Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta,
Mulla ei tietääkseni ole kuin tämä yksi elämä. Tuntuu niin turhauttavalta elää se ilman sua. Edes hetkiä kanssasi.
Mutta valinta ei ole minun ja tyydyn kohtalooni, kun en muutakaan voi.
Huudan tuuleen, että rakastan sua.
Kenelle tämä?
Miehelle. Sielukkaalle kuumikselle.
Hyvää yötä lounaaseen naiselle. Tulin äsken kämpälle ulkoilulta. Kävin vain kaupassa, en ole tämän vuoden puolella (itse asiassa lokakuun alun jälkeen) jaksanut käydä läntisen naapurkunnan keskustaajamassa kääntymässä, olen niin voipunut. Toivottavasti voit hyvin, ajattelen meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kieltäytyisi, mutta sen tiesitkin.
Ei sellaista voi tietää. Et edes tiedä kysymystä.
Mikä on kysymyksesi?
Viime kädessä se isoin.
🕊🙏🏽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota vastuu itsestäsi. Älä pyydä muilta mitään vaan hoida itsesi sekä kaikki mahdollinen elämässäsi itse. Älä hukkaa aikaasi odotteluun tai elä muiden armoilla. Kysy kun on tarvetta ja vastaa samalla mitalla muille kysyjille. Älä laske kertoja, älä uhriudu vaikka muut eivät ottaisikaan samaa vastuuta. Huolehdi vain itsestäsi ja vapauta kaikki mahdollinen potentiaalisi elääksesi mahdollisimman vapaata elämää itsessäsi. Vapauta itsesi. Ole rohkeasti täysin oma itsesi. Aina siitä ei pidetä mutta muista että sinut on luotu sellaiseksi ja sinä rakastat olla täysin oma itsesi, se on sinun tarkoituksesi. Sen mukana sinua palkitaan, sinä kehityt, sinä muutut, sinusta tulee enemmän eikä se ole koskaan keneltäkään muulta pois. Unohda kaikki muut jos on pakko ja pidä vain itsesi sekä luota prosessiin. Elämä kantaa sinua eteenpäin. 🖤
Kaunis ajatelma, mutta kai tajuat, että
Aikuisen ihmisen järkevä vastaus tunteelliselle fanaatikolle, eläköön kultainen keskitie. Sivusta, miä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vartalosi herätti toki huomioni, mutta vaikutat myös kauniilta sielulta ja se sinussa ehdottomasti kiehtoo.
Sinussa kaikki on kaunista, myös sanat, joihin meinaa pökertyä.
Vierailija kirjoitti:
Tärisen.
Miksi?
Oon muuten viimeksi saanut tärinäorgasmin kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut väkivaltaisista ihmisistä.
Merkitään pöytäkirjaan.
Ei ollut minun kommentti.
Sivusta
So noted. Merkitään pöytäkirjaan ja otetaan asiasta äänestys.
Kokous päättynyt. Ei pöytäkirjamerkintöjä, pyydän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ole yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ole yhdessä?
Hyvä kysymys, vastausta en tunne.
Nähdään enää kerran viikossa, jos sitäkään. Ehkä sun tehtävä oli vaan muistuttaa mua siitä, että kuumaa rautaa pitää takoa eikä hidastella.
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei kyllä uskota. Naiselle orgasmikin on jotain aivan harvinaista. Miehelle normijuttu.
Mulla on sellainen puinen laatikko, varastoin siihen ikävääni jota on kertynyt. En ole tohdinnut avata sitä pitkään aikaan kunnes nyt, raotin kantta vain aavistuksen ja sieltä se pomppasi kengurun lailla silmilleni, nimittäin ikäväni sinuun, kuinka ollakaan kansi jäi auki ja hupsista musta tuli ikäväni vanki.
Vierailija kirjoitti:
Kerran et halua puhua, en minä voi jäädä odottamaan sitä.
Haluan. Oot vaan pelottava
Ilmoituksesi oli yhtä turha kuin ap:nkin. Eri sivu.