Meillä on pörssisähkö ja ei kyllä taas huomenna perunoita keitetä
Kommentit (1086)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on pösän hinta tänään ihan pössiksessä, prkle.
Pari kuukautta vielä hinnat tapissa, sitten 6kk lähes ilmaista. Harmi kun kesällä ei mene sähköä juuri mihinkään.
Kyllä ne pakastimet, jääkaapit, pesukoneet, tiskikoneet, ilmastointi /jäähdytys, sauna, tv, tietokoneet, puhelin kesälläkin vie
Lähes sama. Keitän perunat kattilassa, jonka lämmitän kynttilöiden päällä. Samalla saan valoa. Haen kynttilöiden jäämiä hautausmaan roskiksesta, joita sitten poltan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta vielä hinnat tapissa, sitten 6kk lähes ilmaista. Harmi kun kesällä ei mene sähköä juuri mihinkään.
Kyllä ne pakastimet, jääkaapit, pesukoneet, tiskikoneet, ilmastointi /jäähdytys, sauna, tv, tietokoneet, puhelin kesälläkin vie
Tottakai ne vie, mutta lämmitys vie ylivoimaisesti eniten. Mulla kesäisin kulutus alle 300 kWh, talvella noin 2000 kWh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi onpas huomenna taas halpuutettua:)
Määrikset maksaa tasaista ylihintaa.
Hirvee vääntö jokapäivä tästä. Miksi teitä kiinnostaa mikä sähkösopumus muilla on ja paljoko joku muu maksaa. Jokaisella on varmaan omaan köyttöön sopiva liittymä
Asettelin perunat kattilaan jo odottelemaan huomista
Varoitus pösäilijät, tänään on vielä yli 20snt/kWh klo 18.00-20.00 välillä. Siitä hiljoksiin laskee ja huomenna tosi kiva perunoiden keittopäivä, kyllä kelpaa taas silloin törsätä pösää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ne vie, mutta lämmitys vie ylivoimaisesti eniten. Mulla kesäisin kulutus alle 300 kWh, talvella noin 2000 kWh.
Noin pienellä kulutuksella en viitsisi edes ajatella asiaa.
Oma kulutus nykyään n.24 th kwh, aiemmin kun oli yritystoimintaa, oli yl 35 th kwh vuodessa
Vierailija kirjoitti:
onneks ei ole pää noin sekaisin eikä elämä noin vaikeeta.
Mulla on ollut pörssisähkö sekä kiinteähintainen aina oon sähkölaskun maksanut. Miksi kiinnostuisiN naapurin sopimuksesta joka on myös aina laskunsa maksanut. Yksi lasku muiden joukossa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pörssisähkö sekä kiinteähintainen aina oon sähkölaskun maksanut. Miksi kiinnostuisiN naapurin sopimuksesta joka on myös aina laskunsa maksanut. Yksi lasku muiden joukossa
ei muuten ole 20e jos menee sähköön kuukaudessa se itkettää täällä palstalla monta viikkoa ja kovimmat hullut on syömättä ja kylmäs kämpässä
mut mut viinaa ja tupakkaan ja bensaa vaik menee 900e kuukaudessa niin ei itketä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässä on kyllä jotain vikaa jos ei erota hurttia huumoria.
Perunoiden keittohan on pösässä sama läppä kuin pensan hinta persuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässä on kyllä vikaa kun pitää tehdä numero jostain sähkön hinnasta ja puida sitä täällä aamusta iltaan.ja kenellä on määräaikainen kenellä pörssi jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikset vaan maksa sitä laskua niinkuin muutkin laskut? jos viiraa päässä niin voi heittää vaikka sähkölaskusta huumoria.
Helmikuu keskiarvo nyt 4.9c/kWh ja huomenna alkaa tippumaan😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikset vaan maksa sitä laskua niinkuin muutkin laskut? jos viiraa päässä niin voi heittää vaikka sähkölaskusta huumoria.
Miksi sekosit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sekosit?
V iduttaa maksaa kallista määräaikaista. Siihen!
Mulla tulloo sähkö seinästä ja huomennakin keitethään perunoita sekä paistellaha nakhia!
Olipa selitys!
Minulla iso omakotitalo, sähköön ei yli 150 ole mennyt kuin harva kuukausi. Ei sinne seiniin villoja tungeta, jos on vaahto eristeenä, puhallusvilla on yläpohjalla. Ihan normaalisti keitän ruokaa hellalla ja takassa polttelen puuta
Pörssisähkö on ja kertaakaan ei ole mennyt lähelle 8 cent kwh, keskimäärin 5- 6 cent