Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi strategia löytää kunnon mies.

Vierailija
02.12.2024 |

Tinder ei tuota, muuta kuin pahaa mieltä, joten täytyy vaihtaa lähestymistapaa. Katsottuani kaikki Netflixin joululeffat läpi tajusin, että tarvitsen vain lumipyryn vuoksi myöhästyneen lennon, jäätyneen lätäkön johon voi kaatua teatraalisesti, kirjakaupan tai konditorian joka on konkurssin partaalla tai jonkun pittoreskin pikkupaikkakunnan jonne voin mennä huonolla asenteella viettämään joulua citytyttönä. Joku näistä, niin elämääni tupsahtaa avulias, raitis, komea ja jouluhenkinen mies. 

Mistä aloittaisitte? 

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavan monelta on mennyt aloituksen pointti ohi.

Ehkä kertoo vain siitä, että monilla on oikeasti vaikea löytää itselleen kunnon miestä. 

Aloituksen pointti on se, että ap on ihan kujalla. Eikä ymmärrä ongelmaansa. 

Aloituksen pointti oli nauraa sille kuinka ihmiset löytävät unelmiensa kumppanin siirappisisssa jouluelokuvissa, mutta tämä menee jengiltä ohi ja lujaa, koska seuranhaku on av:lla haudan vakava asia.

Ja toisaalta sellainen haavemaailman ajatus löytää se itselleen juuri täydellisesti sopiva kumppani on ilmeisesti myös aivan kauhea ajatus. Miksei saisi haaveilla? 

Siksi ei kannata haaveilla koska se haittaa kumppanin löytämistä. Naiset on niin tyhmiä että he oikeasti uskovat elokuviin ja mainoksiin, ja vertaavat elämäänsä niihin. Ei ihme että tulee pettymyksiä. 

Niin no, minulla ei ole mikään "pakko" löytää kumppania, vaan voin hyvin olla yksin jos tätä unelmien kumppania ei löydy 👌

Vierailija
62/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse juuri mietin, että koska olen aattona yksin, niin kaikkien leffasääntöjen mukaan ovikelloani pitäisi soittaa eksynyt mies, jonka kanssa monien käänteiden kautta elämme rakkaudentäytteisen loppuelämämme yhdessä 🤔

Tai sitten minun pitää jostain syystä lähteä ulos, liukastun ja itken elämäni kurjuutta, kunnes viereltäni kuuluu "hei, oletko kunnossa?". Ja elämäni komein ja ihastuttavin mies ojentaa kätensä auttaakseen minut ylös. Ja tästä alkaa matka yhteiseen elämäämme.

Joo. Todellisuudessa juon hehkuviiniä yksinäni leffoja katsellen, kunnes menen nukkumaan. Aamulla ulkoillessani liukastun loskakasaan naapurin nauraessa vieressä, läpimärkänä kotiin kömpiessä astun vielä naapurin koiran juuri vääntämään läjään.

Ja sitten ovellani odottaakin se komistus 😍 No ei 😅"

Never say never. Itselleni on käynyt tästä juhannus-edit.

Vietin tarkoituksellisesti yksin juhannusta, kun halusin rauhoittua kiireisen alkukesän jälkeen. Istuin aaton alkuillasta terassillani juomassa valkoviiniä, kun pihaan pyöräilee tuntematon mies. Hän toteaa "sä olet varmaan Jenni", joka on nimeni, kättelee ja ottaa repusta sitten oluen ja istuu seurakseni. Hän alkaa jutella hyväntuulisesti niitä näitä ja ihmettelee missä kaikki muut on. Kysyn, oliko hän kenties menossa naapuriini viettämään heidän kanssa juhannusta. Naapurini on kaimani. Mies häkeltyy tajuttuaan olevansa väärässä pihassa, mutta juodaan kuitenkin juomat loppuun yhdessä ja juttu luistaa hyvin.

Myöhemmin mies tulee naapurin miehen kanssa luokseni maasuttamaan minua mukaan juhannuksen viettoon, vaikka olin jo aiemmin heidänkin kutsustaan kieltäytynyt. Päätän liittyä seuraan ja kohta tulee kymmenen vuotta täyteen yhteistä elämää tuon sattumalta pihaani pyöräilleen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saavat niin paljon yhteydenottoja maksullisilta huijareilta, että ne parhaimmat miehet lähettävät sulle linkin tiedoistaan, jos profiilisi miellyttää. Ei siis ole näköjään miellyttänyt. "Mä nyt oon vaan tämmönen" ei kelpaa.

Vierailija
64/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa stalkata eteenkin saunojen pukuhuoneita, jos joku laittaa laukun naulaan niin hän on kunnon mies. Tosin voivat kyllä olla ukkomiehiä.

Siellä saunassahan on jo Satu, laittamassa laukkua naulaan. Satu on hottis, joten Nooa meni jo.

Vierailija
65/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse juuri mietin, että koska olen aattona yksin, niin kaikkien leffasääntöjen mukaan ovikelloani pitäisi soittaa eksynyt mies, jonka kanssa monien käänteiden kautta elämme rakkaudentäytteisen loppuelämämme yhdessä 🤔

Tai sitten minun pitää jostain syystä lähteä ulos, liukastun ja itken elämäni kurjuutta, kunnes viereltäni kuuluu "hei, oletko kunnossa?". Ja elämäni komein ja ihastuttavin mies ojentaa kätensä auttaakseen minut ylös. Ja tästä alkaa matka yhteiseen elämäämme.

Joo. Todellisuudessa juon hehkuviiniä yksinäni leffoja katsellen, kunnes menen nukkumaan. Aamulla ulkoillessani liukastun loskakasaan naapurin nauraessa vieressä, läpimärkänä kotiin kömpiessä astun vielä naapurin koiran juuri vääntämään läjään.

Vietin tarkoituksellisesti yksin juh

Olen miljoona kertaa laittautunut treffejä tai ravintolaa varten. Eräänä talvisena torstaina olin kammottavissa vaatteissa ilman meikkiä sukulaisen mökillä, ja menin kauppaan. Kaupan vieressä oli baari, ja menin juomaan yhden oluen. Baaritiskiin nojaili myös sattumalta paikkakunnalla oleva pitkä ja komea mies. Mietin, että tulispa tuo juttelemaan.. No tulihan se, eikä sen jälkeen ole lähtenyt.

Vierailija
66/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin tarkoituksellisesti yksin juhannusta, kun halusin rauhoittua kiireisen alkukesän jälkeen. Istuin aaton alkuillasta terassillani juomassa valkoviiniä, kun pihaan pyöräilee tuntematon mies. Hän toteaa "sä olet varmaan Jenni", joka on nimeni, kättelee ja ottaa repusta sitten oluen ja istuu seurakseni. Hän alkaa jutella hyväntuulisesti niitä näitä ja ihmettelee missä kaikki muut on. Kysyn, oliko hän kenties menossa naapuriini viettämään heidän kanssa juhannusta. Naapurini on kaimani. Mies häkeltyy tajuttuaan olevansa väärässä pihassa, mutta juodaan kuitenkin juomat loppuun yhdessä ja juttu luistaa hyvin.

Myöhemmin mies tulee naapurin miehen kanssa luokseni maasuttamaan minua mukaan juhannuksen viettoon, vaikka olin jo aiemmin heidänkin kutsustaan kieltäytynyt. Päätän liittyä seuraan ja kohta tulee kymmenen vuotta täyteen yhteistä elämää tuon sattumalta pihaani pyöräilleen miehen kanssa.

No tuo on kyllä niin leffakohtaaminen, että ihan kateeksi käy 😍

Ehkä toisaalta jotain toivoa luo, että tavallinen päivä saattaisi yhtäkkiä mennä noin. Deittisovelluksiin kun en ole näillä näkymin palaamassa, vaan parisuhteeni alkaa sattumalta kohtaamisesta, jos sellaista on koskaan alkaakseen.

Vierailija
67/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa stalkata eteenkin saunojen pukuhuoneita, jos joku laittaa laukun naulaan niin hän on kunnon mies. Tosin voivat kyllä olla ukkomiehiä.

Siellä saunassahan on jo Satu, laittamassa laukkua naulaan. Satu on hottis, joten Nooa meni jo.

Jos joku nainen sanoisi nimekseen Satu, se olisi sitten se homma siinä. 

Vierailija
68/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että komeat miehet pettää ja kohtelee naisia huonosti ja ovat väkivaltaisia. Etsi siis joku ruma mies jotka ovat kilttejä ja huomaavaisia.

Väärin. Rumilla miehillä on huono itsetunto ja ovat herkemmin sairaalloisen mustasukkaisia. Siksi he ovat todennäköisemmin myös väkivaltaisia joko henkisesti tai fyysisesti.

Ruman miehen status nousee jonkin verran muiden naisten silmissä, jos onnistuu löytämään (hyvännäköisen) naisen. Siksi ruma mies sortuu itse asiassa herkemmin pettämään, kun ensimmäistä kertaa ruma mies huomaa, että voisi saada helpommalla irtopimperoa. Se on rumalle miehelle niin uusi ja ihmeellinen asia, ettei hallitse halujaan.

Vierailija
69/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ottaa hauskan aloituksen vähän liian vakavissaan 😄

Siis miehet.

En ole nähnyt, että miehille kohdistetuissa leffoissa se ihannenainen olisi keski-ikäinen, jonka mies on kuollut, ja jolla on lauma kilttejä lapsia.

Sille tässä nauretaan.

Tässä nauretaan naisten fantasioille ja Hollywoodin kykyyn tuottaa paskaa naisten toiveiden mukaisesti. Jotkut naiset kuten AP oikeasti uskoo näihin, eivätkä ikinä löydä kumppania väärien odotusten takia ja Hollywoodin hömpän takia. 

Minkälainen se kumppani siis pitäisi olla, jottei olisi "hollywood-hömpän haaveilua"? 🤔

Vierailija
70/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä koskaan ollutkaan, olen raitis, polyglotti, liikuntaa säännöllisesti harrastava romantikko. Olen avoin tutustumaan samojen ystävien kautta, en sen kauempaa. Kysele tuttavapiiristäsi, tiedä vaikka...

M

Vierailija
71/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kertoo vain siitä, että monilla on oikeasti vaikea löytää itselleen kunnon miestä. 

Aloituksen pointti oli nauraa sille kuinka ihmiset löytävät unelmiensa kumppanin siirappisisssa jouluelokuvissa, mutta tämä menee jengiltä ohi ja lujaa, koska seuranhaku on av:lla haudan vakava asia.

Ja toisaalta sellainen haavemaailman ajatus löytää se itselleen juuri täydellisesti sopiva kumppani on ilmeisesti myös aivan kauhea ajatus. Miksei saisi haaveilla? 

Siksi

Seli seli, niin ne kaikki sanovat kun jäävät yksin. 

Vierailija
72/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi

Ei kenelläkään ole pakko, mutta tästä lauseesta jo tietää, että sinä jäät yksin ja olet sen jopa hyväksynyt.

Vierailija
73/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies hahhhh

Vierailija
74/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Jyväskylään Keltinmäkeen.

Vierailija
75/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon mies hahhhh

Nämä on niin, mistä saadaan kunnon mies epäkelvolle naiselle.

Vierailija
76/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne 30-40v naiset jotka ovat suurella body countilla tai lapsettomia ikisinkkuja on syytä epäillä että kyseessä on krooninen asennevamma ja/tai feminismin myrkyttämä maailmankatsomus jäävät ilman parisuhdetta/avioliittoa. En usko alkuunkaan että miehet eivät ole lähestyneet heitä, ennemmin he ovat 20vuotta jakaneet pakkeja ja nyt itkee yksinäisyyttään, mistähän voi johtua.

Feminismi tarvitsee valheellisen väitteen toksisesta miehisyydestä, jolla se hakee vaikutusvaltaa naisten joukossa. Todellisuudessa on olemassa teoksista feminismiä mikä levittää miesvihaa naisten joukossa. 

Vierailija
77/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toisaalta sellainen haavemaailman ajatus löytää se itselleen juuri täydellisesti sopiva kumppani on ilmeisesti myös aivan kauhea ajatus. Miksei s

Seli seli, niin ne kaikki sanovat kun jäävät yksin. 

Edellisessä suhteessa kun homma kääntyi nopeasti siihen, että yhteisen ruoanlaiton sijaan laitoin yksinäni ruokaa toisen todettua "osaat niin paljon paremmin:)" ja hilpaistua tietokoneelle. Niin totesin, että tosiaankin mieluummin yksin kuin enää ikinä tällaisessa suhteessa.

Eli ei tosiaan ole mikään kurja kohtalo olla yksinään, kun verrokkina on huono parisuhde. 

Vierailija
78/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voisi marssilta löytää miehen?

Vierailija
79/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies lienee joku väkivaltainen linnakundi tai astronauttilääkärilakimies, joka pyörittää haaremia.

Älä unohda pitkätukka rokkareita

Vierailija
80/99 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ottaa hauskan aloituksen vähän liian vakavissaan 😄

Siis miehet.

En ole nähnyt, että miehille kohdistetuissa leffoissa se ihannenainen olisi keski-ikäinen, jonka mies on kuollut, ja jolla on lauma kilttejä lapsia.

Sille tässä nauretaan.

Tässä nauretaan naisten fantasioille ja Hollywoodin kykyyn tuottaa paskaa naisten toiveiden mukaisesti. Jotkut naiset kuten AP oikeasti uskoo näihin, eivätkä ikinä löydä kumppania väärien odotusten takia ja Hollywoodin hömpän takia. 

Minkälainen se kumppani siis pitäisi olla, jottei olisi "hollywood-hömpän haaveilua"? 🤔

No Pertti 67v.