Mistä yli nelikymppinen kolmen lapsen äiti voisi löytää miehen?
Tinderistä ei löytynyt ja työpaikkaakaan ei tällä hetkellä ole, joten sekään ei ole vaihtoehto.
Kommentit (60)
Sinulle varmasti löytyy se oikea ihminen, joka rakastaa sinua ja pitää hyvänä. Hyväksyy lapsesi ja kohtelee heitä hyvin. Poislukien tietysti, jos lapset ovat mustia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hankkimaan kissan tai vaikka useamman. Tuonikäisenä et saa enää sellaisia miehiä, joista sinä itse kiinnostut.
Höpöhöpö, tottakai saa.
Paras 1% naisista saa. Mutta muuten joutuu tyytymään, aivan kuin miehet joutuvat tyytymään ikävuosina 20-35.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 40- v, kolmen lapsen äiti haluaa miehen?
Onpa typerä kysymys.
Ap
Ei ole, ihan hyvä kysymys. Mene ensiksi töihin, se auttaa siihen että sinulla ei selkeästi ole vielä tarpeeksi passattavia riesana. Jos sen jaksat niin sitten voit miettiä onko aikaa miehellekin jos noin palveluintoinen olet etkä pidä vapaa-ajasta etkä elämästä.
Muuten speksit kunnossa niin vaikka mistä
Mulla on leuka kuin puuliiteri ja olen huomaavainen törkyturpa. Tatutuoitu jännämies, minussa on charmia toisille vain harmia. Kuteeni ovat laadukkaat ja olen moottoriturpa, en sekoile humalassa vaan olen humoristinen suojeleva sillä olen karatekunkku joka kykenee pyyhkimään lattiaa jos joku yrittää päällesi. Ota minut, en ole tynnyrissä kasvanut vaan lukenut itseni professoriksi. Palkka on ruhtinaalinen, pllua en ole etsimässä vaan vakavaa parisuhdetta.
Sehän on jo löytänyt miehen tai miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hankkimaan kissan tai vaikka useamman. Tuonikäisenä et saa enää sellaisia miehiä, joista sinä itse kiinnostut.
Mikäs sinä olet päättämään, mistä ap on kiinnostunut.
Lähimmästä V O K ista löytyy varmasti. Oletko valmis elättämään hänetkin?
Jos olet tatuoimaton, niin kyllä kunnon mies vielä osuu kohdallesi. Tatuoituna joudut tyytymään r0skav äkeen.
Onko siellä 4B -scenessä jotakin koodaajanaista, joka voisi tehdä sivuston niistä lempatuista miehistä kaikkien saataville. Kysykää kuitenkin lupa ensin, koska GDPR.
Paljon eronneita, nelikymppisiä miehiä. Tee ulkonäölle se mitä on tehtävissä, ja jalkaudu ihmisten ilmoille. Ei tuossa iässä ole vielä mitään hätää. 10v päästä vaan ongelmatapaukset ovat jäljellä. Ei vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä kysymys.
Ap
Ei ole, ihan hyvä kysymys. Mene ensiksi töihin, se auttaa siihen että sinulla ei selkeästi ole vielä tarpeeksi passattavia riesana. Jos sen jaksat niin sitten voit miettiä onko aikaa miehellekin jos noin palveluintoinen olet etkä pidä vapaa-ajasta etkä elämästä.
Miksihän lukutaidon feministi länkyttää jotain töihin menemisestä, jos ap kertoo jo käyvänsä töissä? Onko miesvihaajille yllätys, että suuri osa naisita käy töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä kysymys.
Ap
Miksihän lukutaidon feministi länkyttää jotain töihin menemisestä, jos ap kertoo jo käyvänsä töissä? Onko miesvihaajille yllätys, että suuri osa naisita käy töissä?
työpaikkaakaan ei tällä hetkellä ole
Olet jo löytänyt, kun lapsia on tullut.
En halua naisia joilla on lapsia tai jotka haluavat lapsia koska en halua lapsia tälläiseen yhteiskuntaan.
En jalsa uskoa että lapset ovat ns.toisella kierroksella mikään este jos etsit nimenomaan aikuisten parisuhdetta ilman pakottavaa tarvetta naimisiin tai saman katon alle.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että 40v kolmen lapsen äidin täytyy muuttua lesboksi. Onko se lasten määrä vai ikä, joka sen määrittää? Itse olen alle 40, mutta kolme lasta. Enkö saa enää haluta miehiä, pitää siirtyä katselemaan naisia? Vai eikö eronnut äiti saa enää haaveilla rakkaudesta, seksistä ym?
Ota ig:ssä yhteys jyca84
Se tarttee äitylin hellää hoivaa ja hyväksyntää.
Höpöhöpö, tottakai saa.