ei ole enää muuta kuin syvä hiljaisuus.
K
Vierailija kirjoitti:
Miten voikaan yksi ja sama ihminen yhdellä hetkellä aiheuttaa sisälläni suurimmat myrskyt ja toisella tyynnyttää mieleni niin kuin ei kukaan muu? Tulla niin lähelle, nähdä niin syvälle sieluuni.
Tähän on helppo yhtyä. Suuri rakkaus on universaali kokemus, ja silti se "oma" ihana on aivan ainutlaatuinen. Hän, tunteiden takuumies. 💕
Äärestä ja ytimestä
Vierailija kirjoitti:
YleX soi ja siellä Mon Cherii
Hyvää viikonloppua kaikille!!
Näytän sinulle taivaan, sinulle taivaan, sellaisena kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Kulta,
Meillä on yhteys, jota en ole koskaan aiemmin kokenut kenenkään kanssa. Ymmärrämme toisiamme ilman sanojakin ja usein tuntuu, että tunnet mut paremmin kuin itse tunnen.
Lähelläsi on helppoa ja luonnollista olla. Tuntuu, että olet mulle se kuuluisa puuttuva pala. Sielunkumppani.
Kehoni huutaa päästä lähellesi, ihoni ihollesi.
Lopeta länkytys ja tee asialle jotain.
Kovin turhalta tuntuu kaipaus nyt, toivottomalta kerrassaan
Mutta, viikonloput
Hyvää viikonloppua suosikkiopettajalle 🤗
Saatoin järkenikin menettää silloin kun katsoit mua niin.
Vierailija kirjoitti:
YleX soi ja siellä Mon Cherii
Hyvää viikonloppua kaikille!!
Pilvi on ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö pyhänä?
Valitettavasti emme näe. Syy siihen on että et tule kysymään tätä irl kohdennetusti.
Vierailija kirjoitti:
Hän on sielun koti. Silkkaa vääryyttä, että jotkut meistä eivät koskaan pääse kotiin.
Sivu
Mitä ihaninta viikonloppua vihreälle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö pyhänä?
Valitettavasti emme näe. Syy siihen on että et tule kysymään tätä irl kohdennetusti.
Miksi sanot noin, kun hyvin tiedät, millaiset ukaasit olet mulle antanut?
Ihminen on itse vastuussa omista tunteistaan --- puolin ja toisin, peiliä pitää osata käyttää. Tukena voi olla mutta ei itsensä kustannuksella. Muu on hyväksikäyttöä. Täytyy tunnistaa omat arvot, voimavarat, taidot ja tiedot --- mukaan lukien rajansa. Yhteisellä kasvun matkalla täällä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on itse vastuussa omista tunteistaan --- puolin ja toisin, peiliä pitää osata käyttää. Tukena voi olla mutta ei itsensä kustannuksella. Muu on hyväksikäyttöä. Täytyy tunnistaa omat arvot, voimavarat, taidot ja tiedot --- mukaan lukien rajansa. Yhteisellä kasvun matkalla täällä ollaan.
Kenelle kirjoitat ja mistä lähtökohdista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tarttua käteesi.
Saat
Kenen?
Somasti sanottu! 🤗