Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö huolestua, kun 2kk vauva ei yritä jokeltaa ja hymyileekin vain harvoin?
23.02.2007 |
Kysymys kylläkin 35+ syntyneestä vauvasta... Tuleeko ennenaikaisilla kaikki kehitys hieman myöhemmin?
Kommentit (2)
anna lapselle tilaa olla oma itsensä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei välttämättä mitään hätää. Kaksosista toinen oli pienenä sisäänpäin kääntynyt ja alkoi vasta myöhemmin avautua. Aivan normaali neiti siitä kuitenkin tuli. Ennenaikaisena syntynyt ei aina ole jäljessä.