Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja nalkutti mulle, kun olin liian kauan sairaalan kahviossa

Vierailija
01.12.2024 |

Kun mulla oli vieraita. Jaksoin ihan hyvin ja sain ajatukset hetkeksi muualle kun sairastamiseen, mutta näköjään se oli väärin. Kummallista aikuisen ihmisen holhoamista.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku hoitsut on mulkkuja! 

Vierailija
2/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten antanut vissiin seksiäkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetuilla osastoilla on ulkoiluajat joista pidetään kiinni. 

t. hoitaja

Vierailija
4/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suljetuilla osastoilla on ulkoiluajat joista pidetään kiinni. 

t. hoitaja

Mitä teen tällä tiedolla?

Ap

Vierailija
5/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet edes sairaalassa jos jaksat hillua kahvilassa? Kotiin vain ja tilaa uusille potilaille.

Vierailija
6/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulle on esim. määrätty suonensisäinen lääke muutaman kerran vuorokaudessa joka menee tiettynä kellonaikana ja istutkin kahviossa juuri silloin kun sen on tarkoitus antaa. On tosi turhauttavaa kun potilaat kuvittelevat että sairaala on kun jokin hotelli jossa tullaan ja mennään miten huvittaa. Siellä ollaan saamassa hoitoa eikä niin että potilas päättää koska tietty lääke annetaan (osa jopa tietää itse muka lääkäriä paremmin mitä hoitoa hänen tulisi saada kun on googlannut netistä tietoa tai joku sukulainen on lääkäri jne.). Hoitajalla ei ikävä kyllä ole aikaa noudattaa jokaisen potilaan yksityisiä toiveita tyyliin *nyt menen kahvilaan niin tuo se lääke sit kun palaan kahden tunnin kuluttua*..

Vierailija
7/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet edes sairaalassa jos jaksat hillua kahvilassa? Kotiin vain ja tilaa uusille potilaille.

Idiootti.

Vierailija
8/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sulle on esim. määrätty suonensisäinen lääke muutaman kerran vuorokaudessa joka menee tiettynä kellonaikana ja istutkin kahviossa juuri silloin kun sen on tarkoitus antaa. On tosi turhauttavaa kun potilaat kuvittelevat että sairaala on kun jokin hotelli jossa tullaan ja mennään miten huvittaa. Siellä ollaan saamassa hoitoa eikä niin että potilas päättää koska tietty lääke annetaan (osa jopa tietää itse muka lääkäriä paremmin mitä hoitoa hänen tulisi saada kun on googlannut netistä tietoa tai joku sukulainen on lääkäri jne.). Hoitajalla ei ikävä kyllä ole aikaa noudattaa jokaisen potilaan yksityisiä toiveita tyyliin *nyt menen kahvilaan niin tuo se lääke sit kun palaan kahden tunnin kuluttua*..

En ole ap, mutta niinpä mullekin huomautettiin, kun olin perheen kanssa kahviossa "ilman lupaa". En saanut mitään sellaisia lääkkeitä, jotka olisi pitänyt saada tiettyinä aikoina. Ainoastaan kipulääkettä tarpeen mukaan, leikkauksen jälkeen. 

Tiedoksesi vain, että liikkumaan kykenevät normipotilaat eivät ole sairaalassa mitään vankeja, vaan saavat kyllä käydä vessassa, kahviossa, puhumassa yksityisiä puheluita ja vaikka tupakalla (joka sellaista harrastaa) ihan mielensä mukaan kyselemättä lupaa teiltä paskantärkeiltä hoitotyöläisiltä. 

Vierailija
9/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöpilässä annetaan suonensisäisiä lääkkeitä vain lepareissa tai eristyksissä oleville joten ap ei ole saanut niitä. 

Vierailija
10/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaisi kysäistä hoitajilta, että onko hoitotoiminpiteitä tai lääkärikierroksia lähitunteina ja ilmoittaa missä on. 

Hoitaja saattoi luulla, että olet ottanut hatkat, ja sitten etsitään kissojen ja koirien kanssa, että missä olet?

Niillä ei ole oikein aikaa tällaisiin ylimääräisiin harjoituksiin. 

Ja sitten eri sairauksiaa voi olla joku määrätty dieetti päällä, esim sokeri- tai kolestrolitasoja pitää saada alas. Siihen ei oikein sovi ylimääräiset kaffeet ja pullat. Labrat voi mennä sekaisin.

Ei kai vaan ollut tästä kyse? Mietitkö yhtään näitä?

Vierailija
11/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta niinpä mullekin huomautettiin, kun olin perheen kanssa kahviossa "ilman lupaa". En saanut mitään sellaisia lääkkeitä, jotka olisi pit

Asiallista on kuitenkin ilmoittaa, jos lähtee osastolta. Nämä hatkat kun ei ole mitään harvinaisuuksia. 

Vierailija
12/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaisi kysäistä hoitajilta, että onko hoitotoiminpiteitä tai lääkärikierroksia lähitunteina ja ilmoittaa missä on. 

Hoitaja saattoi luulla, että olet ottanut hatkat, ja sitten etsitään kissojen ja koirien kanssa, että missä olet?

Niillä ei ole oikein aikaa tällaisiin ylimääräisiin harjoituksiin. 

Ja sitten eri sairauksiaa voi olla joku määrätty dieetti päällä, esim sokeri- tai kolestrolitasoja pitää saada alas. Siihen ei oikein sovi ylimääräiset kaffeet ja pullat. Labrat voi mennä sekaisin.

Ei kai vaan ollut tästä kyse? Mietitkö yhtään näitä?

Oli ilta-aika eikä mitään lääkärikiertoja, lääkityksiä tai ruokavalioita. Ilmoitin lähtiessäni, että menen vieraideni kanssa kahvioon. En ole täysi id iootti.

Ap

Vierailija
13/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta niinpä mullekin huomautettiin, kun olin perheen kanssa kahviossa "ilman lupaa". En saanut mitään sellaisia lääkkeitä, jotka olisi pit

Olisit saman tien lähtenyt kotiin. Helvettiäkö sinä sairaalassa vuodepotilaana teit.

Vierailija
14/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sairaalasta saa myös halutessaan poistua vaikka kesken hoidon.

Vierailija
15/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ole mikään tilivelvollinen jos käväisee kahviossa. Etsiköön sitten, pääsee hoitsutkin nostamaan ahteriaan taukotilasta.

Vierailija
16/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sairaus mahtaa olla kysymyksessä? Millaisella osastolla olet? Mitä tarkoitat nalkuttamisella? Kerro tarkemmin.

Vierailija
17/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vapaasti poistua osastolta kunhan sanoin hoitajalle ja olin paikalla tiettyinä aikoina. Hulluksi siellä olisi tullut käkkiä se melkein 3vkoa vain osastolla. Perheen kanssa kävin kahvilla ja ulkona pistäytymässä. Viikonloppuna osastolla ei muutenkaan tapahtunut mitään syömisen ja lääkkeiden lisäksi joten aikaa oli liikkua. Ja oli se osa toipumistakin. 

Vierailija
18/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiallista on kuitenkin ilmoittaa, jos lähtee osastolta. Nämä hatkat kun ei ole mitään harvinaisuuksia."

Ilmoitin huonekaverille, hoitajia kun ei näkynyt missään.

Eiköhän niistä mun paikalla olleista tavaroistakin olisi tyhmempikin osannut päätellä, etten ole hatkoja ottanut. Ja hatkojen ottamiseen olisi ollut toki täysi oikeus. 

Vierailija
19/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisit saman tien lähtenyt kotiin. Helvettiäkö sinä sairaalassa vuodepotilaana teit."

Noudatin lääkärin ohjeita minulle tehdyn leikkauksen jälkeen. Lääkäri ei ollut kieltänyt minua liikkumasta eikä käymästä kahviossa, päinvastoin kehotti liikkumaan sen minkä pystyin. 

Vierailija
20/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole hyvä että oli huolissaan? Jos jotain olisi sattunut, hän on vastuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi