Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Harmi, etten muista sitä tiettyä päivämäärää. Ajantaju katosi niihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arbeit macht frei
Nein. Arbeit macht frei Wenn ein Mensch mit Liebe und aus freiem Willen arbeitet. Työ itsessään ei vapauta tai ehkä siinä tilanteessa, että palkka vapauttaa velkataakasta. Muutoinkin lauseen konteksti on vähintäänkin kyseenalainen.
Käytännön toiminta johtaa tulokseen toisin kuin haaveilu ja teorisointi.
Pitää paikkansa. Käytäntö koittaa kunhan menkkakivut ovat tälläerää ohi. Toiminta johtaa tulokseen silloin, kun toiminta on merkityksellistä pyrkimyksen kannalta.
👍🏻Tuloksesta huolimatta toiminta ja valmistelut ovat toimettomuutta ja vitkastelua kannattavampia, parempia jopa. Voisinpa helpottaa oloasi nainen.
Sulla oli kaunis paita tänään. Viisari värisi. Rakastan kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Hurja aika onko tämä tosi?
Minut saa herättää
Unohtuupa ainakin ikävät kun tällaisia mietiskelee, itsellä ollut salaisissa haaveissa suljettuna jossain, ihmettelin aikoinaan kun aamuisin siihen istahdit kuuntelemaan huonoa läppää:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni.
Mikä nyt on?
Point of wiew gun
Onko ollut liikaa POWia? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Viisi vuotta sitten joulukuussa eksyin tähän ketjuun. Päätin tunnekuohussa kirjoittaa kaiken, mitä mielessäni sillä hetkellä liikkui. Sen jälkeen olen elänyt palstaharhassa🛸
Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti kuohu taittuu ja harha selkenee. Rauhaa ja lepoa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Silmien värinen?
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten lähellä etten laittanut silloin pikkujoulujen aamutunneilla sulle viestiä. Huh.
Oisit laittanut en olis pahastunut
Vierailija kirjoitti:
On vain viestejä tässä ketjussa. Siinä kaikki. Niillä ei vihille mennä.
Miksi vain täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmien värinen?
Tavallaan. Sun silmät on läheltä sellaiset, mutta en oo niitä riittävän läheltä päässyt katsomaan.🤭
Vierailija kirjoitti:
Voisi sanoa että odotus palkittiin ;)
Onneksi maltoin olla enkä tehnyt mitään. Aavistin lopputuloksen. Hyvää joulun odotusta! Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Voisi sanoa että odotus palkittiin ;)
Onnea sinulle. Kohdallani odottaminen on aiheuttanut ainoastaan ohi lipuneita mahdollisuuksia. Tai ainakin tällä hetkellä vaikuttaa olevan näin.
Kaivattu oli ylistellyt minua minun exälle, puoli vuotta vanhasta asiasta. Jihuu! Kaikkea se kaivattu miettii. Eli selkeästi minua ! Exä sanoi, että on kuunnellut noita ylistyksiä nyt joka päivä. (=maanantaista). Jes ! Jes ! Jes ! Sanoinhan, että pian tulee säpinää. Sitä odotellessa 🤗
Vierailija kirjoitti:
🎸🌹Ajattelen sua. En voi unohtaa. Mietin että ootko eronnut jo...
En mä halua ahdistella, mutta en oo tuntenut ketään toista kohtaan samanlaisia tunteita pitkään aikaan. Ja sä olit niin ihana, kun pidit kuitenkin itsesi kurissa. Ja kunnioit mun mielipidettä.
Mun katse hakee sua aina, kun oon siellä yhdessä paikassa. Tai vastaavan laisissa.
Mä haluaisin puhua asioista, et tarkoititko oikeasti, mitä sanoit. Mutta ei mulla ole kiire. Mut ajattelen sua paljon. "Sä oot niin söpö!" 🎸🌹
Tarkoitin tietysti. Toivoisin että mietit mitä mä sanoin. Mun on tosi vaikea avautua mutta sen kerron että nyt uidaan syvissä vesissä. Enkä osaa edes uida kunnolla.
Hä. Putosin taas kerran.