Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Mieti rauhassa. Mulla ei ole kiire.
Mietin jo, kaikki kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuntui samalta kuin koronaa edeltävänä jouluna, kun olin jo aivan tillin tallin sinusta. Silloin tuntui, että kaikki olisi mahdollista. Se onnen tunne! Ja mieletön polte.
Uutta tietoa onko niin kaukainen tarina?
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri, että musta on tullut palstan vakiohahmo, P-miehen kaipaaja. Meetvurstiksikin kutsuttu, sama mies.
ja tähän mennessä mä olen löytänyt täältä vain haamuja, kaipauksen sivutuotteena
Korjaan, mun täytyy alkaa puhua P-mies, ei numero 167. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri, että musta on tullut palstan vakiohahmo, P-miehen kaipaaja. Meetvurstiksikin kutsuttu, sama mies.
ja tähän mennessä mä olen löytänyt täältä vain haamuja, kaipauksen sivutuotteena
Korjaan, mun täytyy alkaa puhua P-mies, ei numero 167. :D
Mihin toi numero viittaa?
Meillä on yhteensä neljä tolpanmallista ja kuusi rinkulanmallista kirjainta nimissämme. Pusu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Piristät kivasti kaikesta huolimatta ;)
Mistä kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
En halua ilkeitä ja epäluotettavia ihmisiä lähelleni.
Ei varmaan kukaan. Paitsi ne, jotka itse syyllistyy samaan.
Vierailija kirjoitti:
Elinalta oli
Päättyykö sukunimi samaan kirjaimeen kuin Timolla? Mitä teit, kun tapasitte ekan kerran?
Viisi vuotta sitten joulukuussa eksyin tähän ketjuun. Päätin tunnekuohussa kirjoittaa kaiken, mitä mielessäni sillä hetkellä liikkui. Sen jälkeen olen elänyt palstaharhassa🛸
Hyvää iltaa naiselle lounaaseen. Toivottavasti siulla on ollut kiva päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni.
Mikä nyt on?
Point of wiew gun
Tänään tuntui samalta kuin koronaa edeltävänä jouluna, kun olin jo aivan tillin tallin sinusta. Silloin tuntui, että kaikki olisi mahdollista. Se onnen tunne! Ja mieletön polte.