Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Sinä ja minä voisimme yhteensattua tänään irl
Sinä ja minä elämän suojatiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toista ei voi omistaa, toista.
Tää on valitettavaa, kun ei usko polygamiaan. Omistaisin mielelläni kaksi.
Niin kuin merimiehillä, nainen joka satamassa.
Ei nyt ihan. Nainen olen, enkä merimies. Olen sitoutuvaa sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta hyppäsi tämä yksi lankaan. Olisi kohteliasta osata kertoa se.
Täällä kaikki on sivusta, ellet itse vastaile kirjoituksiisi!
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja minä elämän suojatiellä.
Autoilijat väistää?
Pää levii ennenku tää palapeli on valmis.
Paletissa kaikki kauniit värit loistaa kirkkaina kunnes joku tulee hämmentämään jättäen jälkeensä mustanruskean sekasotkun
Ja mä vaan haluan maalata kauniin taulun
Laulaa sen laulun
Elää rauhassa ja rakkaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta hyppäsi tämä yksi lankaan. Olisi kohteliasta osata kertoa se.
Täällä kaikki on sivusta, ellet itse vastaile kirjoituksiisi!
Ohitteletko myös jonossa?
Ajelit lempisiniselläni. Siinä kaikki mitä sinusta saan eli yhtä paljon kuin kenestä tahansa satunnaisesta ohikulkijasta. Se ei täytä toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja minä voisimme yhteensattua tänään irl
Satuttiinko?
Ihana kollegamies, joka tänään ujosti katsahti päin ja hymyili.
Hävitä muistioista. Ei olla rekisterissä. Häntä ei ole enää olemassa. Ei voi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Umpikuja on saapunut.
Se ei saavu, sinne saavutaan.
Vierailija kirjoitti:
Hävitä muistioista. Ei olla rekisterissä. Häntä ei ole enää olemassa. Ei voi löytää.
Miksi kirjoitat sen tänne, jos et enää kaipaa?
Jos lopetat, sanohan se niin, että ei jää epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisena olet koko ajan pysytellyt, ihmisenä, jota ei voi tavoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on olla tuntematon. Silloin kukaan ei tiedä. On turvassa. Ei ole tietoja. Silloin ei voi tutkia. Analysointi yksinkertaistuu. On selkeyttä. Tulee tyhjää. Puhdasta. On helpompi jatkaa. Olla tuntematon. Olla rauhassa olemassa. Olla näkymätön. Olla kulkematta mihinkään tai kenenkään ajatuksiin. Hävitä muistista. Poistua muistoista. Olla palaamatta ajatuksiin. Saada rauha. Voimaantua näkyväksi. Jonnekin. Vain olla tässänäin. Itsessäni. Paha alkaa olla poissa. Se ei palaa. Se menee kotiinsa ja sulkeutuu omiin oloihinsa. Erillisiä. Hyvä ja paha. Olla olemassa. Sen tiedostaa. On ymmärryksessä. On havaintoina. Tietona moneen hyvään asiaan. Ei se vaivaa enää. On nopeampaa kulkea. Hajuaisti voimistuu. Tunkkaisuus poistuu. Kaikki raikastuu. Ehkä alkaa jo maistumaan. Silloin maistaa paremmin. Panssari poistuu rintakehältä. Hiljalleen alkaa tuntemaan. Hieman jännittää. Täytyy olla varovainen. Ensiaskele
On erilaisia kokemuksia. On samanlaisia tuntemuksia. On ymmärrystä. Se tuo turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetat, sanohan se niin, että ei jää epäselvää.
Ei ole aikomusta lopetella.
Pahimmalta tuntuu olla täysin olematon. Eräs kolmas taas huomioi usein: sanoo mukavia asioita ja nostaa Hänelle olen olemassa, sinulle en.