Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Jaahas. Pistää miettimään, onko hän täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä arvuuttelet? Minkä ikäinen hän on, mistä kotoisin, minkä näköinen...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko minun kaivattuni täällä?
Mistä se tiedettäisiin, jos et kerro tuntomerkkejä?
Olen jo laittanut ;) Yhdellä symbolilla hän saisi minut taivaisiin.
Sivu -🌀🌿
Jumala on hylännyt minut lopullisesti.
Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on tarua ihmeellisempää.
Olisikohan näin?
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei hylkää, ihmiset hylkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko sanoa. Kiusatkaa mua ja t:tä ihan rauhassa, mutta OG RISULEUKAA JA PIKKUVAALEAA ETTE KIUSAA 🗡 tai tuun sinne paikan päälle :)
*Minulla ei mtn tekemistä minkään 'Risuleukojen' kanssa. Trolli ottanut taas minun contentistani trollaus-raaka-aineeksi jotain, tällä kertaa termin OG.. 👍🤷🤔
No kuka sinä nyt sitten olet? Et omista termiä OG.
Varmasti pitäisi pysyä poissa täältä, mutta joskus se onnistuu, joskus ei. En haluaisi ajatella, että tämä olisi riippuvuutta ketjusta. Uskon, että syynä on se, että tunnen edelleen selittämättömän yhteyden kaivattuun.
Häntä ei kiinnosta auttaa hädässä olevia vaan antaa lisää niille, joilla jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä arvuuttelet? Minkä ikäinen hän on, mistä kotoisin, minkä näköinen...?
No sitä arvuuttelen, että toissa kesänäkö se oli, kun täällä höpistiin wa-paikallaoloista, niin laittoi ne tiedot piiloon. Ja nyt tuo kuva. Vaikken olekaan laittanut viestiä hälle sitten toukokuun rnkä missään nimessä mitään rakkaudellista.
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisesti alan aatella, miltä kaivatusta mahtoi tuntua, kun häntä täällä aikoinaan kovastikin kaipailin, tunnen lähes kauhua. Tällainen täti-ihminen ihastuu niin paljon nuorempaan ja viitsii siitä vielä ketjussa kailottaa. Oikeasti iso sori! No, onneksi tämä on anonyymi ketju. Kaivattu tuskin oli täällä, vaikka välillä tuntui niin vahvasti.
En tiedä oletko trolli vai hän, toivottavasti trolli. Koska ei pidä ollenkaan paikkaansa, että olisin sinusta ahdistunut kun sinun takia tänne tulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei hylkää, ihmiset hylkäävät.
Kyllä hylkää. Ei auta, kun apua pyytäisi vuosikausia.
Ottaa vaan päähän kun mitään vastauksia mistään sähköpostista tai numerosta. Edes kiusaajalta. Mitään en saa. Kaikki on vaan palstapsykoosia. 🌿🌀🌿🌀🤸
Matteus-vaikutus on juuri tuota, että Jumala antaa niille, joilla jo on paljon ja ottaa pois loputkin heiltä, joilla vähän on.
Paljastuuko täällä jopa valheita.
Mun luottamus on jonkun kalasoppa kommentin varassa. Ja muiden vastaavien.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti pitäisi pysyä poissa täältä, mutta joskus se onnistuu, joskus ei. En haluaisi ajatella, että tämä olisi riippuvuutta ketjusta. Uskon, että syynä on se, että tunnen edelleen selittämättömän yhteyden kaivattuun.
Osaanko auttaa?
Mikä se on?