Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Kutsuni kaikuu kuuroille korville.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä sinun ja kaivattusi välillä on konkreettisesti?
Katto ja lattia usein
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu sulle?
Mulle kuuluu tieltä poissa oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Töistä kotiin kävellessäni mietin, kuinka hienoa olisi tulla kotiin, jossa odottaisit halauksen kera. Ehkä olisit keittänyt kahvin valmiiksi ja istuisimme juttelemaan päivän kuulumiset. m->n.
Kerro se hänelle. Ehkä myös hän haaveilee sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä tämmöinen peli on, että me ei nähdä oikein ikinä? Puhumattakaan, että näkisi muutakin kuin vilauksen.
Kymmenen kaipaajaa laudalla?
Odottamassa, että joku polkaisee lautaa ja lennättää kaipaajat kauas, jopa kadoksiin asti? (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Kovin kaukaa koetat kuikuilla.
Hmm, tämä olisi voinut olla mulle😉sivusta
Aina vaan, kerta toisensa jälkeen saat mut ihan(asti) sekaisin halusta. Ja kaipuusta ja hellyydestä. Ja tuntemaan, että ymmärrät mua paremmin kuin kukaan muu. Paremmin kuin minä itse.
Kaipaan sinua kauniisti, kovasti, kipeästi, kiltisti, joskus harvoin keveästi (kevein sydämin).
Ketä sinä kaipaat?
Merkillisen ihanaa miestä.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan, kerta toisensa jälkeen saat mut ihan(asti) sekaisin halusta. Ja kaipuusta ja hellyydestä. Ja tuntemaan, että ymmärrät mua paremmin kuin kukaan muu. Paremmin kuin minä itse.
Onko tosiaan noin? 🥹💕
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä tämmöinen peli on, että me ei nähdä oikein ikinä? Puhumattakaan, että näkisi muutakin kuin vilauksen.
Kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Jos mua ei haluta tavata, loppuu juttu siihen paikkaan. Kaipausketjussa saatan hetken vielä ikävöidä, mutta mua ei roikoteta textationshipissä.
En roikuta, jäi kiinnostus, mutta järki sanoo, ettei tarpeet mätsänny. Kysymysmerkiksi jäi.
Kuka on se oikea?
Katu täyttyy askelista, elämä on kuolemista laita käsi käteen ollaan hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan noin? 🥹💕
Tämä on tilanne. Taidan potea vakavaa ihastumista kaikkine liitännäisoireineen.
Minulle on tänään viestitellyt neljä miestä joiden kaikkien kanssa olen ollut intiimisti.
Mitä vitsii, siitä tulee jo kohta kaks vuotta, kun on viimeks viestitelty. Oon mielenvikanen ja palsta addikti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat että teen.
Rakasta minua. Tule, halaa ja ota omaksesi. Pidä hyvänä loppuun asti.
Taidan olla 🤣: Laita toi yv 😂