Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: klo
Et halua antaa minulle mitään, josta tietäisin, että välität. Se on valinta.
Itse anteliaisuudessasi annat anonyymiviestejä palstalla? :D
Tämä. Sekin on puhdas valinta että nimenomaan täällä melkein päivittäin valittaa pakonomaisesti patologisesti munakädessä siitä kuinka muut ja valinnat. :D
Keskittykää omaan kaipaukseenne. Tämä ei ole teidän besserwisseröintiketjunne. Munaa ei muuten ole muualla kuin kennossa. T. Ap
Löysä muna sinulla on vain kädessä joka ei enää nouse.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä enää muita kuin tärkeän kaipaaja, Mangusti ja T:n kaipaaja L?
Jäin taustalle seuraamaan, kaipaan J-naista. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sekin on puhdas valinta että nimenomaan täällä melkein päivittäin valittaa pakonomaisesti patologisesti munakädessä siitä kuinka muut ja valinnat. :D
Keskittykää omaan kaipaukseenne. Tämä ei ole teidän besserwisseröintiketjunne. Munaa ei muuten ole muualla kuin kennossa. T. Ap
Olet ylen huvittava. Lue vaikka ketjun säännöt ensin ennen kuin louskutat leukojasi.
Vierailija kirjoitti:
Olet pihi.
Pikemminkin tuhluri 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ylen huvittava. Lue vaikka ketjun säännöt ensin ennen kuin louskutat l
Olet olet. Lue tosiaan, äläkä vain louskuta siinä leukojasi. Lopeta hapen tuhlaaminen. Jk. Minä vain kirjoitan ja kommentoin. En louskuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat tuntemaan minut olemattomaksi ja ei-toivotuksi.
Olit joskus tärkeä ja rakas. Omalla käytökselläsi muutit asian. Elämä menee eteenpäin ja tuo uusia ihmisiä. Joistakin ihmisistä tulee pitkäaikaisia, joistakin lyhytaikaisia.
Mahdollisesti sivusta, edestä ja takaa
Olisitpa silloin kertonut. Olisitpa enemmän anteeksiantava kuin armoton. Takavasemmalta ja ihan sivusta
Joo, kyllä kerroin, että on tärkeä ihminen. Jossain vaiheessa hänellä nousi keltainen neste päähän.ja hän alkoi luulla liikoja itsestään. Ja silloin annoin tilaa. Sitten sain myöhemmin osakseni oudon raivarin.
Asianomainen ihminen kyllä pyytää anteeksi, jos siltä tuntuu.
Minun elämä ei ole millään lailla hankalampi ilman häntä. Mutta ihan jees, jos tajuaa pyytää anteeksi. Mutta siis pärjään hyvin näinkin. Mun elämä on hyvää näinkin.
Jos et nyt pysty rumuudeltani edes vilkaisemaan minuun päinkään, ei taida olla edellytyksiä rakkaussuhteeseen, jossa pitäisi jaksaa katsella toisen naamaa loppuelämä. Harmillista.
Vierailija kirjoitti:
En ole jäänyt kaipaamaan ilman hairahdusta
Jännämiehiä siis
Vierailija kirjoitti:
Lämpöni, lempeni sinulle jos
...jos?
Sori, jos etenen sun mielestä liian hitaasti. Oon vaan tottunut siihen, että vaikka kiinnostus olis molemminpuolista, mun pitää saada toinen ensin uskomaan mun kiinnostuksen olevan ihan aitoa.
Ollaan aika kaukana meistä. Pilvistä taas maakuoppaan.
,
Ei kiinnostuksen aitous kyllä missään ketjussa avaudu.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ihmisestä paljon, jos ei viitsi nähdä vaivaa oppiakseen ajamaan autoa, parkkeeraamaan sitä, ei uskalla kokeilla mitään uutta, ei halua kokata tai leipoa, koska ei osaa, ei halua lähteä mihinkään kotoaan, koska kaikki uusi ja erilainen pelottaa, ei harrasta mitään, koska ei osaa eikä viitsi opetella. Elämä menee netflixiä tuijottaessa ja pakastepizzoja paistellessa.
Ja silti hän voi olla jollekin ainutlaatuinen ja tärkeä. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli perjantaina paras tilaisuus ikinä pyytää sun numeroa, mutta et vaikuta enää kiinnostuneelta
Oon mä vtun kiinnostunu.
Mistä niin? ;)
Vierailija kirjoitti:
Sori, jos etenen sun mielestä liian hitaasti. Oon vaan tottunut siihen, että vaikka kiinnostus olis molemminpuolista, mun pitää saada toinen ensin uskomaan mun kiinnostuksen olevan ihan aitoa.
Miten sä saat hänet uskomaan, mitä teet siis?
Nyt lopetan toivomasta sinulta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Palaisitpa takaisin mun elämään. Tai olisinpa sellainen poissa silmistä- poissa mielestä -ihminen. Voisikohan sellaiseksi jotenkin vielä oppia. On ikävä sua.
Harvemmin hylätty palaa takaisin ilman irl pyyntöä ja vilpitöntä sellaista. Sivu.
Ww on aina kun on. Välillä ei ollenkaan, välillä paljonkin.