Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Kokeilen välittää viestin. Suljen silmät ja kuuntelen mitä tulee läpi sanomaksi.
Anna rauha ystävillesi.
Semmoinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤯🤯🤯🤯
Pää halkeaa.
Toistat tätä usein täällä. Mikä on? Kuulolla mt-ammattilainen 10 minuuttia, kunnes taas seuraavaan paikkaan kiire.
Jos olisit ammattilainen, et luulisi, että vain minun pääni menee täällä sekaisin.
En ole ollut täällä kunnolla pitkiin aikoihin, joten en voi luulla ketjusta mitään, enkä tehdä tuollaisia oletuksia.
Mutta tämän yhden olet nähnyt toistavan tätä usein täällä ?
Niin, sanoin, että en ole ollut täällä KUNNOLLA. Käyn kyllä päivittäin, mutta en lue kaikkia kertyneitä viestejä. Aika usein käydessäni tuo on sattunu
Tulin kolmen kuukauden poissaolon jälkeen tänne. Noin viikon nyt täällä käynyt, selaan viestit läpi ja viimesen viikon aikana ei kyllä ole silmään osunut tuo pää halkeaa - viesti. Kertaakaan.
Mitäs mitäs. Pikkujoulut osa 2 sitten joulun jälkeen. Odotan.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollakin tarot-kortit? Voisin ottaa kortin tähän hetkeen. Olisi mielenkiintoista tulkita sitä. Saa laittaa vastauksena tähän kommenttiin jos haluat nostaa kortin minulle.
Temperance - Kohtuus
Vierailija kirjoitti:
I'm here without you beibe
😁
I'm here because I'm lost without you...
Vierailija kirjoitti:
P <3 en ehdi nyt kirjoittaa enempää. Älä katoa
Ilmineeraa selkeäsiti kun tuut ois sydämmen päällä pari juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollakin tarot-kortit? Voisin ottaa kortin tähän hetkeen. Olisi mielenkiintoista tulkita sitä. Saa laittaa vastauksena tähän kommenttiin jos haluat nostaa kortin minulle.
Temperance - Kohtuus
Ohhoh, kiitos! Katsoin heti googlesta ja resonoi 100 prosenttisesti. Kiitos vaivannäöstäsi.
Tenavilla on taas hauskaa. ;) 🤸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm here without you beibe
😁
I'm here because I'm lost without you...
I'm here because i'm with or without you...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit juoda huomenna kännit ja soittaa mulle kännipuhelun ja tunnustaa tunteesi. Ajattele miten romanttista. Vai etsä vaan tajua miten paljon tykkään susta?
Perjantai sopia paremmin, mut ei mul oo sun numeroa. Sopiiko laittaa somessa
Sopii, kaljan voimalla tai ilman <3
POKS! Harha puhkesi. Ei sinua muualla kuin mielikuvituksessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit askeleen. Milloin otat sen ratkaisevan askeleen tänne muhun päin? Että kuulisin ja näkisin sut omin silmin vihdoin
Miksi minun pitää tehdä vaikeat asiat?
Se tekee joka taitaa.
Partaasi koskettaisin ja huulias moiskauttaisin,jos saisin.
Oikean elämän asiat eli ongelmat eivät katoa, kun palaa mielikuvitusmaailmasta. Niiden kanssa on elettävä ja asioita järjestettävä.
Oli muuten lähellä etten laittanut silloin pikkujoulujen aamutunneilla sulle viestiä. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Oikean elämän asiat eli ongelmat eivät katoa, kun palaa mielikuvitusmaailmasta. Niiden kanssa on elettävä ja asioita järjestettävä.
Näinhän se on. Ratkaisut saattavat löytyä mielikuvituksen kautta, mutta ilman konkreettisia tekoja mikään ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
POKS! Harha puhkesi. Ei sinua muualla kuin mielikuvituksessani.
Myönteistä itsekritiikki, miinusta tappiomielialaan taipumisesta. Ei voi tietää varmasti.