Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit askeleen. Milloin otat sen ratkaisevan askeleen tänne muhun päin? Että kuulisin ja näkisin sut omin silmin vihdoin
Miksi minun pitää tehdä vaikeat asiat?
Se tekee joka taitaa.
Osaisin kyllä ja uskaltaisinkin, mutta siihen et ole antanut lupaa. Vain se, joka lukitsee oven, voi sen avata.
Vierailija kirjoitti:
P <3 en ehdi nyt kirjoittaa enempää. Älä katoa
No enhän nyt tollai katoaisi... kun nätisti pyydetään 🤔👍
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jossain todella vanhat tarot kortit. Ei ole sellaista oranssia enää, mitä siinä kuolema kortissa. Ikään kuin oranssin ja jonkun lyijyn sekoitus, tumma oranssi. Kuvitus on aika yksinkertaista. Saa etsiä ja etsiä ja olen kerran nähnyt Googlessa kuvan etäisesti sen näköisestä kortista kun on siinä pakassa. Kortit ovat paksua kuin pahvia ja repsottavat reunoista.
Todella vanhoissa suomalaisissa korteissa lukee Tarokki. Tarokkikortit.
Vierailija kirjoitti:
Näin ne asiat muuttuvat. Vielä jonkun aikaa sitten en ketään tai mitään olisi halunnut niin paljon kuin sinua. Nyt en toivoisikaan sinulta mitään, koska löytyi uusi.
Tämä onkin hyvin pelottavaa. Kuka tahansa on korvattavissa, kun tilalle tulee joku toinen. Mihinkään tai keneenkään ei voi luottaa.
Sivusta
Aijai. Pakkanen ulkona ja viltin alla hyvä kirja ja kuuma glögi.
Vierailija kirjoitti:
Haluat kumminkin.
Niin haluan. Niin muuten haluat sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit askeleen. Milloin otat sen ratkaisevan askeleen tänne muhun päin? Että kuulisin ja näkisin sut omin silmin vihdoin
Se tekee joka taitaa.
Osaisin kyllä ja uskaltaisinkin, mutta siihen et ole antanut lupaa. Vain se, joka lukitsee oven, voi sen avata.
Oven voi avata kuka tahansa, jolla on siihen avain.
Sulla ei näy, oletko paikalla. Eikä ole kuvaa. Ei ihan helposti lähestyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska fiilis ei sinusta todellakaan. Alkoi viimen pyöriä kaitafilmi siellä suunnalla :( Ei vain ole halunnut käsittää vaikka olen sanonut olevani rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
POKS! Harha puhkesi. Ei sinua muualla kuin mielikuvituksessani.
Myönteistä itsekritiikki, miinusta tappiomielialaan taipumisesta. Ei voi tietää varmasti.
Täällä nyt ei tiedä muuta kuin sen, mitä itse kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm here without you beibe
😁
I'm here because I'm lost without you...
Im here because its been raining since you left me
Vierailija kirjoitti:
Arbeit macht frei
Nein. Arbeit macht frei Wenn ein Mensch mit Liebe und aus freiem Willen arbeitet. Työ itsessään ei vapauta tai ehkä siinä tilanteessa, että palkka vapauttaa velkataakasta. Muutoinkin lauseen konteksti on vähintäänkin kyseenalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska fiilis ei sinusta todellakaan. Alkoi viimen pyöriä kaitafilmi siellä suunnalla :( Ei vain ole halunnut käsittää vaikka olen sanonut olevani rakastunut.
Kaikkeni yritän, mikään ei kelpaa... kiitos että on joku...
Ehkä halusitte vain nähdä minut, tai sanoa jotain, kritiikkiä tai ei... ehkä ette halunneet pahaa? Ehkä isot miehet eivät olisi tehneet minulle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Arbeit macht frei
Jedem das Seine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tekee joka taitaa.
Oven voi avata kuka tahansa, jolla on siihen avain.
Saisinko siis avaimen, joka sopii lukkoon? Aukoton tunniste siis. Pitää tietää, mille ovelle on menossa.
Hmm, plussat ja miinukset?
Mietin vaan
Näin ne asiat muuttuvat. Vielä jonkun aikaa sitten en ketään tai mitään olisi halunnut niin paljon kuin sinua. Nyt en toivoisikaan sinulta mitään, koska löytyi uusi.