Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Ajattelitkohan, että se oli vain vitsi tai yritän päästä sänkyyn, kun kerroin ihastumisestani. Meidän tilanteet on mitkä on, mutta tunteeni on aidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi eilen, että "saisin, jos haluaisin"?
En tiedä, näin viestin kyllä.
Hän voisi kertoa miksi ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Koska en osaa puhua, kirjoitin (en palstalle).
Opetellaanko puhumaan?
Ainoa mitä oon kaivannut nämä vuodet, että edes yksi ihminen olisi suoraan kasvokkain vaivautunut sanomaan, että minä uskon sinua.
mutta ei. Enpä enää jää odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitkohan, että se oli vain vitsi tai yritän päästä sänkyyn, kun kerroin ihastumisestani. Meidän tilanteet on mitkä on, mutta tunteeni on aidot.
Välillä sitä miettii, että voiko tommonen nainen oikeasti olla kiinnostunut minusta, siis monella eri tavalla, ei pelkästään seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä sinun ja kaivattusi välillä on konkreettisesti?
Jännitteitä? Epätietoisuutta?
Se on kyllä ihme juttu noi ihmiset, valtaosaan sä kiinnitä yhtään mitään huomiota mut annas olla kun vastaan tepastelee joku Pirjo from nowhere niin siinä sitten ollaan ja ihmetellään että mitähän v*ttua...
Vierailija kirjoitti:
Muusani, ikävä
Muniin kaivattu toimi ennen muusanani. Mitähän tuo miettisi, jos tietäisi olleensa räplyriikkani tähti ja maalauksissani (tosin ei suoraan tunnistettavissa). Hulluja aikoja. Onneksi olen jo pääsemässä yli, koska näin jälkeenpäin ajateltuna olihan se kaikki hullua. ww
Vierailija kirjoitti:
Saanko huomenna tulla hetkeksi tankkaamaan voimia sinun olemassaolostasi (?)
Lupaan olla huomaamaton.
Saat. Olet niin rakas.
Itku tuli kun lähdit. Sattuu kohdata tosiasiat 😭
Vierailija kirjoitti:
Unohdin ostaa tänään kaupasta voimariinia.
Mä käytän Xtran kuraa 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en osaa puhua, kirjoitin (en palstalle).
Opetellaanko puhumaan?
Se olisi erittäin tavoiteltava asia. Kirjataan ylös.
Mikä tämä tämmöinen peli on, että me ei nähdä oikein ikinä? Puhumattakaan, että näkisi muutakin kuin vilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä tämmöinen peli on, että me ei nähdä oikein ikinä? Puhumattakaan, että näkisi muutakin kuin vilauksen.
En ymmärrä. Ihan ihme peliä. Pitäisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen kaipaajaa laudalla?
Ei se mitään pääasia että sanoma menee perille.