Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pääse eteen eikä taakse päin, on noustava ylös ja katseltava linnun silmin maailmaa, samaa, jossa sinäkin elät. Sieltä käsin olet yksi liikkuva piste pallolla, piste, joka liikuttelee palikoita ja siirtelee kerrostaloja. Sitten laskeudun alas, sinusta tulee taas ihmisen kokoinen ja jään muurin tälle puolen.
Ja ne muurit sortuu, kun laitat sen wa-viestin. Taatusti sivusta n
Muurista tuli hieno! Sen takana on hyvä olla suojassa. Maalasin siihen keltaisia kukkia. Kerään itseni uudestaan ehjäksi ja katson kuinka lintu nousee vapauteen, kun siipi on parantunut. Maailma ympärillä hiljentynyt. Sinua ei kukaan tuntenut. Olit jo mennyt, jättäen sydämeeni jäljet. Silmien syvyyksiä.
Kaipaan t.sin. paitaista farkkumiestä. 🔥💫
oon kerryttänyt mainetta aikamoisena kielimiehenä, tiesitkös sitä kaivattuni?
G: Mitä toivot että teidän välillä tapahtuisi?
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Muurista tuli hieno! Sen takana on hyvä olla suojassa. Maalasin siihen keltaisia kukkia. Kerään itseni uudestaan ehjäksi ja katson kuinka lintu nousee vapauteen, kun siipi on parantunut. Maailma ympärillä hiljentynyt. Sinua ei kukaan tuntenut. Olit jo mennyt, jättäen sydämeeni jäljet. Silmien syvyyksiä.
Hän sivusta muurineen. Minun muurin on Berliinin muuri. T. se, joka eka muurista puhui
Vierailija kirjoitti:
mitä kieliä puhut
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda minua..
Ei ole aikomusta, ja vaikka sellainen olisi, aikomus ei toteutuisi, koska sinua en unohda enkä halua unohtaa.
Kielimiehen maine kulkee edellä ja kaikuu palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kohtaaminen. Sen ei tarvitsisi olla edes iso. Riittäisi pienikin, jos vain tapahtuisi. Se olisi silloin iso.
...ja miten katsoit mua... ei ole mahdollisuutta yhteiseen lapseen, mutta olisipa.
Vierailija kirjoitti:
Todista!
Veikkaan, että reitit eivät tänäkään vuonna kohtaa muuten kuin virtuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista!
Valmiina milloin tahansa.Kuin partopoikanen.
Olen pölypallo sänkysi alla. Aina ilmaannun, vaikka imuroitaisiin.