Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teitä kehutaan kauniiksi?

Vierailija
01.12.2024 |

Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen, ilman meikkiä en mikään kaunokainen. Minulla on hienot silmät, mutta pienet huulet enkä mielestäni muutenkaan ole mitenkään erityinen. Siltikin lähes aina työpaikan juhlissa ym. tilaisuuksissa vähintään joku tuttu tai tuntematon tulee kehumaan, miten kauniilta näytän. Kehujista on 50/50 miehiä/naisia, naiset ehkä sanovat jopa suoremmin. Mitä tästä pitäisi ajatella? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärässä joku voi tulla sanomaan kerran viidessä vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä

Vierailija
4/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko.

Vierailija
5/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. 

Vierailija
6/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. 

Vierailija
7/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin, nykyisin juuri jossain työpaikan juhlissa tms. Nuorempana on useita kertoja tullut joku ihan randomisti keskellä kirkasta päivääkin kaupungilla sanomaan kauniiksi.

Vierailija
8/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ovat hienot silmät? 

Vierailija
9/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias mies, ja ostan pari olutta muutamana päivänä viikossa muiden ostosten yhteydessä. Joka kerta, kun kassalla nuori nainen kysyy minulta henkkareita, niin ymmärrän sen siten, että hän kehuu minua kauniiksi.

Vierailija
10/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Sen verran komplekseja ulkonäöstä, että pidän kommentteja v*ttuiluna/ säälinä. 

N38

Vierailija
11/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht usein kuuleen. Nuorempana olinkin ihan nätti, nyt 42-vuotiaana en enää niinkään. Viimeksi kaksi viikkoa sitten tuntematon istui bussissa viereen ja koitti pokata joten kai minussa edelleen on jotain kaunista vaikken itse sitä kovin usein enää näekään.

Vierailija
12/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Edes oma äiti ei ikinä sanonut mitään myönteistä ulkonäöstä. Vaatteista ja pukeutumisesta tulee toisinaan kehuja, mutta ap ilmeisesti tarkoitti lähinnä, että kehutaanko kasvoja.

Vierailija
13/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt 45-vuotiaana ole tainnut koko vuonna kukaan sanoa. Nuorempana silloin tällöin, mutta ei nyt mitenkään viikoittain. Kerran yksi pikku tyttö sanoi minulle, että näytän ihan prinsessalta (oli ihan farkut + paita päällä). Se on jäänyt mieleen mukavana muistona, koska en keksi millään yhtäkään prinsessamaista piirrettä itsessäni.

Vierailija
14/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret?

Vierailija
15/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuret huulet ja normisilmät. En meikkaa. Koskaan ei kehuta tai katsota perään, lähinnä kuin ilmaa olisi. Näin varmaan enemmistöllä muillakin.

Vierailija
16/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vaaleat ja vihertävät, niistä olen läpi elämän kuullut ihailevia kommentteja. 

Vierailija
17/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan, ikänä sanottu. Ei edes omat vanhemmat tai isovanhemmat. Ei kukaan.

Vierailija
19/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harmi että vanhemmiten kutsutaan enää aika harvoin kauniiksi. Vaikka ulkoinen kauneus on tietenkin huipussaan joskus kaksikymppisenä niin kyllä vanhempi ihminen on silti myös kaunis. Itse ajattelen niin että nuorena on helppoa kukoistaa kun ei vielä ole paljoakaan elämänkokemusta. Mutta annapa olla jos elämässä kokenut konkurssin, muistisairaan omaisen, avioeron ja lapsen vakavan sairauden ja silti jaksaa hymyillä ja nähdä maailmassa hyvää. Silti syttyy hyvästä musiikista, innostuu hiihtokilpailusta ja kuuntelee kiinnostuneena muiden tarinoita koulun myyjäisistä. Siinä on minusta todellista kauneutta jota pienet rypyt ja harmaantuvat ohimot todistavat läsnäolollaan.

Vierailija
20/37 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä jo vierähtänyt useampi vuosi tai vuosikymmen, en voi tosin syyttää siitä kuin itseäni. Olen päästänyt itseni rupsahtamaan mm. lihomalla 35kg, naamassa huonolla hoidolla oleva ruusufinni, päänahassa hiivaa/ talin liikaeritystä, hampaat huonolla hoidolla, yhteensä 4 puuttuu ja loput rumannäköisiä. -prinsessa vuosimallia 1971

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi