Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä ei kiinnosta auttaa hädässä olevia vaan antaa lisää niille, joilla jo on.
Jumalaako? Hän toimii siis ihmistenkin kautta. Miksi nämä ihmiset sitten toimivat näin? Mutta eipä hätää, Jumala ei loukkaannu siitä että syytätte häntä.
Hyvähän teidän hyväosaisten on olla yhtä pataa jumalien kanssa, kun kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Paljastuuko täällä jopa valheita.
Paljastuu kuten kaikkialla. On jo vuosia ennustettu että pinnan alla muhii ja köhii ja että totuuksia alkaa tulla esiin. Nythän niitä on oikein rönsyillytkin. Monilla ovat silmät alkaneet avautua todellisuuteen myös yhteiskunnan osalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko viimeisiä partiopoikia paikalla?
Yksi sellainen täällä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun suhteen olen pysynyt totuudessa. Ketjussa taas on pakko kierrellä ja kaartaa, jotta väärät henkilöt eivät tunnista.🌸
Suhteen.. Mites kaivatulle?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika pysyä totuudessa?
Suosittelen jokaiselle. Se vain on helpointa, suorinta ja yhteistä hyvää. Asioista on myös helpompi sanailla kun on rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro oma totuutesi. Mikä se on?
Kahvit on juotu, ja aika palata sorvin ääreen. Eräälle toivottelen kivaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalaako? Hän toimii siis ihmistenkin kautta. Miksi nämä ihmiset sitten toimivat näin? Mutta eipä hätää, Jumala ei loukkaannu siitä että syytätte häntä.
Hyvähän teidän hyväosaisten on olla yhtä pataa jumalien kanssa, kun kaikki on hyvin.
Onko näin? Vai onko viety kaikki lapsia myöten valehtelemalla ja kiusaamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä heittelee. Aina ei ole ollut hyvin. olen kestänyt kaikenlaiset tuulet ja tuiverrukset taipuen. Vain kerran olen katkennut, mutta sieltäkin noussut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastuu kuten kaikkialla. On jo vuosia ennustettu että pinnan alla muhii ja köhii ja että totuuksia alkaa tulla esiin. Nythän niitä on oikein rönsyillytkin. Monilla ovat silmät alkaneet avautua todellisuuteen myös yhteiskunnan osalta.
Amen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro oma totuutesi. Mikä se on?
Olen rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen!
Kiitos sinulle. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun suhteen olen pysynyt totuudessa. Ketjussa taas on pakko kierrellä ja kaartaa, jotta väärät henkilöt eivät tunnista.🌸
Ei tästä mitään tule. Tämä on ihan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti pitäisi pysyä poissa täältä, mutta joskus se onnistuu, joskus ei. En haluaisi ajatella, että tämä olisi riippuvuutta ketjusta. Uskon, että syynä on se, että tunnen edelleen selittämättömän yhteyden kaivattuun.
Mitä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Voi sinä eksynyt lammas... ei Jumala noin toimi. Jumala voi antaa teille energiaansa käyttää teille annettua vapaata tahtoa valita elämässäsi asioita, jotka vievät kohti hyvää ja päästää pahasta. Rukoilu ja meditointi ovat hyviä tapoja saada henkilökohtainen yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä mitään tule. Tämä on ihan hullua.
Mitä väliä jos tunnistaa voisin vaikka laittaa nimeni tuohon! oletko tehnyt jotain väärää?
Jännä miten jotkut täällä kääntävät kaiken itselleen suunnatuksi. Polaroidit päähän, niin turhat viestit suodattuu.