Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monen tyypin kanssa olet tänä vuonna käynyt treffeillä?

Vierailija
02.12.2024 |

Kerro kuinka monen henkilön kanssa olet käynyt treffeillä tänä vuonna 2024 ja sukupuolesi.

Mä (nainen )olin tänä vuonna ensin keväällä 2,5kk Tinderissä. Tapasin 5 miestä, joista yhden kanssa tapailtiin kesän ajan. Sitten liityin takaisin Tinderiin kuukaudeksi ja tapasin kaksi miestä, jota toista tapailen edelleen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 36 v nainen ja en ole koskaan käynyt treffeillä vaikka olen ollut nuorempana tinderissäkin. kukaan ei aloittanut kanssani keskustelua ja jos minä aloitin, minulle ei vastattu tai keskustelu loppui lyhyeen.

22/25 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nollan.

Mutta olen pyytänyt treffeille pari-kolmekymmentä kertaa, en ole edes laskenut, montako kertaa. Kunhan heitin arvion. Mutta arvio on siis vähintäin tuo. Mitä ajattelette, olenko jotenkin yksinkertainen? Olkaa rehellisiä, älkää säästelkö tunteitani. First cut is the deepest?

Oletko mies vai nainen? Kyllä minullekin naisena saan kieltävän vastauksen treffikutsuihin joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kolmekymppinen mies ja en ole kertaakaan käynyt treffeillä tänä vuonna. Viime vuonna kävin ehkä yhden kerran, toki en ole ihan varma, oliko ne treffit edes. Käytiin siis erään ystävänaisen kanssa lyhyesti kävelyllä ja hän painotti, että mitään romantiikkaa ei ainakaan hänen puolelta tule. 

Ei ne ollleet treffit, jos se nainen on/on sun kaveri ennestään.

Vierailija
24/25 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 2v. Viime syksynä kävin yhden kerran treffeillä. Oli hyvää seuraa ja ennätyshuonoa seksiä. Siinä se saldo sitten onkin. 

Vierailija
25/25 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 seksitreffit ja 40 normia muuten