Meillä on pörssisähkö ja ei kyllä taas huomenna perunoita keitetä
Kommentit (1086)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulloo sähkö seinästä ja huomennakin keitethään perunoita sekä paistellaha nakhia!
sama en tee siitä mitää helvetin naurettavaa numeroa ja aamusta iltaa kestävää jankutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asettelin perunat kattilaan jo odottelemaan huomista
onneks ei ole pää noin sekaisin eikä elämä noin vaikeeta.
Päässä on kyllä jotain vikaa jos ei erota hurttia huumoria.
mikset vaan maksa sitä laskua niinkuin muutkin laskut? jos viiraa päässä niin voi heittää vaikka sähkölaskusta huumoria.
Miksi sekosit?
V iduttaa maksaa kallista määräaikaista. Siihen!
maksa se sähkölasku äläkkä itke täällä.pitäiskö alkaa itkee paljo meni kauppaa rahaa täällä.
Pyysin kelasta rahaa mutta eivät maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Etkö tiennyt sopimusta tehdessä, mitä hyväksyit?
Kyse on siitä että sähköyhtiöt voivat laittaa hinnaksi vaikka 500 euroa / kwh koska ala on täysin mielivaltainen rahastusta varten luotu järjestelmä joka täytyy purkaa välittömästi.
no hanki se määräaikainen jos noin jännittää
Oletko ke Hi tys vam mainen? Ei se määräaikainenkaan auta kun hintoja voi kartelli nostaa rajattomasti. Esim USAssa "vapaan" kilpailun ihmemaassa joutui moni kadulle pari talvea sitten kun sähköyhtiöt rahasti 8000 dollaria/ kk sähköstä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä että sähköyhtiöt voivat laittaa hinnaksi vaikka 500 euroa / kwh koska ala on täysin mielivaltainen rahastusta varten luotu järjestelmä joka täytyy purkaa välittömästi.
Oletko ke Hi tys vam mainen? Ei se määräaikainenkaan auta kun hintoja voi kartelli nostaa rajattomasti. Esim USAssa "vapaan" kilpailun ihmemaassa joutui moni kadulle pari talvea sitten kun sähköyhtiöt rahasti 8000 dollaria/ kk sähköstä...
Dorka määris on aina halvin. Oot kyllö yks pörsäpelle.
Pörssisähköporukalla jännäkakka taas tulossa riitääkö rahat vai jäädynkö kämppään.
voi vittuuuu sähkö hullut taas vauhdissa . mä maksoin mun sähkölaskun enkä itke täällä aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Pörssisähköporukalla jännäkakka taas tulossa riitääkö rahat vai jäädynkö kämppään.
Joo jännittää huominen 0.5-3c hinta.
Huomenna meinaan lähtee potut keittoon ja halavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menkää nyt hoitoo saatanan hullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄÄKKEET.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin heittelee hinta halvasta epätoivoon.
mä muutin hotelliin asumaan kun itketti niin saatanaasti toi mun 36e sähkölasku kuukaudessa. nyt ei tule enää sähkölaskua ööö h öööh öh öh
Vierailija kirjoitti:
mä muutin hotelliin asumaan kun itketti niin saatanaasti toi mun 36e sähkölasku kuukaudessa. nyt ei tule enää sähkölaskua ööö h öööh öh öh
Köhköh, mulla perusmaksu isompi, mutta sähkön osuus n.1€/kk näin talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menkää nyt hoitoo saatanan hullut.
Ei kun pernoja keittään.
Juuri laitoin saunanpesään lisää puita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa kun keskiarvo on ollut 4-5c vuosittain.
Pörssisähkön orjat elävät sähkön hinnan mukaan. Meillä aina sama hinta. Sähkön hinta on niin merkityksetön kustannus normi taloudelle, että jaksaa ihmetyttää, kun jotkut orjuuttavat itsensä hintaseurantaan ja rajoittavat kulutustaan käppyröiden mukaan. Meillä vuotuinen kulutus omakotitalossa 20 000 kwh ja 8 centin hinnalla mennään, eikä tarvitse pohtia hiluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köhköh, mulla perusmaksu isompi, mutta sähkön osuus n.1€/kk näin talvella.
jumalauta miten hienoo jankuta tota klo 23 asti kyl on hienoo je jes .millään muulla ei ole elämässä väliä kunhan sähkölasku on pien tai mielellään euron.kyl joutais jo porukka laitokseen noilla jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa kun keskiarvo on ollut 4-5c vuosittain.
jes jes jumalauta miten siistii.
Jos mulla on varaaa juoda kahvi Helsingin keskustassa, , niin on mulla varaa sellainen kotonakin keitellä. Keskimäärinhän se on halvempi keitellä pörssisähköllä kuin kiinteällä jos joka aamu samaan aikaan keittelee.
Ruokaa laitettu myös sähkönhintoja vilkuilmeatta. Pyykkiä pestään ehkä vähän enemmän halvan sähkön aikana.
Kuten sanottu, vaikka ei seurattaisi sähkön hintaa ollenkaan niin lasku olisi keskimäärin pienempi kuin kiinteällä.
maksa se sähkölasku äläkkä itke täällä.pitäiskö alkaa itkee paljo meni kauppaa rahaa täällä.