Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yli nelikymppinen kolmen lapsen äiti voisi löytää miehen?

Vierailija
02.12.2024 |

Tinderistä ei löytynyt ja työpaikkaakaan ei tällä hetkellä ole, joten sekään ei ole vaihtoehto.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen hankkimaan kissan tai vaikka useamman. Tuonikäisenä et saa enää sellaisia miehiä, joista sinä itse kiinnostut.

Höpöhöpö, tottakai saa.

Vierailija
22/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle varmasti löytyy se oikea ihminen, joka rakastaa sinua ja pitää hyvänä. Hyväksyy lapsesi ja kohtelee heitä hyvin. Poislukien tietysti, jos lapset ovat mustia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen hankkimaan kissan tai vaikka useamman. Tuonikäisenä et saa enää sellaisia miehiä, joista sinä itse kiinnostut.

Höpöhöpö, tottakai saa.

Paras 1% naisista saa. Mutta muuten joutuu tyytymään, aivan kuin miehet joutuvat tyytymään ikävuosina 20-35.

Vierailija
24/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi 40- v, kolmen lapsen äiti haluaa miehen?

Onpa typerä kysymys.

Ap

Ei ole, ihan hyvä kysymys. Mene ensiksi töihin, se auttaa siihen että sinulla ei selkeästi ole vielä tarpeeksi passattavia riesana. Jos sen jaksat niin sitten voit miettiä onko aikaa miehellekin jos noin palveluintoinen olet etkä pidä vapaa-ajasta etkä elämästä.

Vierailija
25/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten speksit kunnossa niin vaikka mistä

Vierailija
26/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leuka kuin puuliiteri ja olen huomaavainen törkyturpa. Tatutuoitu jännämies, minussa on charmia toisille vain harmia. Kuteeni ovat laadukkaat ja olen moottoriturpa, en sekoile humalassa vaan olen humoristinen suojeleva sillä olen karatekunkku joka kykenee pyyhkimään lattiaa jos joku yrittää päällesi. Ota minut, en ole tynnyrissä kasvanut vaan lukenut itseni professoriksi. Palkka on ruhtinaalinen, pllua en ole etsimässä vaan vakavaa parisuhdetta. 

Vierailija
27/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo löytänyt miehen tai miehiä.

Vierailija
28/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinä olet päättämään, mistä ap on kiinnostunut. 

Vierailija
29/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmästä V O K ista löytyy varmasti. Oletko valmis elättämään hänetkin?

Vierailija
30/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tatuoimaton, niin kyllä kunnon mies vielä osuu kohdallesi. Tatuoituna joudut tyytymään r0skav äkeen.

Vierailija
31/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä 4B -scenessä jotakin koodaajanaista, joka voisi tehdä sivuston niistä lempatuista miehistä kaikkien saataville. Kysykää kuitenkin lupa ensin, koska GDPR.

Vierailija
32/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon eronneita, nelikymppisiä miehiä. Tee ulkonäölle se mitä on tehtävissä, ja jalkaudu ihmisten ilmoille. Ei tuossa iässä ole vielä mitään hätää. 10v päästä vaan ongelmatapaukset ovat jäljellä. Ei vielä.

Vierailija
33/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodista.

Vierailija
34/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerä kysymys.

Ap

Ei ole, ihan hyvä kysymys. Mene ensiksi töihin, se auttaa siihen että sinulla ei selkeästi ole vielä tarpeeksi passattavia riesana. Jos sen jaksat niin sitten voit miettiä onko aikaa miehellekin jos noin palveluintoinen olet etkä pidä vapaa-ajasta etkä elämästä.

Miksihän lukutaidon feministi länkyttää jotain töihin menemisestä, jos ap kertoo jo käyvänsä töissä? Onko miesvihaajille yllätys, että suuri osa naisita käy töissä?

Vierailija
35/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerä kysymys.

Ap

Miksihän lukutaidon feministi länkyttää jotain töihin menemisestä, jos ap kertoo jo käyvänsä töissä? Onko miesvihaajille yllätys, että suuri osa naisita käy töissä?

työpaikkaakaan ei tällä hetkellä ole

Vierailija
36/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo löytänyt, kun lapsia on tullut.

Vierailija
37/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naisia joilla on lapsia tai jotka haluavat lapsia koska en halua lapsia tälläiseen yhteiskuntaan. 

Vierailija
38/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jalsa uskoa että lapset ovat ns.toisella kierroksella mikään este jos etsit nimenomaan aikuisten parisuhdetta ilman pakottavaa tarvetta naimisiin tai saman katon alle.

Vierailija
39/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että 40v kolmen lapsen äidin täytyy muuttua lesboksi. Onko se lasten määrä vai ikä, joka sen määrittää? Itse olen alle 40, mutta kolme lasta. Enkö saa enää haluta miehiä, pitää siirtyä katselemaan naisia? Vai eikö eronnut äiti saa enää haaveilla rakkaudesta, seksistä ym?

Vierailija
40/60 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ig:ssä yhteys jyca84

Se tarttee äitylin hellää hoivaa ja hyväksyntää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan