Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Niillä kuvilla on varmaan sama tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt rikkoisit hiljaisuuden kysymällä, et mitä mä susta oikein haluan ja miten tää tilanne ratkaistaan
Sanoisin suoraan, et ensisijaisesti haluaisin, et tulisit ja naisit mut tainnoksiin. Mietittäis sen jälkeen, et mitä me oikein ollaan jatkossa. Mut ethän sä mitään viestiä laita. n=>m
Huh huh, tulee ihan kuuma, kun näitä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen sitä päätyy ku juo kaljaa ja kuluttaa elämänsä foorumilla.
Näin kulutan aikaa!
On turhempaakin tekemistä kuin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen sitä päätyy ku juo kaljaa ja kuluttaa elämänsä foorumilla.
Näin kulutan aikaa!
On turhempaakin tekemistä kuin tämä.
Niimpä täältä voi saada vaikka fjöösaa!
En oo vuosiin juonu kaljaa mut alan pikkuhiljaa snaijaa et koht kilistellään voiton maljaa. Täytyy taputella itteään päähän. Hyvinhän se sit meni. Hyvä Hyvä Hyvä.
Being enamored of something or with someone goes far beyond liking them, and it's even more flowery than love.
Enamored means smitten with, or totally infatuated. Someone enamored with another will perhaps even swoon.
So, okey - totally enamored with you <3
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Timolle 💚💌
Laita irl.
Vierailija kirjoitti:
Timolle 💚💌
Yön Timo?
Vierailija kirjoitti:
En oo vuosiin juonu kaljaa mut alan pikkuhiljaa snaijaa et koht kilistellään voiton maljaa. Täytyy taputella itteään päähän. Hyvinhän se sit meni. Hyvä Hyvä Hyvä.
Ei liikoja juoda,Hyvä niin. Sydän paranee ajan kanssa.
"Vain toinen meistä itseänsä syvään satutti, nyt juomalla sä yrität sytyttää sun liekkisi, mut ilman mua, se on syttynyt sammumaan"
Anin biisistä syttynyt sammumaan> on kyllä hienot sanat ja rytmi.
Vierailija kirjoitti:
Mul on paljon paperii ei yhtään kysymystä paperissa
Vastauksia kysymyksiin mul on enemmän ku kellään
Kuka niitä haluu? Ei kukaa
Kerrohan
Mitä se auttaa uskoa itteensä jos muut ei uso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, is this love or am i dreaming?
Please, don't rock my boat.
I don't wanna wait in vain for your love
- sivuhuomautus
We'll share the shelter of my single bed.
Stir it up
Could you be loved?
Turn your lights down low
Emancipate yourself from mental slavery.
Word <3
Vierailija kirjoitti:
Lakkasin kaipaamasta sinua. En odota enää yhteydenottojasi, enkä elättele toiveita. Kurjaa, että asiat menivät niin kuin menivät. Näin meissä paljon potentiaalia ja olisimme olleet huipputiimi. Sinä vain et ajattele samoin. Toivottavasti et koskaan kadu, ettet antanut meille mahdollisuutta, sillä jälkikäteen tajuaminen tekee kipeää. Tiedän kokemuksesta.
Aika sama, mutta minä en anna enää mahdollisuutta ja välttelen ettei enää ikinä kohdata tai olla mitenkään yhteyksissä. Suhteellisen helppoa koska emme asu lähellä toisiamme ja välttely on vain sillä suunnalla missä hän asuu.
Vierailija kirjoitti:
Lakkasin kaipaamasta sinua. En odota enää yhteydenottojasi, enkä elättele toiveita. Kurjaa, että asiat menivät niin kuin menivät. Näin meissä paljon potentiaalia ja olisimme olleet huipputiimi. Sinä vain et ajattele samoin. Toivottavasti et koskaan kadu, ettet antanut meille mahdollisuutta, sillä jälkikäteen tajuaminen tekee kipeää. Tiedän kokemuksesta.
Se varmaan selittääkin miksi asiat kohdallasi menivät aina niin kuin menivät. Siis se että tiedät kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin yksin, en koskaan yksinäinen.
Mite meni noin niinku omasta mielestäni, no eihän tää menny niinku piti.
Mitä tarinassasi kävi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se auttaa uskoa itteensä jos muut ei uso.
Miksi ajattelet näin? Jos minä ajattelisin näin, olisin masentunut kuoliaaksi jo aikaa sitten. Olen huomannut ettei kukaan ole nähnyt minussa mitään potentiaalia tai ainakaan uskonut mihinkään siihen mihin itse uskon, mihin tiedän kykeneväni tai tukenut minua siinä mikä minua kiinnostaa. Elä sinäkin itseäsi varten.
Ehkä mä oon masentunut kuoliaaksi. Apuja.
Ei nyt todellakaan, miksi edes kysyt? Mutta onko siinä sitten jotakin huonoa jos joku näyttää sellaiselta? Jokainen olkoon sellainen mitä on, se on juuri sopivasti täydellistä.