Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle.
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Pidä kiinni siitä mitä sinulla on. Hyvää yötä.
Hamuan mutta en saa otetta, yleensä ei tyhjästä saa, Hyvää päivää.
Saanko huomenna tulla hetkeksi tankkaamaan voimia sinun olemassaolostasi (?)
Lupaan olla huomaamaton.
Ei haittaa, että olet jo unohtanut. Minä en. Ihan vähän vielä kaipailen toisinaan. Tulet yllättäen ajatuksiini. Elämän edessä tosi. Hymysi maskin takaa, tulee varmaan yllättää aina. Fantastista vai fantasmas. Molempi parempi. Kohtasin sut, oli tähdet kohdillaan. Teit sydämeeni pesän, Yönlintunen. Kaikkea hyvää elämääsi! Etsin elämänkumppania. 😊Löydettyäni, joudun lopettaa kirjoittamisen.
Vierailija kirjoitti:
Lupaan olla huomaamaton.
Muistaakseni vastasin tähän jo aiemmin. Saat tulla tänään, huomenna ja perjantaina sekä sen jälkeen joka päivä, jos täällä oon. En minä voi ketään estää täällä kirjoittelemasta, vaikka joskus en ymmärräkään, mitä joku yrittää sanoa.
Kyllä minä olen alkanut ajatella, että aika monen kanssa saan samanlaisia ihania ihmisyyden jakamisen kokemuksia ja maagisia hetkiä kuin silloin aikanaan sain täällä kaipaamani kanssa. Tämä puolestaan saa minut ajattelemaan, että ehkä mitään spessua ei ollutkaan meidän välillä. Mieli alkoi rakentaa jotakin olematonta. Näissä ajatuksissa jälleen tämän aamun kohtaamisten jälkeen. Mutta iloa päivään jokaiselle! <3
Vierailija kirjoitti:
Lupaan olla huomaamaton.
Tulisitpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan vielä: Jos on vuosikausia toivonut jotakin, eikä toiveisiin vastata, on armollisempaa olla toivomatta. Silloin viisainta on tyytyä siihen, mitä on, eikä odottaa enempää.
Jokainen voi minun puolesta toimia, niin kuin itse tahtoo. Minä en puhunut vuosikausista, ehkä tilanteesi on erilainen.
Viittasin omaan viestini.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen alkanut ajatella, että aika monen kanssa saan samanlaisia ihania ihmisyyden jakamisen kokemuksia ja maagisia hetkiä kuin silloin aikanaan sain täällä kaipaamani kanssa. Tämä puolestaan saa minut ajattelemaan, että ehkä mitään spessua ei ollutkaan meidän välillä. Mieli alkoi rakentaa jotakin olematonta. Näissä ajatuksissa jälleen tämän aamun kohtaamisten jälkeen. Mutta iloa päivään jokaiselle! <3
Niin, mikä toiselle merkitsee paljon, saattaa olla toiselle ihan merkityksetöntä. Niin erilaisia ihmisiä olemme. Toinen saa paljon rakkautta, toinen ei juuri mitään tai ei aina pysty ottamaan sitä vastaan. Sinällään ikävä huomata, miten rakkausköyhässä maaperässä on saanut kasvaa. Sen huomaaminen tekee olon tosi surulliseksi.
Miksi halusit jutella kanssani tuntikausia joka päivä, jos meidän välillä ei muka ollut mitään? Särjit pienesti mun sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit jutella kanssani tuntikausia joka päivä, jos meidän välillä ei muka ollut mitään? Särjit pienesti mun sydämen.
Niin paljon tämä! Sivusta n
Minä en ole sanonut kaivatulleni noin, en ainakaan tarkoittanut sitä, jos oonkin noin sanani muotoillut.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä sinun ja kaivattusi välillä on konkreettisesti?
Kilometrejä ja välttelyä.
Entiselle työkaverille, joka tulit kotiovelta mua hakemaan! Ajattelin illalla sua ja miten kaikki olisi voinut olla toisin nyt. Sinä halusit perustaa perheen kanssani ja sitten halusitkin enemmän jatkaa ilman, kun odotin esikoista.
Yksinäiselle sudelle! K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä sinun ja kaivattusi välillä on konkreettisesti?
Kilometrejä ja välttelyä.
Kumpi välttelee?
Kaipaan sinua.