Uusi strategia löytää kunnon mies.
Tinder ei tuota, muuta kuin pahaa mieltä, joten täytyy vaihtaa lähestymistapaa. Katsottuani kaikki Netflixin joululeffat läpi tajusin, että tarvitsen vain lumipyryn vuoksi myöhästyneen lennon, jäätyneen lätäkön johon voi kaatua teatraalisesti, kirjakaupan tai konditorian joka on konkurssin partaalla tai jonkun pittoreskin pikkupaikkakunnan jonne voin mennä huonolla asenteella viettämään joulua citytyttönä. Joku näistä, niin elämääni tupsahtaa avulias, raitis, komea ja jouluhenkinen mies.
Mistä aloittaisitte?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavan monelta on mennyt aloituksen pointti ohi.
Ehkä kertoo vain siitä, että monilla on oikeasti vaikea löytää itselleen kunnon miestä.
Aloituksen pointti on se, että ap on ihan kujalla. Eikä ymmärrä ongelmaansa.
Aloituksen pointti oli nauraa sille kuinka ihmiset löytävät unelmiensa kumppanin siirappisisssa jouluelokuvissa, mutta tämä menee jengiltä ohi ja lujaa, koska seuranhaku on av:lla haudan vakava asia.
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin varmaan väärän leffan, kun siinä lentoasemalla sattumalta löytynyt komea, kohtelias mies osoittautui kiristäjäksi ja salamurhaajaksi matkan aikana :D Luulin tosiaan siinä alussa, että olisi romanttinen leffa.
Oliko toi se Rachel McAdams/Cillian Murphy elokuva? Mäkin katoin sen vähän aika sitten... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kertoo vain siitä, että monilla on oikeasti vaikea löytää itselleen kunnon miestä.
Aloituksen pointti oli nauraa sille kuinka ihmiset löytävät unelmiensa kumppanin siirappisisssa jouluelokuvissa, mutta tämä menee jengiltä ohi ja lujaa, koska seuranhaku on av:lla haudan vakava asia.
Ja toisaalta sellainen haavemaailman ajatus löytää se itselleen juuri täydellisesti sopiva kumppani on ilmeisesti myös aivan kauhea ajatus. Miksei saisi haaveilla?
Tosi hyviä ap! Jotain vielä puuttuu listasta.
- Empire state buildingin katto
- Kanarialintukauppa, missä on myös koiranpentuja. Suurkaupungin keskustassa
- Kukkakauppa tai muu tosi pieni liike, missä kauppias piileskelee kukkapuskan takana
- Se iso allas Washingtonissa.
Jotkut ottaa hauskan aloituksen vähän liian vakavissaan 😄
Siis miehet.
En ole nähnyt, että miehille kohdistetuissa leffoissa se ihannenainen olisi keski-ikäinen, jonka mies on kuollut, ja jolla on lauma kilttejä lapsia.
Sille tässä nauretaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske tasoa, siellä somessa on suuri valikoima naisia, etkä ole niin erottuva, että joku muista miehistä erottuva mies kiinnostuisi sinusta.
Vaikka luulet, että somessa on loputon määrä miehiä mistä valita, niin siellä on myös loputon määrä naisia, joista miehet voivat valita.
Get over it, että ongelma tavata itsellesi mies on ihan itse aiheutettu.
En ole ap, mutta totta kai miehen, johon ihastuisin, erottuisi muista? Ei se tarkoita mallin ulkonäköä, vaan on vaan jotenkin sellainen, joka kiinnittää huomion.
En lähtisi parisuhteeseen ajatuksella "No otetaan toi kun on saatavilla". Vaan kyllä pitää olla aitoa ihastumista, onni siitä että kohtasi juuri tämän ihmisen.
Sitten sinun täytyy olla yksin. Voit tietysti selvittää onko sinulla hormonihäiriö, mink
Melkein huolestuttavaa, että joku on aloittamassa parisuhdetta kenen tahansa kanssa, johon kokee seksuaalista vetovoimaa.
Minä voin harrastaa seksiä vibraattorinkin kanssa, mutta älyllisellä tasolla sekä tunnetasolla olen kohdannut kahden miehen kanssa elämäni aikana.
Nainen, tule tänään illalla juuri ennen sulkemisaikaa S-marketin parkkipaikalle sillä alle litran lyhytiskuisella pikkukirpullasi ja aja minun 6.2 litran V8 turbodieselini vierelle. Sitten otat "Olivia Newton-John" ilmeen (https://youtu.be/itRFjzQICJU?t=10) ja kysyt lähdetäänkö viivalle ja uhkaat jättää turbodieselini kuin "tikun paskaan". No, en edellytä että olet vaalea, koska en minäkään ole John Travolta. Odotan sinua siellä parkkipaikalla ja läämitän renkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta sellainen haavemaailman ajatus löytää se itselleen juuri täydellisesti sopiva kumppani on ilmeisesti myös aivan kauhea ajatus. Miksei saisi haaveilla?
No tämäpä.
Itse olen päätynyt molempiin pitkiin suhteisiini upean kumppanin kanssa juurikin sattumalta, hömppäleffa tyyliin. Eli ei tuollainen siirappinen sattuma ole edes mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske tasoa, siellä somessa on suuri valikoima naisia, etkä ole niin erottuva, että joku muista miehistä erottuva mies kiinnostuisi sinusta.
Vaikka luulet, että somessa on loputon määrä miehiä mistä valita, niin siellä on myös loputon määrä naisia, joista miehet voivat valita.
En ole ap, mutta totta kai miehen, johon ihastuisin, erottuisi muista? Ei se tarkoita mallin ulkonäköä, vaan on vaan jotenkin sellainen, joka kiinnittää huomion.
En lähtisi parisuhteeseen ajatuksella "No otetaan toi kun on saatavilla". Vaan kyllä pitää olla aitoa ihastumista, onni siitä että kohtasi juuri tämän ihmisen.
Sitten sinun täytyy olla yksin. Voit tie
Ehkä vain masturboit liikaa, etkä koe seksuaalista halua ihmistä kohtaan. Liian iso hieromasauva tai jotain johon olet rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis miehet.
En ole nähnyt, että miehille kohdistetuissa leffoissa se ihannenainen olisi keski-ikäinen, jonka mies on kuollut, ja jolla on lauma kilttejä lapsia.
Sille tässä nauretaan.
Tässä nauretaan naisten fantasioille ja Hollywoodin kykyyn tuottaa paskaa naisten toiveiden mukaisesti. Jotkut naiset kuten AP oikeasti uskoo näihin, eivätkä ikinä löydä kumppania väärien odotusten takia ja Hollywoodin hömpän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehet.
Sille tässä nauretaan.
Tässä nauretaan naisten fantasioille ja Hollywoodin kykyyn tuottaa paskaa naisten toiveiden mukaisesti. Jotkut naiset kuten AP oikeasti uskoo näihin, eivätkä ikinä löydä kumppania väärien odotusten takia ja Hollywoodin hömpän takia.
No ei. Hän oli sarkastinen. Jos et huomannut, sille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinun täytyy olla yksin. Voit tie
Eli ole rakastunut vibraattoriin. Haluatko mennä naimisiin vibraattorisi kanssa. Se voi olla mahdollista pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä.
Itse olen päätynyt molempiin pitkiin suhteisiini upean kumppanin kanssa juurikin sattumalta, hömppäleffa tyyliin. Eli ei tuollainen siirappinen sattuma ole edes mahdottomuus.
Itse juuri mietin, että koska olen aattona yksin, niin kaikkien leffasääntöjen mukaan ovikelloani pitäisi soittaa eksynyt mies, jonka kanssa monien käänteiden kautta elämme rakkaudentäytteisen loppuelämämme yhdessä 🤔
Tai sitten minun pitää jostain syystä lähteä ulos, liukastun ja itken elämäni kurjuutta, kunnes viereltäni kuuluu "hei, oletko kunnossa?". Ja elämäni komein ja ihastuttavin mies ojentaa kätensä auttaakseen minut ylös. Ja tästä alkaa matka yhteiseen elämäämme.
Joo. Todellisuudessa juon hehkuviiniä yksinäni leffoja katsellen, kunnes menen nukkumaan. Aamulla ulkoillessani liukastun loskakasaan naapurin nauraessa vieressä, läpimärkänä kotiin kömpiessä astun vielä naapurin koiran juuri vääntämään läjään.
Ja sitten ovellani odottaakin se komistus 😍 No ei 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä vain masturboit liikaa, etkä koe seksuaalista halua ihmistä kohtaan. Liian iso hieromasauva tai jotain johon olet rakastunut."
Jos yritit vastata minulle joka puhuin vibraattorista ja henkisestä yhteydestä, niin olen kyllä ollut naimissa yli vuosikymmenen unelmamieheni kanssa, että ihan turhaan projisoit. Jos tämä loppuu niin sen jälkeenkään minulle ei tule riittämään pelkkä seksuaalinen vetovoima, vaan etsin elämänkumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei kannata haaveilla koska se haittaa kumppanin löytämistä. Naiset on niin tyhmiä että he oikeasti uskovat elokuviin ja mainoksiin, ja vertaavat elämäänsä niihin. Ei ihme että tulee pettymyksiä.
Tai voit mennä jalkapalloseuraan tai lätkäseuraan vapaaehtoiseksi
Hyvä mies lienee joku väkivaltainen linnakundi tai astronauttilääkärilakimies, joka pyörittää haaremia.
Minä päätin tavata tinderissä 200 miestä.
Täydellinen oli nro 76.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies lienee joku väkivaltainen linnakundi tai astronauttilääkärilakimies, joka pyörittää haaremia.
Incelin käsikirjasta.
Yksinelo on tosiaan voittanut huonon parisuhteen 100-0, jonka vuoksi voi olla ihan niin "nirso" kuin huvittaa 👌
Ja ei, en usko hormonihäiriöön vain sillä syyllä, etten ihastu joka toiseen vastaantulijaan, vaan todella harvoin mutta silloin sitten aidosti.