Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narskut tuumaavat olevansa Jumalan valittuja.
Sinä olet vain kateellinen syvällisille ihmisille...
*Ei minulta, mutta kiitos back upista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti.
En tiedä oletko trolli vai hän, toivottavasti trolli. Koska ei pidä ollenkaan paikkaansa, että olisin sinusta ahdistunut kun sinun takia tänne tulin.
Nämä ei minun tokikaan. En ole koskaan isosti kaipaillut näissä ketjuissa, todellakaan. Täti? Ikityttömäiseksi kuvatussa olemuksessani ei ole juurikaan 'tätiä.' Viime vuosina nuoremmat miehet ihastuneet minuun keskellä maanantaisia arkitilanteita --- osa.
Rauhoitapa kielesi. Ei mtn syytä nimitellä asiattomasti. En ole puuttunut/puhunut KAIPUUVIESTEISTÄ, en sanaakaan - vain ja ainoastaan näistä naurettavista, kaikista 'Olen taas lihonut. E' 'Etsin nuorta kollia täksi yöksi. E' - tyylisistä selkeästi harhaanjohtavista trollauksista MINUN persoonani kustannuksella, joita todellakin ollut valtava määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti.
En tiedä oletko trolli vai hän, toivottavasti trolli. Koska ei pidä ollenkaan paikkaansa, että olisin sinusta ahdistunut kun sinun takia tänne tulin.
Nämä ei minun tokikaan. En ole koskaan isosti kaipaillut näissä ketjuissa, todellakaan. Täti? Ikityttömäiseksi kuvatussa olemuksessani ei ole juurikaan 'tätiä.' Viime vuosina nuoremmat miehet ihastuneet minuun keskellä maanantaisia arkitilanteita
Sivusta. Ai olet se kissa-täti. Eli todennäköisesti erehdyin sinusta. t. Se joka tuli tänne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi trollaisin tällaisella. Ihan tosissani kirjoitin. Ap
Olen vihainen sinulle. Yritä miettiä niitä kaikkia kommentteja. Ota vaikka screenshotteja. Katso se sähköpostiviesti. Se ---
Tämä ei E, nämä 2 viestiä. Trolli trollaa taas mun kustannuksellani. Tätä se on ollut.. 😏
Näin unta, et kaivattu hoiti mua erään asian tiimoilta, sanoin et pitäiskö mun mennä jonkun muun hoidettavaksi vaikka luotan täysin sun ammattitaitoon mut jos tuntuu oudolta, kaivattu halus hoitaa itse ja selitti vaan jotain että ei tässä kuule ole vuosia turhaan matematiikkaa opiskeltu..😀🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti pitäisi pysyä poissa täältä, mutta joskus se onnistuu, joskus ei. En haluaisi ajatella, että tämä olisi riippuvuutta ketjusta. Uskon, että syynä on se, että tunnen edelleen selittämättömän yhteyden kaivattuun.
Mitä kuuluu?
Vaikka kuuluukin parempaa, kaipaan silti erään henkilön katsetta, olemusta, ääntä hitto vie, kaikkea hänessä.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti ollut sinulle. Oli nn ja näillä viesteillä ei ole muutenkaan mitään tekemistä harhaisen pääsi kanssa. En ole ikinä vaihtanut sähköpostia tämän kaipaamani kanssa. Ap
Ymmärsin jo. Toivottavasti löydät kissasi.
Myöhästyneet synttärionnittelut🌹 (en tiedä millon hänellä on synttärit, mutta todennäköisyyksien valossa on ollut jo tänä vuonna)
Mikään ei ole multa. En ole edes käynyt täällä, en oikeastaan edes tiedä mikä on vauva sivusto, siis jos joku sattuisi kysymään ;)
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, et kaivattu hoiti mua erään asian tiimoilta, sanoin et pitäiskö mun mennä jonkun muun hoidettavaksi vaikka luotan täysin sun ammattitaitoon mut jos tuntuu oudolta, kaivattu halus hoitaa itse ja selitti vaan jotain että ei tässä kuule ole vuosia turhaan matematiikkaa opiskeltu..😀🙂
Hoitaisin mielelläni sängyn puolella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku huutelee muiden viesteihin ettei ole häneltä😂
Jos sen kaivattu tietäisi mitkä viestit ylipäätään on häneltä, eihän hänen pitäisi tarvita huutaa noita "ei multa" juttuja, sillä "kaivattu kyllä tietää"
Kaipaan sua.
Peräkammarinpoika