Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vyötärö 100cm, AUTTAKAA!!!!

Vierailija
22.02.2007 |

Olin ennen hoikka ja hyvännäköinen, jopa kahden lapsen jälkeen. Nyt neljän jälkeen olen HIRVIÖ. Olen lihonut lähes 20kg normaalipainostani. Hengästyttää, seksiä en voi ajatellakaan, hävettää, masentaa. AUTTAKAA, kaikki neuvot kiitollisuudella vastaanotetaan. Miten pääsisin edes alkuun???

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden jälkeen oli vielä niin timmissä kunnossa vaan ei enää:DD

Vierailija
2/21 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri syömään vähintään 600g kasviksia/hedelmiä/marjoja päivässä -alkuun voi käyttää vaakaa, jos ei osaa arvioida määrää. Jos syöt tuon verran kasviksia ja juot sen 2l vettä, niin tuskin VOI olla kauhea nälkä. Ja herkut tietysti minimiin, mutta toki herkkuhetken voi itselleen silloin tällöin suoda :)

Liikuntaa lisää myös. Jos et liiku jo nyt säännöllisesti, niin lisää 30 minuutin kävelylenkki vaikka alkuun kolmelle päivälle viikossa, ja siitä sitten kasvata lenkin pituutta pikkuhiljaa. Tuo 30 minuuttia voi tulla huomaamatta jo vähän pidemmästä kauppareissustakin.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä läskin määrä väsyttää niin, että tuskin jaksaa edes kotitöitä tehdä. Hetken aikaa kun seisoo paikallaan niin vatsa alkaa painaa niin, että selkään sattuu ja on pakko istua. Minulla siis kaikki kertyy vatsaan. 40kg on tullut lisää painoa 8 vuoden aikana. viimeiset 11kg viimeisen 6kk aikana kun imetin. Sitä on jo niin lihava, että ei jaksa edes laihduttaa.

Vierailija
4/21 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan asumaan vessassa moisella määrällä

Vierailija
5/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinkuin yleiset suositukset antavat ymmärtää, ihminen on yksilö ja esim. itselleni 2 litraa vettä ja puoli kiloa kasviksia per päivä on AIVAN LIIKAA. Samoin jos koitan syödä enemmän kuin 4 palaa ruisleipää päivässä (suositus 6-9), saan niin pahan ummetuksen ettei mitään rajaa... Sairaita nämä nykypäivän suositukset, esim. tuo vyötärönmittajuttu oli 90-luvulla 90 cm ja nyt 80cm! Parin vuoden aikana miinus kymmenen senttiä!!! Onko ihme, jos kaikki muut tuntuvat ylipainoisilta paitsi supermallit..?

Ps. Lihaa ja kasviksia, ei maitotuotteita eikä pastaa- siinä oma hyperepäterveellinen ruokavalioni, jolla oloni pysyy hyvänä.

Vierailija
6/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki läskit mahassa, varmaan vyötärö jotain 120...eli siis kauhee omenalihavuus! Maha suurempi kuin raskaana ollessa. Tosin mulla huonot vatsalihaksetkin.

Mulla on se metabolinen oireyhtymä taatusti, tulee ihan sikanälkä aina jos taukoa syömisessä. Sokerit tosin olleet ok. Olen nyt pikkuhiljaa vähentäny vaaleat jauhot, sokerin ym. pois. Olo on parempi. Viikolla söin kokeeksi lapsen jättämän vaalean leivän ja yhtenä päivänä vaaleeta pastaa niin kauheet ilmavaivat tuli ja seuraavana päivänä olo kuin krapulassa...

Pikkuhiljaa, hiljaa hyvä tulee. Tsemppiä!

PS: eikäs TUMMAAA pastaa kuitenkin voi ihan omallatunnolla syödä, samoin tummaa riisiä ??

Vierailija
7/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä juon reilusti enemmän kuin tuon 2l päivässä ja hedelmiä/vihanneksia syön myös enemmän kuin 600g päivässä.

Vierailija
8/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten aloin laskemaan PV pisteitä. Jumppasin satunnaisesti.

Nyt vyötärö on 72cm ja painoa on tippunut jo 7kg.

Enkä ole liikkunut tod. paljoa. Olin sairaana yli kuukauden, enkä sen takia rehkinyt mitään. Mutta silti on paino ja sentit hävinneet.

Vierailija
9/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nykyään ihan kauhea tankki:( Lantiokin oli 113! Niinpä mä sitten päätin, että seuraavan kuukauden mä koitan muuttaa syömätapojani, pois tosiaan kaikki valkoinen moska ja tilalle proteiinipitoista ruokaa ja paljon kasviksia. En muuten uskalla mennä vaa' alle joten pysyn nyt alussa ainakin tässä mittausseurannassa, josko mitoissa tapahtuisi muutoksia...

Vierailija
10/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen oli 122cm. Aloin lihoa tosissani vasta kun jätin päivittäisen suklaalevyn ja karkit pois. Syön hirveästi ruokaa jos en saa karkkia.

5

Vierailija
11/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sais otettua itteään niskästä kiinni ja lähdettyy lenkille se auttas mulla kun en nykyään liiku yhtään.

Ruokatavat on kyllä ihan ok siinä ei mitään paitsi nuo viimesetkisn karkit kun jättäs ihan täysin kokonaan pois. mutta , mutta...

7 vuodessa olen lihonut 17 kg.

Ja ai että kun ottaa päähän ja sillon taivastelin peilin edessä kun mulla on niiin iso maha, kyllä antasin mitä vaan jos oisin nyt niin pieni kun sillon joskus.

Ja mulle se 2 litraa vettä päivässä on välttämättömyys, tulee tosi väsynyt olo jos en sitä aamupäivän aikana juo.

Ja se vessassa ravaaminen menee parin viikon jälkeen ohi.

Vierailija
12/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuo lihominen alkoi 2 kk synnytyksen jälkeen...

mulla siis " vaan" 2 lasta ja toisen jälkeen olin hoikempi mitä ennen kuin aloin odottamaan ja yllätys kun muutaman kk:n päästä olin lihavampi mitä viimesilläni odottaessa... eli raskaus aikana ei ole tullut yhtään ylimäärästä mutta sen jälkeen kylläkin. Toisen jälkeen sairastuin kyllä myös oaniikkihäiriöön ja ne lääkkeet lihottavat...

Vierailija
13/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa aloin juoda pari drinkkiä iltaisin ja maha paisui ihan samoihin mittoihin kuin ollessani 9,5 kk raskaana!

Vierailija
14/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän just lihottaa ja aiheuttaa vatsanseudun lihomista. Siksihän sitä sanotaan, että nuku itsesi hoikaksi. Se vähentää nälkää lähes 30%.

Vierailija
15/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus oli ihan toinen.

Söin liian yksipuolisesti, liikaa ja aivan liian epäterveellisesti.

Lisäksi join liian vähän vettä.

-6,5kg

Vierailija
16/21 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti b-vitamiinia puuttuu, mutta niinhän mulla on aina ollut puutos niistä. Nyt olen yli kuukauden syönyt purkista b-vitamiinia, mutta railo kielessä vaan syvenee ja pitenee.

Vierailija
17/21 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin 4vuodessa 20kg nyt painan 90kg ja olen 164 pitkä ,vyötärö 104cm,lantio 114,rinnanympärys 114...ja elän pelkällä suklaalla ja leivällä :(

Vierailija
18/21 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmädieetti on paras suositukseni aloitukseen. Kun olen noudattanut sitä, olen laihtunut käytännössä itsestään noin 8 kiloa hitaasti mutta varmasti. Ei edes kovin vaikeaa. Älä ihmeessä rupea millekään näännytysdieetille, joudut vain pahaan jojo-kierteeseen.

Minua ei kiinnosta pätkääkään onko dieetillä oikea tieteellinen tausta. Se on ainut, mikä minulla on pitkällä tähtäimellä toiminut ja jota voin kuvitella seuraavani loppuelämäni.

Kirja: Syö oikein tyyppisi mukaan.

(ja saman kirjoittajan Genotype diet on vielä parempi)

Vierailija
19/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli laihista aloittaessani vyötärönympärys metrin vaikka painoa oli vain 74 kg ja painoindeksin mukaan vain lievää ylipainoa... Mutta siitä sen oon saanut laskemaan ilmaisen Kiloklubin avulla, olen noudattanut niitä kalorisuosituksia ja kirjannut syömiseni ruokapäiväkirjaan joka laskee niiden kalorit.

Vierailija
20/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Älä juo enempää vettä kun tekee mieli - jos ei ole jano niin ok - huuhtoo vain mineraalit ja suolat sun kehosta pois. Vähennä minimiin kaikki pasta, pizza, riisi, peruna ruuat sekä kaikki leivät ja sokeria sisätävät tuotteet - eli tietty limut, mehut, karkit, suklaa ja jätski sekä alkoholihuomat- syö lihaa, kanaa, kananmunia ja vihanneksia sekä salaattia niin paljon kun haluat  - niin ihme tapahtuu - laihdut ihan varmasti - usein jo muutamassa kuukaudessa 15-20 kiloa - kannattaa koittaa ja kun laihdut niin myös haluat liikkua enemmän (ja seksi on paljon parempaa) - et siis tarvitse mitään kallista personal treineriä, vaan oman päätöksen - itse olen sen kokenut ja moni muu. Hauskaa päivää kaikille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä