Bookbeat maksaa ensi vuonna 26,99
euroa. Kirjailijat ei varmaan saa penniäkään enemmän.
Kommentit (88)
Härskiä toimintaa kirjailijoita kohtaan. Jos olisin bookbeatin tilaaja niin äänestäisin jaloillani.
Kirjaston kirjat, valikoima aivan valtava, saa hypistellä käsissä, ei välky eikä piippaa vähäistä latausta, hinta ensi vuonna tasan 0,00€.
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa? Tuon verran voisi jopa maksaa.
Heh, kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjaston kirjat, valikoima aivan valtava, saa hypistellä käsissä, ei välky eikä piippaa vähäistä latausta, hinta ensi vuonna tasan 0,00€.
Minä ajan paljon ja ajaessa ei lukea voi. Äänikirjat ainoa mahdollisuus.
Liian paljon, vaihdoin kilpailijalle.
Mä sain sähköpostin että oma 40 tunnin tilaukseni nousee 16,99 euroon. Mikä on halvempi palvelu?
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon, vaihdoin kilpailijalle.
Kyllä kilpailijakin nostaa vielä hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitäkin saa lainattua kirjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, korvaukset näistä on sovittu etukäteen. Sinänsä kirjailijoiden korvaus itku pohjaa vahvistusharhaan, jonka mukaan he tienaavat paremmin kirjoista ja heillä jää äänikirjoista johtuen tuloja saamatta. Vahvistusharha tulee siinä kun ajatellaan jokaisen äänikirjan kuuntelijan olevan automaattisesti asiakas, joka myös lukisi kirjan, jos äänikirjoja ei olisi saatavilla. Kuitenkin kirjojen kulutus on moninkertaistunut äänikirjapalvelujen myötä, joten mitenkähän mahtaisi olla...
Vierailija kirjoitti:
Mä sain sähköpostin että oma 40 tunnin tilaukseni nousee 16,99 euroon. Mikä on halvempi palvelu?
Pistä välillä tilaus katkolle ja vaihda toiseen palveluun. Pian alkaa tulla tarjouksia luokkaa 1e/20h. Ja jos et ole käyttänyt vielä muita palveluita, niihin saa ilmaisia kokeiluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, korvaukset näistä on sovittu etukäteen. Sinänsä kirjailijoiden korvaus itku pohjaa vahvistusharhaan, jonka mukaan he tienaavat paremmin kirjoista ja heillä jää äänikirjoista johtuen tuloja saamatta. Vahvistusharha tulee siinä kun ajatellaan jokaisen äänikirjan kuuntelijan olevan automaattisesti asiakas, joka myös lukisi kirjan, jos äänikirjoja ei olisi saatavilla. Kuitenkin kirjojen kulutus on moninkertaistunut äänikirjapalvelujen myötä, joten mitenkähän mahtaisi olla...
Itse en tuon ahneuden takia käytä noita äänikirjapalveluita. Muuten voisikin kuunella tekemisen lomassa jokusen sellaisen kirjan, jota ei tulisi luettua. Mutta mennään ennemin youtuben annilla
Kannattaa irtisanoa välillä, niin lähettävät tarjouksia, että 0,99 euroa/kk. Otan aina sellaisen, ja irtisanon heti. Halvimmillaan olen saanut 10 sentillä kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihdoin noin vuosi sitten Storytellin premium tilaukseen alle puoleen hintaan Bookbeatin vastaavasta. Nyt vastaavaa tarjousta ei ole päällä. Tiedä sitten miten pitkään jatkuu... mutta on tässä säästynyt jo melkein 200€.
- Jos 20 tuntia/kk + säästä käyttämättömät tunnit riittää niin Storytell 9.99 € /kk
- Jos 30 tuntia/kk piisaa niin Nextory 11,99 €/kk
- Jos 50 tuntia/kk on passeli määrä niin Storytell 14,99 €/kk
Podimon valikoimaa en ihan tunne, mutta 20 tuntia/kk 7,90 tai 100 tuntia/kk 16,99€, plus 60 päivää maksutonta.
Vierailija kirjoitti:
Härskiä toimintaa kirjailijoita kohtaan. Jos olisin bookbeatin tilaaja niin äänestäisin jaloillani.
On kyllä.. Noi kirjailijatt saa jonkun 5 senttiä per kuuntelu. Vähän niin ku spotify. Sun musaa kuunnellaan miljardi kertaa, niin saat 250euroa tyylii.
Bookbeat 26,99 hinnalla saa vaan 100 tuntia. Ennen se oli rajaton. Ton 100h päälle voi sit aina ostaa lisätunteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuon ahneuden takia käytä noita äänikirjapalveluita. Muuten voisikin kuunella tekemisen lomassa jokusen sellaisen kirjan, jota ei tulisi luettua. Mutta mennään ennemin youtuben annilla
Anna palaa tässä ei ihan oikeasti ole mitään uhria. Youtubesta sensijaan kun kulutat mainostenblokkaus softa päällä on kärsijänä sisällöntuottaja.
Minä en yleensä maksa, kaupallisista palveluista,
Monista eri syistä!
Eniten: haluan lukea, ja palata, ja lukea. Siis sitä kirjaa.
Tiesittekö, että voitte saada kirjoja kotiin? Lainaan! Oikeasti! Ottakaa yhteyttä oman kaupungin/kunnan kirjastoon! 🙂
Kirjastonhoitajat ovat siellä(kin) ihania! - No anna jouluksi vapaat kädet! Tulee kasa lahjakirjoja!
- Sinulle soitetaan. Joka kuukausi, siitä jatkosta.
Sugar Beth
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitäkin saa lainattua kirjastosta.
Saa kyllä, mutta lainattavissa oleva valikoima on kovin suppea ja muihin kirjoihin pitkät varausajat.
Eri
Vuodessa? Tuon verran voisi jopa maksaa.