Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Kun ei vaan jaksais aina ottaa turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä oon masentunut kuoliaaksi. Apuja.
Ketä soitetaan avuksi? Hautausurakoitsija? Pappi? Psykologi? Lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Lakkasin kaipaamasta sinua. En odota enää yhteydenottojasi, enkä elättele toiveita. Kurjaa, että asiat menivät niin kuin menivät. Näin meissä paljon potentiaalia ja olisimme olleet huipputiimi. Sinä vain et ajattele samoin. Toivottavasti et koskaan kadu, ettet antanut meille mahdollisuutta, sillä jälkikäteen tajuaminen tekee kipeää. Tiedän kokemuksesta.
Kenelle tämä oli? nn, nm, mn, mm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkasin kaipaamasta sinua. En odota enää yhteydenottojasi, enkä elättele toiveita. Kurjaa, että asiat menivät niin kuin menivät. Näin meissä paljon potentiaalia ja olisimme olleet huipputiimi. Sinä vain et ajattele samoin. Toivottavasti et koskaan kadu, ettet antanut meille mahdollisuutta, sillä jälkikäteen tajuaminen tekee kipeää. Tiedän kokemuksesta.
Kenelle tämä oli? nn, nm, mn, mm?
N -> M
Vierailija kirjoitti:
Ei multa tämä!
T. M-nainen
Oon miettinyt se on yhteenkuuluvuuden tunne mitä harvoin koen mikä sussa vetää puoleensa. Samankaltaisuus, ymmärrys toisesta ja yhteisymmärrys asioista. Varmasti paljon muutakin mitä en vielä tiedä jos tutustuttaisiin paremmin. En ala kuvittelemaan mitään joten jalat maassa. Oot kiva.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei vaan jaksais aina ottaa turpaan.
Tiedän, mistä puhut.
Tulitko, kun minä lähdin? Katsoin suuntaasi, mutta en nähnyt pimeässä kunnolla.
Damarusaru Ramen 🍜 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damarusaru Ramen 🍜 kirjoitti:
Frendit ovat oikeassa: paljon potentiaalia mussa menee hukkaan. Uskaltaisinpa fantasioida vapautuneesti. Antaa mielen vipeltää ja viedä kohti omia seikkailuja 🤌🏻
Hyvä kun huomasit. Tämä.on varmasti nyt se sinun kehityskohtasi. Tiedän että monella on rohkeusongelmia mutta muista toimia viisasti ja seuraa rohkeasti myös niitä joita ihailet. Polullemme sattuu aina jonkinlaista vastarintaa, joku yrittää työntää kapuloita rattaisiin tai jopa yrittää manipuloida sinua toiseen suuntaan mutta ole itsevarma. Muuten et pääse eteenpäin. Älä muuta itseäsi toisenlaiseksi, älä pakota itseäsi mihinkään ihan väkisin äläkä ajattele mitään valmista lopputulosta vaan lähde vain matkaan. Sinun ei tarvitse olla mitään tiettyä, päätyä jonkinlaiseksi vaan sinä voit vain kulkea, muokkautua ja kasvaa sekä vapautua. Et tie
Hienoa kuulla, sinä tiedät itse parhaiten suuntaviivasi. Onnea sinulle.
Muutkin voivat innostua ajattelemaan näitä asioita. Mukavaa iltaa kaikille.
Kyllä minä en enää jaksa lukea ketjua, enkä kaipailla. Meistä ei tullut mitään, eikä varmaan koskaan ollutkaan mitään. Aika siirtyä eteenpäin. Nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä oon masentunut kuoliaaksi. Apuja.
Ketä soitetaan avuksi? Hautausurakoitsija? Pappi? Psykologi? Lääkäri?
Soitetaan nyt ensin paranoid.
Täytyypäs muuten kuunnella. Pitkästä aikaa tämäkin tuli mieleeni, kautta rantain mutta perille tuli. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se auttaa uskoa itteensä jos muut ei uso.
Kukas se kissan hännän nostaa jossei kissa itse?
Voisitteko trollit mennä pois pilaamasta ketjua, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä en enää jaksa lukea ketjua, enkä kaipailla. Meistä ei tullut mitään, eikä varmaan koskaan ollutkaan mitään. Aika siirtyä eteenpäin. Nn
Olet siltikin ainoa nainen jota koskaan rakastin.😢 Haluan nähdä pian!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siltikin ainoa nainen jota koskaan rakastin.😢 Haluan nähdä pian!!
Varmasti, trololol.
Anna kengän tämän mennä eteenpäin, ja aina tee kuin minä teen - kas näin!
Alan olla aika uupunut. En kohta jaksa enää hallita asioita. Kaikki hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Alan olla aika uupunut. En kohta jaksa enää hallita asioita. Kaikki hajoaa.
Mikä uuvuttaa?
Aina? Tein sen virheen itse vain kerran, joskus hyvin nuorena. Kerroin siitä (entiselle) kaivatulleni ennen kuin tiesin, että meille tulisi käymään samoin mutta niin, että olisin itse tällä kertaa itse se, joka torjutaan. Kai se oli karma. Toivon silti kaivatulleni pelkkää hyvää, vaikka olisikin jättänyt minut nyt luetulle iäksi.