Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää yrittää näyttä todellista ikäänsä nuoremmalta?

Vierailija
01.12.2024 |

Minä olen 60 ja eikä yhtään kiinnosta yrittää  häivyttää ikää kasvoilta. Ikäarvioita jotkut haluavat tehdä, jotkut kysyvät olenko eläkkeellä ja jotkut olenko täyttänyt 50. Kyllä mä näytän 60-vuotiaalta enemmän joten tuo nuoremmaksi väittäminen on olevinaan kohteliaisuus. En ota sitä kohteliaisuutena, sillä ikä on se mikä on, ei se, miltä näyttää. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En tunne ketään sellaista.

N54

Vierailija
2/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ainakaan tarvitse erikseen yrittää.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä, en käytä juuri meikkiä, hiukset kevyesti sävytetyt, naamanmalli kuitenki semmonen ettei helposti rupsahda:D 

Vierailija
4/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen ja näytän ikäiseltäni ja pidän siitä. Harmaat hiukset ovat kauniit ja rypyt kertovat eletystä elämästä. 

Vierailija
5/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen erään samaa ikäluokkaa olevan, hyvin nuorekas ikäisekseen. Luulin ensin 15 vuotta nuoremmaksi mitä oikeasti on. Hänen auransa on myös jollakin tapaa edistyneempi kuin keskiverto väestöllä. Hän tuntui heti tavatessa jotenkin tutulta, ihan kun olisi löytänyt kadoksissa olleen ystävän, niin jännää.

Vierailija
6/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi yrittää? Keneltä se on pois, jos värjää hiukset (omani harmaantuivat jo alle 40-vuotiaana) tai meikkaa tai pukeutuu nuorekkaasti?

Vierailija
7/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 60 vuotias pohtii jossain vtn trollipalstalla tyhjänpäiväisyyksiä?

Vierailija
8/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto. Haluaisi näyttää nuoremmalta ja nyt defenssinä yrittää selostaa, miten on tyytyväinen rupsahtaneeseen olomuotoonsa. 

Vierailija
9/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä kommentoit tällä palstalla ?

Vierailija
10/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa ovat nuorekkaat ihmiset, joiden erikseen tarvitsee yrittää näyttää nuoremmalta. Kyllä se ihan geeneissä tulee. Toki yleinen olemuskin vaikuttaa. Esimerkiksi iloinen ilme nuorentaa kummasti. 

Vierailija
11/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten tulee järkeä päähän, toivottavasti. Mä en suostuisi mihinkään leikkelyihin, haluan nähdä oman luonnollisen vanhenemiseni. 

Greta garbo lopetti näyttelemisen 36 vuotiaana eikä esiintynyt sen jälkeen käytännössä koskaan julkisesti. Asui hämärässä hotelliasunnossa koska inhosi rapistuvaa ulkonäköään.

Kaikella tavalla sitä voi päästä vipata. Aivan kuin vanhana elämällä ei olisi enää merkitystä. Nyt sitä vasta onkin kun vihdoinkin tuntee itsensä ja tietää miten haluaa elää. T. Toinen kohta 60v

Vierailija
12/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta ei ole kiinnostanut muut ihmiset sairautensa takia enää vuosikymmeniin. Haisevana paskatukkana vaan Prismaan. 

Vierailija
13/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan koska kukaan ei halua näyttää vanhalta. :D Miksi se ei ole kehu jos sanotaan " näytätpä vanhalta" tai "näytätpä maturelta" . Usein ihminen ottaa sen vain kehuna jos sanotaan "olet nuoren näköinen. "  

Vierailija
14/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanikäinen ja näytän ikäiseltäni ja pidän siitä. Harmaat hiukset ovat kauniit ja rypyt kertovat eletystä elämästä. 

Harmaat hiukset EIVÄT ole kauniit. Valkoiset olisivat. 

Vierailija
15/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuoruus yhdistetään kauneuteen ja nuoremmat nyt yleisesti ovat kauniimpia, miehet ja naiset. xD

Vierailija
16/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan koska kukaan ei halua näyttää vanhalta. :D Miksi se ei ole kehu jos sanotaan " näytätpä vanhalta" tai "näytätpä maturelta" . Usein ihminen ottaa sen vain kehuna jos sanotaan "olet nuoren näköinen. "  

Jos kuulisin jonkun sanovan näytätpä maturelta, nauraisin kyllä itseni tainnoksiin 😆

Vierailija
17/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuulisin jonkun sanovan näytätpä maturelta, nauraisin kyllä itseni tainnoksiin 😆

No itse en ymmärrä nykyihmisten copetusta, jos ovat päälle 50v ja sanovat "näytänpä paremmalta nyy" xD Mä olen ainakin päälle 30v ja kun vertaa 25v kuvaan niin söpömpi ja nätimpi olin kasvoista silloin.

Vierailija
18/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää tyylillään. Minä ole 68 v. nainen ja käyn kuntosalilla treenaamassa jotta kaikki paikat eivät niin riippuisi ja roikkuisi ja joidenkin mielestä olen turhamainen.

Vierailija
19/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten tulee järkeä päähän, toivottavasti. Mä en suostuisi mihinkään leikkelyihin, haluan nähdä oman luonnollisen vanhenemiseni. 

Greta garbo lopetti näyttelemisen 36 vuotiaana eikä esiintynyt sen jälkeen käytännössä koskaan julkisesti. Asui hämärässä hotelliasunnossa koska inhosi rapistuvaa ulkonäköään.

Kaikella tavalla sitä voi päästä vipata. Aivan kuin vanhana elämällä ei olisi enää merkitystä. Nyt sitä vasta onkin kun vihdoinkin tuntee itsensä ja tietää miten haluaa elää. T. Toinen kohta 60v

Tietysti vanhalla elämällä ja elämällä on merkitystä mutta miksi ei saa yrittää näyttää hyvältä josss niin haluaa? 

Vierailija
20/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä kauneusleikkaukset ja piikitykset, jotka minun mielestäni tekevät kasvoista epäaidot ja yleensä korostavat ikääntymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän