Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä sinun ja kaivattusi välillä on konkreettisesti?
Kätkettyä kaipausta, muodollisuusongelmia, vaikeuksia katsoa silmiin. Koskee molempia.
Totta. Muodollisuusongelma sinulle, minulle absoluutio.
Naantaliin kepeät keskiviikot .
Rullaako etiäppäin :) ?
Ei 777 eikä 888
Vierailija kirjoitti:
Kantaisipa minut sänkyyn.
Kuka, apinamies?
Tietäisinpä varmasti että rakastat mua, voisi ehkä tapahtua jotain IRL. Henna sua kaipaan ja rakastan.
Kaipaan sinua kauniisti, kovasti, kipeästi, kiltisti, joskus harvoin keveästi (kevein sydämin).
Toisen kanssa voi mennä monelle mutkalle ja joutua selvittämään melkoista vyyhtiä. Sinun kanssa kietoutuisin suloisesti solmuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit jutella kanssani tuntikausia joka päivä, jos meidän välillä ei muka ollut mitään? Särjit pienesti mun sydämen.
Mielestäni oli paljon jotakin, mutta tulkitsin torjunnan ja unohtamisen osaltasi merkiksi siitä, että kokemukseni oli yksipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Selkä minuun päin.
Katsos, kun jos seisoisin toisin päin niin voisivat luulla, että stalkkaan jotain. Kultaseni <3
Ennen olit naama menosuuntaan, rento ja hymyileväinen. Ennen tätä.
Myönnän, että olen ollut hieman väsynyt viime aikoina. Sitäkö meinaat? Ei johdu sinusta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kauniisti, kovasti, kipeästi, kiltisti, joskus harvoin keveästi (kevein sydämin).
Ketä sinä kaipaat?
Merkillisen ihanaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Selkä minuun päin.
Katsos, kun jos seisoisin toisin päin niin voisivat luulla, että stalkkaan jotain. Kultaseni <3
Myönnän, että olen ollut hieman väsynyt viime aikoina. Sitäkö meinaat? Ei johdu sinusta <3
Tiedät itse parhaiten. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Deeply, madly, truly
Kuka sanoi eilen, että "saisin, jos haluaisin"?
Hellä halaus ihanalle naapuritalon naiselle 🤗
-ihastunut mies
En ole nähnyt sinua viiteen päivään 😔
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi eilen, että "saisin, jos haluaisin"?
En tiedä, näin viestin kyllä.
Töistä kotiin kävellessäni mietin, kuinka hienoa olisi tulla kotiin, jossa odottaisit halauksen kera. Ehkä olisit keittänyt kahvin valmiiksi ja istuisimme juttelemaan päivän kuulumiset. m->n.
Koska en osaa puhua, kirjoitin (en palstalle).