Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Joka toista rakastaa, joka toista ei
Siltä vaikuttaa.
Rakkauden jäljet johtavat pilviin. Maanpäällisiä merkkejä ei ole. Koetan ymmärtää, että rakkautta ei ole siellä, missä rakkaus on totta.
Toista ei voi omistaa, toista.
Vierailija kirjoitti:
"Jos löytää palapelin vierekkäisen palan, olisi ylimielistä päästää se pois."
Näin se inhimillisesti ajateltuna on. Mutta realiteetit ovat ne, että palapeli rakennetaan ja sitten kuitenkin puretaan, vaikka palat huutavat kuuluvansa yhteen. Mutta ei muuta kuin laatikkoon takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Toista ei voi omistaa, toista.
Tää on valitettavaa, kun ei usko polygamiaan. Omistaisin mielelläni kaksi.
Joka toisen omistaa, joka toisen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se inhimillisesti ajateltuna on. Mutta realiteetit ovat ne, että palapeli rakennetaan ja sitten kuitenkin puretaan, vaikka palat huutavat kuuluvansa yhteen. Mutta ei muuta kuin laatikkoon takaisin.
Olet palasi valinnut. Onnea teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Ajankohtaisesti sitä onnea tarvitaankin ja paljon. On vähä vaikeuksia näiden palojen yhteensovittamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Joka toisen omistaa, joka toisen ei.
Joka toinen kelpaa, mutta minä en siihen joukkoon kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarraa mua tisseistä.
Muakin vois.
Minä en tykkää, että randot puristelee tissejä, mutta voisin itse puristella luvan kanssa kaivatun sellaisia. On itse asiassa salainen haave.
Minä tykkään rintojen saamasta huomiosta. Minua se kiihottaa. Tokihan lupa koskemiseen olis oltava.
Näin sinusta unta yhtenä yönä. Yhtäkkiä olimme ruokapöydässä ja vieressäsi istui toinen saman näköinen mies kuin sinä. Hämmästyin, että sulla onkin kaksoisveli. Sitten huomasin vieressäsi kolmannen saman näköisen. Olittekin identtiset kolmoset. Lopulta teitä oli kuusi. Kuusi saman näköistä miestä! Siitä olisi yksi voinut mullekin riittää, mutta ajattelin, että haluaisin kuitenkin sen alkuperäisen eli sinut. Mutta sinä et ollut saatavilla.
Muruja on elon onni, suruja suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Ajankohtaisesti sitä onnea tarvitaankin ja paljon. On vähä vaikeuksia näiden palojen yhteensovittamisessa.
Niinhän se on aina. Onko vaan todettava, että tää palapeli on liian vaikea, eikä sitä saa koottua. Oletkohan kaivattuni?
Mitään en sulta saanut irl. Tai sain kylmää kyytiä. Sen halusit mulle antaa. 😭
Julialle terveiset, tänäänkin kaipaan sinua! 🧡
Vierailija kirjoitti:
En välitä enää nousta.
Räpiköimistä täälläkin. En ehdi näitä nyt lukea, myöhemmin tulen katsomaan ja haaveilemaan, jospa kaivattuni olisi minulle viestin tai toisen laittanut. Ihanaa päivää teille kaipailijoille.
Olisin saanut sinulta sen pienen jutun, mutta ajattelemattomuuttani tyrmäsin sen. Nyt se olisi kallein aarteeni ja muisto sinusta. *tyhmä minä*
Kävipäs hassuja yhteensattumia tänään irl.
Ihminen ei koskaan ole omillaan.