Ari Mialle: Kun olet vikana tullut jämä!
Kommentit (30)
vakavoitumisesta näki, että hän pahastui kommentista.
annan kommentit maailmanvalloituksesta myös jotenkin lapsellisia. se pyöreä hevimimmi ihan mauton, kristiina kuin ohutta paperia...
Jo siksi, että jos ulkonäöllään saisi teineiltä muuten ääniä, niin avovaimo pilaa tämän. Idolin pitäisikin aina olla " sinkku" että nuoret vois haaveilla siitä.
Ja kun on muutenkin jollain tavoin mitäänsanomaton.
Kappale, millä pääsi jatkoon, oli tusinakamaa, ei sellainen, mikä räväyttäisi millään lailla. Enkä usko hänen muitakaan kappaleita tulkitsevan sellaisella palolla, millä esim. Ari tai Ruslanas.
Ruslanasin olisi pitänyt päästä finaaliin. Ei Mian.
Vierailija:
annan kommentit maailmanvalloituksesta myös jotenkin lapsellisia. se pyöreä hevimimmi ihan mauton, kristiina kuin ohutta paperia...
Onneton esiintyjä jne. Ja näyttäisi olevan myös huumorintajuton.
Ari ja Mia ovat lehtitietojen mukaan olleet tekemisissä tässä idols- kisojen välissäkin ( samoin kuin Johanna ja Ari). Joten ehkä Ari kuvitteli Mian jo tajuavan leikinlaskuaan. Luultavasti talossa on ollut koko ajan ttuollaista puhetta, mutta vaan tuo yksi (ARIN) sanomana näytettin. VArmasti muutkin ovat puhuneet samalla laila Mialle, ja varmaankin itsekkin pohtinut asiaa siellä ääneen.
koska taidatte olla ihan törkeitä kalkkiksia
Joo, todella epäonnistunut " vitsi" . Ensin pohtivat, että on varmaan vaikeaa tulla taloon siinä asemassa ja sitten yksi järjen jättiläinen menee " vitsailemaan" asiasta Mialle. Mian
vakavoitumisesta näki, että hän pahastui kommentista.
tää on just niin av-huumoria.
käytetään lainausmerkkejä sanan vitsi yhtedessä koska arin kommentti mialle oli arin puolelta vitsi mutta ei minun mielestäni hauska. te olette niin " kypsiä"
koska osaatte nauraa? amerikkalaisten tv-sarjojen niissä kohdissa, missä tulee valmista naurua vai?????
Oliko Arin komentti sinusta:
A) OK
B) Ei OK ?
Mun mielestä asia ei ole niin.
Ei tässä mistään nuhteettomuudesta ole minun mielestä kyse!
Vierailija: